Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksosten äiti vastaa kysymyksiin

Vierailija
08.05.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin varmasti on raskaampaa kuin yhden kanssa, mutta siltinkin oisin ottanut kaksi kerralla!!!!

Vierailija
2/5 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa vaatteista on kirpparilta joten samanlaisia ei paljonkaan ole. Sukulaiset ostavat toisinaan lahjoiksi samanlaisia ja onhan lapsille toisinaan ihan kiva laittaa samanlaistakin päälle. Kaikki väittävät että ovat niin samannäköisiä (epäidenttiset) joten senkin takia puen mielelläni erilaisiin. Ei mulla mitään ehdotonta mielipidettä siihen ole, miten milloinkin. Lapset ovat vasta 2,5 v, joten heillä ei omia mielipiteitä vielä asiasta ole.

Ja, hoh hoijaa että näitä " helppoa, kaksi kerralla" -tyyppejä riittää. Eipä tätä voi ymmärtää kuka ei itse ole kokenut.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu et joilla on " vain" yksi lapsi, valitetaan arjen raskautta jne... Mä en kuitenkaan ole lasten kanssa kokenut näin... Vaikka toki jos on koliikit ym. niin onhan se silloin raskasta kaksosten ja yhden vauvan kanssa... Meillä on onneksi ollut helpot lapset...

Vierailija
4/5 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksoset masussa viikolla 32+6 ja olo on tukala.

Vierailija
5/5 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on täällä varsinainen akkalauma, on isillä kestämistä :) Aika tinttuja kaikki kolme. Ei mitään helppoja ei.

Tytöt syntyivät käynnistyksellä rv 38+4, hätäsektiolla että alatiehommista en osaa sanoa mitään =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi