Mistä miehesi kiinnostui sinussa?
Mitä miehesi on kertonut, että huomio kiinnittyi juuri sinuun ja rakastui sinuun?
Kommentit (26)
Äly, huumori, nätit rinnat ja peffa. Kokonaisuus ratkaisi. Vapaavalintaisessa järjestyksessä
Hymystä ja koko olemuksesta. Sittemmin paljastui samanlaiset kiinnostukset ajatusmaailman ja harrastusten välillä.
enpä ole kysyny eikä ite ole sanonu sitä. tavattiin tinderin kautta joten voisin eka veikat et joku ulkonäköpiirre + esittely (jos sen luki) ja sen jälkeen varmaan keskustelutapa. Lopulta varmaan sitten luonne. Usein kertoo mulle että mä oleb positiivisin tyyppi kenet tuntee joten varmasti silläkin on ollu joku merkitys. ulkonäöltä en oo mikään missi, vaikka oishan se kiva aatella et hän tykkää myös ulkoisista sekoista mut iso veikkaus on kuitekin et isoin paino ollut muilla asioilla. toki kokonaisuus aina ratkaisee. mut en kyl ois kaihean imarreltu jos se isoin syy olisi ollu mun rinnat tai perse...nekun löytyy kaikilta naisilta jollain tapaa.
Kuulemma ensimmäisenä lyhyt vaalea tukka ja doc martensit:D
Vierailija kirjoitti:
Hymystä ja koko olemuksesta. Sittemmin paljastui samanlaiset kiinnostukset ajatusmaailman ja harrastusten välillä.
Meillä sama juttu, hymyni oli se ensimmäinen asia mihin mieheni kiinnitti huomionsa. Sen jälkeen keskustelumme ja yhteiset harrastukset saivat suhteen alkuun. Yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta ja yhä vieläkin hän tykkää kovasti hymystäni ja keskustelemme paljon. Osa harrastuksistakin on samoja + 1000 muuta yhdessä pitävää asiaa.
Mun per se ja sen jälkeen mun ajatusmaailma.
Samaa olen miettinyt monet kerrat!
Kuulemma huippuälykkyydestä. Tapasimme työkavereina ja pelkkänä työkaveruutena pysyikin vuosia. Olen itse lihava, ruma ja miestä merkittävästi vanhempi. Mutta vuosien varrella ihastui sitten luonteeseen ja älykkyyteen.
Ulkonäkö ja mukava luonne. Hyvän huumorintajunkin hän on maininnut :)
Olemme tehnee työtä leikkaussalivaatteet päällä, siis vielä myssy ja hengityssuojain. Ei olla edes seurusteltu työn ulkopuolella. Olimme jo useamman vuoden oltu työtovereita ja sitten vain muutimme yhteen. Minulla oli siis jo oma iso asunto maksettu ja hän muutti minun luokse. Meillä on yhteiset aikuiset lapset ja lastenlapsiakin. En tiedä mihin ihastui, joskus on sanonut ,että minä olen perusiloinen ihminenja aina valmis uusiin seikkailuihin. Eikä me edes riidellä. Mieheni on huippuälykäs kuten muutkin heidän perheessään.
Varmaan siihen, että olen nainen ja helppo viedä.
Isot rinnat, hoikka, pitkä, näytin kuulemma ihan Tiffani Thiesseniltä (joka näytteli Beverly Hills 90210 -sarjassa Valerieta (?)). Lopullisesti sitten varmaankin samanlainen musta huumorintaju ja muutenkin sovittiin myös henkisellä puolella täydellisesti yhteen.
Persiinposket olivat sopivan pyöreät ja kuulemma olen tarpeeksi yksinkertainen. <3 Ja kehtaa esitellä minua kavereilleen, eli en ole ruma.
Huumorintajuun ja molemmilla oli tunne kuin oltaisiin tunnettu aina.
Mul ei oo miestä, mut exän kanssa muistaakseni:
-ihastui ensiks hiuksiin (oli punaiset)
-kauneuteen
-tyyliin joka oli "villi"
-vartalosta perse oli se josta tykkäs eniten varmaan :DD
-siihen etten oo ennalta-arvattava vaan kuulemma joka päivä löyty uusia puolia
-ja paljon paljon muuta... en jaksa ees muistella :D
Mieheni sanoi, että olin nätti, seksikäs, utelias, itsevarma, hassu ja erilainen kuin hän itse. Myöhemmin alkoi pitää minua myös älykkäänä ja kilttinä. Minä rakastuin miehessä hänen älykkyyteen, rauhallisuuteen ja siihen, että hänen seurassaan tunsin olevani kotonani.
Ihan ekana valokuvaan, sitten profiilitekstiin (deittisovellus).
Kun alettiin juttelemaan, hän hurmaantui "kiltteydestäni". On sanonut, että minä olen sydämeltäni kuin lapsi: että osaan iloita pienistäkin asioista ja innostun myös helposti. Olen kuulemma hyväsydämisin, epäitsekkäin, nauravaisin ja lempein ihminen, jonka hän on koskaan tavannut.
Hän tykkää myös siitä, etten esitä mitään tai feikkaa, ja että minulla on ns. oma tahto. Ja että olen sinut itseni ja ulkonäköni kanssa. Tätä hän ei ole sanonut, mutta luulen että hän tykkää myös siitä, että em. ominaisuudet tulevat myös makuuhuoneen puolella aika selkeästi ilmi, ja että haluni ko. asiaan on yhtä suuri kuin hänellä. ;)
Olin sopivan poikamainen, nätti ja osasin nauraa itselleni, enkä neiteile ja ole avuton.
Sitä en tiedä mitä yksi muhun ihastunut mies mussa näkee, kun ei tiedä itsekään mikä mussa häneen vetoo, kun normaalisti tykkää urheilullisista ja naisellisista naisista.
Miten pitkään arvelette että miehenne pysyisi luonanne jos esim masentuisitte vakavasti ja kivat persoonallisuudenpiirteet peittyisi siihen? Kuukauden, vuoden, viisi vuotta, kunnes parantuisitte?
Ajatus- ja arvomaailmoiden kohtaaminen.