Naiset, mitä teette näin lauantai-iltana palstalla?
Kertokaa myös ikänne niin nähdään palstan ikäjakauma tällä hetkellä.
Kommentit (57)
Etsin treffi kaveria , 25 v Turusta
Taukoja pakkaamisen (muutto ensi viikolla) ja koulutehtävien (AMK) välissä. Pään tyhjentämistä.
N41
Luen keskusteluja ja vastailen niihin tietenkin.. 22v.
Tulin nopeasti käväisemään täällä samalla, kun piti laskut maksaa! Tykkään viettää omassa rauhassa aikaa kotona. Päivällä siivosin ja kävin lenkillä. Nyt löhöilen kissan kanssa sängyssä syöden, juoden, kirjoja lukien ja kohta aloitan monen tunnin kauhuelokuvamaratonin!!
N23
Taidan ehdottaa Jutta Gustavsbergin esilletuomaa penishierontaa muillekin naisille. Ihan kivaa.
N56
Just tulin töistä. Nyt selaan palstan pikaisesti, sitten kattelen viime viikon Love Islandit ja neulon samalla. Huomenna taas töitä.
Tosi villiä mun elämä, joku kuuluisa karuselli puuttuu... 🤔
N28
Aamulla töitä, valmistan ruokaa pakkaseen, katson Vain elämää Ruudusta ja palstailen. N39
Luin tuota kateellisuusketjua (erittäin hyviä kirjoituksia), töihinlähtöä odottelen eli lataan akkua vielä hetken : ).
58 /n
Vierailija kirjoitti:
Tulin nopeasti käväisemään täällä samalla, kun piti laskut maksaa! Tykkään viettää omassa rauhassa aikaa kotona. Päivällä siivosin ja kävin lenkillä. Nyt löhöilen kissan kanssa sängyssä syöden, juoden, kirjoja lukien ja kohta aloitan monen tunnin kauhuelokuvamaratonin!!
N23
Oho, taisin hieman eksyä aiheesta. No ei se kai mitään!
Tänään on tullut tehtyä niin paljon, että nyt haluan vain löhöillä rauhassa. Ja kohta alkaa nuori Morse. N64
Tekevät mitä tahansa muuta kuin viettäisivät aikaa kiltin ja ujon miehen kanssa.
Edellinen meni "hyväksyttäväksi", god knows why, mutta pystyy siitä siis muutakin tekemään samalla, kun on palstalla. Ei oikein voi mihinkään lähteäkään, kun on pienehköt lapset. Eikä kyllä oikein jaksaisikaan. N42
Vierailija kirjoitti:
Tekevät mitä tahansa muuta kuin viettäisivät aikaa kiltin ja ujon miehen kanssa.
Menisit sinäkin puhumaan naiselle niinkuin normaalille ihmiselle niin saattaisit yllättyä jos nainen vaikka kiinnostuisi sinusta. Se on mahdollista jos tulet hyvin juttuun naisihmisen kanssa.
Pitäisi katsoa jotain elokuvaa perheen kanssa mutta se on niin tylsä joten "katon vaa viestit" puhelimesta😂ja oon muute 13v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisit sinäkin puhumaan naiselle niinkuin normaalille ihmiselle niin saattaisit yllättyä jos nainen vaikka kiinnostuisi sinusta. Se on mahdollista jos tulet hyvin juttuun naisihmisen kanssa.
Pffff jep jep. Eipä ole naisia koskaan kiinnostanut mun juttelu tai kyselemiset.
Olen aina ollut lauantai-iltana kotona, taisin joskus 15-vuotiaana käydä kerran discossa.:D Amerikassa olisin kaikista isoin luuseri, koska siellähän taitaa lauantai olla se treffi-ilta, ainakin kirjoissa ja elokuvissa. :)
N38
30. Tulin juuri kotiin iltavuorosta ja nyt palstailen iltapalaa syöden ennen kuin menen nukkumaan.
45. Ei ollut deittipalstallakaan mulle mitään.