Milloin palstalla nähdään ketju, jossa miehet naureskelevat naisten lähestysmistavoille ja avausrepliikeille?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
V-tut suomalaiset naiset mitään pokaamista osaa. Aina jotain törkeitä alatyylisiä juttuja esim mennäänks vessaan panee. Turha toivo että joku osaisi jutella mukavasti.
Asunkin ulkomailla nykyisin ja suurin syy siihen on se ettei tarvitsisi olla suomalaisten naisten kanssa tekemisissä.
Uskotaan :-DDDD
Tässähän selvisi pari päivää sitten sellainen asia, että kuulemma "Moi, mitä kuuluu?" - viesti deittipalstalla ei ole lähestymistä taikka ns. isku-/avausrepliikki miesten mielestä, vaan ihan normaalia jutustelua ilman mitään romanttisia taikka seksuaalisia aikeita. En ihmettele yhtään ettei naiset miesten mielestä tee aloitteita, kun kerran tällaistakaan ei sellaiseksi lasketa. Itse en deittipalstoilla ole, mutta olen usein mennyt baarissa juttelemaan jonkun miehen kanssa. Nyt vasta tajuan että en silti ole miesten logiikalla tehnyt aloitteita.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. No voin sanoa, että naisten lähestymistavat ovat useimmiten salavihkaisia. Läsnäolo alkaa näkymään ja ovat olevinaan jostain oikeasta syystä ympärillä kieppumassa. Tulevat tyrkylle. "Iskisi nyt, eikö se tajua."
Onneksi voi teeskennellä aivotonta, jos beeta- ja gamma-naiset ovat tyrkyllä. Kännissä tuo joskus unohtuu, ja sitten ne suuttuvat jos ei halua sen enempää kuin yhden yön. Ovat omasta mielestään antaneet jotain korvaamatonta, hahhahaa.
Ja sitten ihmetellään kun mies ei tee aloitetta, kun naisten käytös on tuollaista "salavihkaisia" En ole itse ainakaan koskaan huomannut mitään tuollaista naisten suunnasta.
Minä olen, tosin tajuamiseen meni yhdessäkin tapauksessa noin 10 vuotta.
Toisella kertaa minut haukuttiin kännissä kun en ollut aikoinaan tehnyt aloitetta aikoinaan.
Tasa-arvo etenee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat alkaneet tasa-arvoisiksi ja odottelevat sitä ihanaa prinsessaa joka tulee ja vie jalat alta. Näkyy myös syntyvyydessä.
Kieltämättä tasa-arvon etenemisessä on se hyvä puoli että naisetkin saavat olla aktiivisia ja aloitteellisia, ja yrittää keksiä tikusta asiaa kun he kiinnostuvat jostain miehestä. Tulevaisuudessa miesten ei tarvitse olla ainoita pakkien vastaanottajia,
Aloitin baareissa käymisen 1981, kun tulin täysi-ikäiseksi. Jo silloin me naiset yritimme herättää kiinnostavien miesten huomion. Yhtään mikään ei ole muuttunut viimeisten 37 vuoden aikana. Aina on ollut ja on oleva miehiä, joille tehdään aloitteita ja joiden huomio halutaan kiinnittää, ja aina on oleva miehiä, joille ei tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän selvisi pari päivää sitten sellainen asia, että kuulemma "Moi, mitä kuuluu?" - viesti deittipalstalla ei ole lähestymistä taikka ns. isku-/avausrepliikki miesten mielestä, vaan ihan normaalia jutustelua ilman mitään romanttisia taikka seksuaalisia aikeita. En ihmettele yhtään ettei naiset miesten mielestä tee aloitteita, kun kerran tällaistakaan ei sellaiseksi lasketa. Itse en deittipalstoilla ole, mutta olen usein mennyt baarissa juttelemaan jonkun miehen kanssa. Nyt vasta tajuan että en silti ole miesten logiikalla tehnyt aloitteita.
Muutaman kerran nainen on tullut kysymään onko tuoli vapaa, kun oli hän vei sen mennessään.
Olisiko pitänyt seurata?
Vierailija kirjoitti:
Laatumiehet kirjoittelee ehkä vähän muualla...
Laatunaiset tällä palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat alkaneet tasa-arvoisiksi ja odottelevat sitä ihanaa prinsessaa joka tulee ja vie jalat alta. Näkyy myös syntyvyydessä.
Kieltämättä tasa-arvon etenemisessä on se hyvä puoli että naisetkin saavat olla aktiivisia ja aloitteellisia, ja yrittää keksiä tikusta asiaa kun he kiinnostuvat jostain miehestä. Tulevaisuudessa miesten ei tarvitse olla ainoita pakkien vastaanottajia,
Tai sitten naiset eivät viitsi aktivoitua yhtään tätä enempää aloitteen tekoon. Helpompi elellä ilman mieskontakteja, joten miksi vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitin baareissa käymisen 1981, kun tulin täysi-ikäiseksi. Jo silloin me naiset yritimme herättää kiinnostavien miesten huomion. Yhtään mikään ei ole muuttunut viimeisten 37 vuoden aikana. Aina on ollut ja on oleva miehiä, joille tehdään aloitteita ja joiden huomio halutaan kiinnittää, ja aina on oleva miehiä, joille ei tehdä.
Niin ja aina on ollut naisia jotka joutuvat tekemään aloitteita ja sitten ollut on naisia jotka eivät sitä tee koska on miehiä jonottamassa heti kun tulevat ovesta sisään.
Enpä koskaan muista että suomessa kaunis nainen olisi tullut pokamaan. Mutta mieluiten teen aloitteen itse kun tyydyn rumaan. Ymmärrän toki että on miehiä jotka valitsevat toisin koska se on helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten naiset eivät viitsi aktivoitua yhtään tätä enempää aloitteen tekoon. Helpompi elellä ilman mieskontakteja, joten miksi vaivautua.
Kyllä ne aktivoituu mutta se on tyyliin turkin matka tai vapaaehtoistyö wokissa. Useimmat naiset pitävät aloitteen tekemistä vastenmielisenä joten on turha toivoa että koskaan alkaisivat niitä tekemään. Siis livenä aloitteen tekemisen, viestien lähettely komistuksille instassa ja tinderissä ovat sitten asia erikseen kun se on niin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja aina on ollut naisia jotka joutuvat tekemään aloitteita ja sitten ollut on naisia jotka eivät sitä tee koska on miehiä jonottamassa heti kun tulevat ovesta sisään.
Enpä koskaan muista että suomessa kaunis nainen olisi tullut pokamaan. Mutta mieluiten teen aloitteen itse kun tyydyn rumaan. Ymmärrän toki että on miehiä jotka valitsevat toisin koska se on helpompaa.
Eli kuten tässäkin osoitat: naisen ei kannata tehdä aloitetta, koska jos hän joutuu sen tekemään, niin hän on miehen mielestä ruma. Kiitos. Laitan kommenttisi muistiin, koska tämä ei varmasti ole viimeinen kerta kun naisten aloitteista palstalla puhutaan. Ehkä palstasiskotkin tekevät samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne aktivoituu mutta se on tyyliin turkin matka tai vapaaehtoistyö wokissa. Useimmat naiset pitävät aloitteen tekemistä vastenmielisenä joten on turha toivoa että koskaan alkaisivat niitä tekemään. Siis livenä aloitteen tekemisen, viestien lähettely komistuksille instassa ja tinderissä ovat sitten asia erikseen kun se on niin helppoa.
Että ihan vastenmielisenä. Okei jos se sinusta on oikea tapa naiselle niin tästä edespäin ajattelen sitten niin. Sinähän sen paremmin tiedät.
Vain maksettavat naiset tekee aloitteita. Niin oli mun nuoruudessa, ja luultavasti on edelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laatumiehet kirjoittelee ehkä vähän muualla...
Mistä sinä laatumiehistä mitään tiedät?
No tuskin täällä mitään valtakunnan kermaa pyörii. Täällä on just me peruspirkot ja perusjampat. Hyvännäköiset ja menestyneet tyypit ovat ihan jossain muualla. Täällä me keskinkertaiset riidellään keskenämme 😀
Kyllä naiset tekee iskuyrityksiä. On niitä baareissa nähty. Saavat vähän viinaa vyön alle niin itsetunto nousee kohisten. Peilistä katselee yhtäkkiä takaisin Tuksu lookaliken sijaan Candice Swanepoel. Lähetään iskemään joyain hyvännäköistä miestä jollain upealla linella, koska naiset on tietty niin paljon miehiä kekseliäämpiä niissä. Mä olen kyllä kuullut vaan replat: moi mitäs sä ja oot hyvännäkönen, haluuks na..a, mut mulla on varmaan kuulossa vikaa.
Sit kun tulee pakit niin sylki roiskuen huudetaan, et mies on selvästi kiinnostunut toisista miehistä, kun ei kelvannut.
Noo, itse olen tehnyt aloitteen niinki tylsälä tavalla, kun esittäytymällä kiinnostavalle miehele, jolla on ihanat hymykuopat. Keskusteltiin kummankin kiinnostuksen kohteista ja kaikesta mahdollisesta, musiikista, elokuvista, urheilusta. Vaihdettiin puhelinumerot ja nähtiin myöhemmin uudelleen. Aloitteeni johti sitten lopulta avoliittoon tämän hymykuoppien omistajan kanssa. Samassa osoitteessa nyt kymmenettä vuotta. Että kyllä naisetkin aloiteita tekee, jos toinen osapuoli on riittävän kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sun kommentti saa varmaan alanuolia täällä, mut oon kanssasi samaa mieltä vaikka nainen oonkin. Monet miehet tyytyy johonkin naiseen, vain jos se on tullut iskemään.
Nyt saa miehetkin nauraa mut maanrakoon. Minä tein aloitteen treffipalstalla nykyiselle miehelleni. Ihan tämän täällä lähipaivinä haukutun "Mitäs sun sunnuntaihin?"
No taidetaan molemmat miehen kanssa olla sitä huonompaa B-ryhmää, kun vastasi ja vielä loppuelämäksi ajatteli jäädä.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te miehet voisitte nyt laittaa tähän esimerkkejä hyvistä ja huonoista naisen aloitteista, mitä voitte kuvitella. Ehkä joku naislukija ottaa niistä mallia ja kokeilee live-elämässä.
Tuo edellisen kommentoijan "ihanat silmät" on esim hyvä. Oisin ihan myyty jos joku noin sanois irl.
Kai noita naiset tekevät, mutta ne menee vähän erilaisille miehille kuin itse.
No daa? Sille miehelle jolla on ihanat silmä? Sulla ei ilmeisesti sitten ole sellaisia. Ei me valehtelemaan aleta.
Miksei 😂 valehteleehan miehetkin, kun ne iskee meitä.
Vierailija kirjoitti:
V-tut suomalaiset naiset mitään pokaamista osaa. Aina jotain törkeitä alatyylisiä juttuja esim mennäänks vessaan panee. Turha toivo että joku osaisi jutella mukavasti.
Asunkin ulkomailla nykyisin ja suurin syy siihen on se ettei tarvitsisi olla suomalaisten naisten kanssa tekemisissä.
Mä haluaisin ihan oikeasti mennä yhden miehen kanssa vessaan panemaan. Miten sitä pitäisi ehdottaa, että hän lähtisi?