Milloin palstalla nähdään ketju, jossa miehet naureskelevat naisten lähestysmistavoille ja avausrepliikeille?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Te miehet voisitte nyt laittaa tähän esimerkkejä hyvistä ja huonoista naisen aloitteista, mitä voitte kuvitella. Ehkä joku naislukija ottaa niistä mallia ja kokeilee live-elämässä.
Lähtökohtaisesti mikä tahansa asiallinen aloite on ihan hyvä. Välillä tuntuu että naiset torppaavat miesten asialliset aloitteet jos mies tekee jonkun pienenkin mokan tai jos esin. sukat ovat vääränväriset. Tähän johtopäätökseen olen tullut ihan vaan naisten kommentteja lukemalla.
Vierailija kirjoitti:
Pitää myöntää, että jos lähestymisen tekijä on hyvännäköinen, tökerömpikin aloite hyväksytään pikaisesti. Jos aloitteen tekijä on suht tavallinen, niin vaatii pitempää pohjustusta ja niitten kuuluisien "kemioitten" pitää natsata.
Myönnän rehellisesti, että ulkonäkö vaikuttaa.
Niin ja mies olen. Itse asiassa olin pikkuisesta tuppukylästä Helsinkiin muutettuani hämmästynyt, että menestystä naisten kanssa tulee niin helposti. Minun ei tarvinnut tehdä mitään herättääkseni kiinostusta. Olin aina ajatellut etten ole kuin tavallisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin yksissä miehin massapommitatte naisia epätoivoisilla avauksillanne ja lähestymisyrityksillänne, meillä naisilla ei ole mitään syytä itse aktivoitua. Kysynnän ja tarjonnan laki. Syyttäkää itseänne, ratkaisun avaimet ovat ihan ikiomissa kätösissänne.
Luuletko tosissaan että naiset aktivoituvat jos miehet lopettaisivat aloitteiden tekemisen? Johtaisi siihen ettei kukaan tekisi aloitteita kenellekään, kaikki vain nököttäisivät omissa nurkissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te miehet voisitte nyt laittaa tähän esimerkkejä hyvistä ja huonoista naisen aloitteista, mitä voitte kuvitella. Ehkä joku naislukija ottaa niistä mallia ja kokeilee live-elämässä.
Lähtökohtaisesti mikä tahansa asiallinen aloite on ihan hyvä. Välillä tuntuu että naiset torppaavat miesten asialliset aloitteet jos mies tekee jonkun pienenkin mokan tai jos esin. sukat ovat vääränväriset. Tähän johtopäätökseen olen tullut ihan vaan naisten kommentteja lukemalla.
Aloitteita tekevät naiset ovat helppoja tyrkkyjä, varmaan kieppuneet ties missä karuselleissa. Hyi.
Tähän johtopäätökseen olen tullut ihan vaan miesten kommentteja lukemalla.
Just. Ihme harhoja sinullakin. Eikös täällä vastikään naiset kuorossa valittaneet kun miehet lähestyvät Tinderissä väärin...
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin yksissä miehin massapommitatte naisia epätoivoisilla avauksillanne ja lähestymisyrityksillänne, meillä naisilla ei ole mitään syytä itse aktivoitua. Kysynnän ja tarjonnan laki. Syyttäkää itseänne, ratkaisun avaimet ovat ihan ikiomissa kätösissänne.
No, jos sinä sitten tyydyt siihen massapommitukseen. Jos tosiaan haluat jotakin muuta, pieni oma aktiivisuus olisi paikallaan.
Mulle on jäänyt mieleen muutama repla, joilla naiset on lähestyneet:
- Hei komistus, minne oot matkalla? Tuu tähän mun viereen. (humalainen nainen junassa)
- Sun on pakko olla sukua jollekkin kuninkaalliselle, oot niin ylvään näköinen (humalainen nainen raflassa)
- Saisinks mä tulla sun kainaloon ensi yönä? (humalainen nainen raflassa)
- Mitä mun pitää tehdä, että sä veisit mut tanssimaan? (humalainen nainen raflassa)
- Oh my gosh, you´re accent is so hot. (nousuhumalainen nainen Las Vegasissa)
Tuossa muutamia mieleen jääneitä lauseita. Eli kyllä naisetkin lähestyy, mutta näköjään vain ryyppyjen rohkaisemana.
Mua saa kyllä lähestyä ihan selvin päinkin. En pure, pilkkaa tai muutenkaan ole ilkeä kenellekään lähestyjälle.
No tässä hassu esimerkki. Olin veljeni kanssa istumassa iltaa ravintolassa, joka on tunnettu akateemisesta asiakaskunnastaan. Kumpikaan meistä ei ole ulkonäöltään mikään nuorten naisten suosikki ja tapahtuman aikaan kumpikin oli jo yli 40.
Jostain siihen pöydän ääreen tupsahti nuori ja ihan nättikin tyttö ja keskeytti innokkaan jututselumme. Hän alkoi kosketella minua. Sanoin, että me olemme kumpikin naimisissa, ja että emme nyt ole hänen seuraansa paitsi. Ei mennyt perille. Sanoin ihan nätisti uudelleen, eikä vieläkään mennyt perille. Sanoin kolmannen kerran, ja silloin hän pahoitti mielensä ja lähti. Meni hetki, ja hän ilmestyi pöytämme ääreen ystävättärensä kanssa. Ja hän änkeytyi suoraan syliini, pöytä meinasi kaatua ja kaljat läikkyivät.
Kyllähän se nuori tyttö ihan mukavalta sylissä tuntui, mutta aika vaikea minun oli hänen vilpittömyyteensä uskoa. En minä tajua, mitä sellainen ihminen minusta haki, kun paikalla oli kuitenkin komeita nuorukaisia. Jos veljeni ei olisi ollut esiliinanani, olisin ehkä voinut innostuakin, mutta kuitenkin jo itse tilanteessa kävi mielessäni, että jos tuon tytön mukaan lähtee, niin odottaako kapakan takana pari äkeää miekkosta, jotka mätkivät tajun kankaalle ja vievät lompakon. Hätistimme tytöt seurastamme ja sillä selvä.
Eipä ole liiaksi referenssiä, eikä ole varaa lytätä naisia. Olen kyllä saanut lähestymisiä tinderissä ja vain kerran oli omaperäinen. Mutta ei haittaa tätä Penaa.
Yleensä hihittelyä joka lauseelle ja hiusten pyörittelyä.
Menestyneet tai kaikkien varakkaiksi tietämät miehet naureskelevat nytkin naisten avauksia jossain miesten klubilla.
En mä naureskelis mutta melko söpöä kun tulee virpomaan munan toivossa. Ja oonhan mä tietysti aina antanutkin.
Naisten avasrepliikit: "Moi", "hei" ja "terve".
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo edellisen kommentoijan "ihanat silmät" on esim hyvä. Oisin ihan myyty jos joku noin sanois irl.
Kai noita naiset tekevät, mutta ne menee vähän erilaisille miehille kuin itse.
Käy Aasiassa niin saat kuulla tuota kyllästymiseen asti.
Vierailija kirjoitti:
- Hei komistus, minne oot matkalla? Tuu tähän mun viereen. (humalainen nainen junassa)
- Sun on pakko olla sukua jollekkin kuninkaalliselle, oot niin ylvään näköinen (humalainen nainen raflassa)
- Mitä mun pitää tehdä, että sä veisit mut tanssimaan? (humalainen nainen raflassa)
Tuossa muutamia mieleen jääneitä lauseita. Eli kyllä naisetkin lähestyy, mutta näköjään vain ryyppyjen rohkaisemana.
Mua saa kyllä lähestyä ihan selvin päinkin. En pure, pilkkaa tai muutenkaan ole ilkeä kenellekään lähestyjälle.
Olet todennäköisesti keskivertoa komeampi mies. Sellaista ei kaikki naisetkaan uskalla lähestyä ilman rohkaisua.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo edellisen kommentoijan "ihanat silmät" on esim hyvä. Oisin ihan myyty jos joku noin sanois irl.
Siellä taas naiset hakee miestä joka elättää oman perheen lisäksi puolet suvusta.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt kolmekin kertaa lomalla mutten naista etsimässä.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No daa? Sille miehelle jolla on ihanat silmä? Sulla ei ilmeisesti sitten ole sellaisia. Ei me valehtelemaan aleta.
Siis nainen ei valehtele?
Huoh.
80% naisista koko olemus perustuu valheeseen meikkeineen ja feikkiripsineen, nostajineen, törröttäjineen ja kiristäjineen.
Vierailija kirjoitti:
En muista yhtään kertaa kun mies olisi suoraan lähestynyt selvinpäin. Ei se ilman rohkaisua sen enempää miehiltäkään luonnistu.
V-tut suomalaiset naiset mitään pokaamista osaa. Aina jotain törkeitä alatyylisiä juttuja esim mennäänks vessaan panee. Turha toivo että joku osaisi jutella mukavasti.
Asunkin ulkomailla nykyisin ja suurin syy siihen on se ettei tarvitsisi olla suomalaisten naisten kanssa tekemisissä.
No daa? Sille miehelle jolla on ihanat silmä? Sulla ei ilmeisesti sitten ole sellaisia. Ei me valehtelemaan aleta.