Miten saisin naisellisen lantion ja pepun?
Olen kamala miesmäinen keskivartalolihava pökkelö kropaltani, lantiota ja takapuolta ei nimeksikään. Haluaisin vain normaalin naisvartalon. Täytyy varmaan mennä leikkaukseen joskus, jos satun voittamaan vaikka lotossa....
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Olen kamala miesmäinen keskivartalolihava pökkelö kropaltani,
Tänks
t. miäs
Liiku, syö terveellisesti, nauti elosta. Siinä samalla vyötärö kapenee.
Suurimmalla osalla malleja on pieni perse ja leveät hartiat.
Sovit siis jo nyt muottiin..
Leikkausta en suosittelisi
https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article10299368.ece/ALTERNATES/s6…
Vierailija kirjoitti:
Leikkausta en suosittelisi
https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article10299368.ece/ALTERNATES/s6…
Onko tuossa leikattu persettä pienemmäksi?
Mä sain leveän lantion synnyttämällä kaksi lasta. Tosin pelkästään siitä syystä en suosittele lapsentekoa...
Vierailija kirjoitti:
Mä sain leveän lantion synnyttämällä kaksi lasta. Tosin pelkästään siitä syystä en suosittele lapsentekoa...
Minä taas sain vastaavan synnyttämällä Valmetin traktorin. Nyt kyllä kelpaa.
Ensin kannattaa luopua siitä keskivartalolihavuudesta. Samalla kannattaa harjoittaa lantionseudun lihaksistoa, pakaroita eritoten.
Sido kaulaliina todella tiukasti vyötärön kapeimpaan kohtaan, ihan niin tiukaksi kuin saat, vaikka sattuisi. Pidä sitä aamusta iltaan kuukauden ajan. Vyötärö kapenee joten vartalo muotoituu kauniiksi.
Luistelijoilla on yleensä erottuvat peput.
Luustoa et voi muuttaa, mutta taaksepäin pakaralihasta voi treenata.
Esim nelinkontin ja nostat jalkaa taakse, vuorotellen. Riittävästi toistoja. Tai kuntosalilla se laite.
Sängylle nelinkontin, selkä kissanotkolle ja pylly pyöreäksi ja niin pystyyn ku välilevyt antaa myöden.
Kyllä tohon profiiliin jo moni setä tarttuu...
En tiedä juotko alkoholia, mutta jos juot niin sen vähentäminen parantaa hormonitasapainoasi ja rasva siirtyy oikeisiin paikkoihin. Kannattaa myös lenkkeillä, koska se sulattaa eninten rasvaa keskivartalosta. Lisäksi ravinto kuntoon ja joka yö unenrtarpeen tyydyttävät unet.
Lanteilta imetään rasvaa ja rasva ruiskutetaan peppuun. Sitten alat treenaamaan pakaralihastia, mutta et laihduta langanlaihaski. Yksinkertaista!