Naiset, mitä teette näin lauantai-iltana palstalla?
Kertokaa myös ikänne niin nähdään palstan ikäjakauma tällä hetkellä.
Kommentit (57)
No kunhan vietän aikaa kuten muinakin iltoina. 25v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekevät mitä tahansa muuta kuin viettäisivät aikaa kiltin ja ujon miehen kanssa.
Menisit sinäkin puhumaan naiselle niinkuin normaalille ihmiselle niin saattaisit yllättyä jos nainen vaikka kiinnostuisi sinusta. Se on mahdollista jos tulet hyvin juttuun naisihmisen kanssa.
Pffff jep jep. Eipä ole naisia koskaan kiinnostanut mun juttelu tai kyselemiset.
Monenko kanssa olet jutellut?
Ja jos tollainen asenne niin ei kannata ihmetellä miksi ei kiinnosta.
Missä naisille voi jutella? Ei ole mitään paikkaa.
Nautin vielä hetken hiljaisesta ja rauhallisesta talosta, ennenkuin muu perhe palaa turnausmatkalta. Meillä on eri aika kuin Suomessa, tosin. N39
Olin päiväretkellä Tampereella, kävin vanhempiani moikkaamassa. Tulin just kotiin Helsinkiin ja syön tässä iltapalaa ja juon kaakaoo. Kohta varmaan pikkuhiljaa suihkun kautta nukkuun, ehkä siivoan kylppärin pikaisesti. Mies on kaverinsa luona. N30
Miksi. Se. On. Aina. Niin. Että. Miehen. Kuuluu. Mennä. Juttelemaan. Naiselle. Aina. Noin. Päin.?
Miksimiksimiksimiksi? Ai siksi kun "naiset eivät oikeastaan tarvitse miehiä mihinkään"? Jotenkin tavattoman surullista että asetelmat on sementoitu sellaisiksi että naiset eivät koskaan osoita mitään kiinnostusta miestä kohtaan, vaan aina se menee niin että miehen pitää tehdä sitä, tätä, tuota ja vielä vähän jotain muuta.
Sitten. Nainen. EHKÄ.... Juttelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekevät mitä tahansa muuta kuin viettäisivät aikaa kiltin ja ujon miehen kanssa.
Menisit sinäkin puhumaan naiselle niinkuin normaalille ihmiselle niin saattaisit yllättyä jos nainen vaikka kiinnostuisi sinusta. Se on mahdollista jos tulet hyvin juttuun naisihmisen kanssa.
Pffff jep jep. Eipä ole naisia koskaan kiinnostanut mun juttelu tai kyselemiset.
Ja jos tollainen asenne niin ei kannata ihmetellä miksi ei kiinnosta.Missä naisille voi jutella? Ei ole mitään paikkaa.
Eli et kenenkään ja sanot ettei heitä kiinnosta???
Lueskelen monesti iltaisin tätä palstaa kun makoilen sängyllä. Odotan että mies tulee nukkumaan. N29
N45. Eronnut, ja ihan taas perus lauantai-ilta eli netissä tai jotain lukien.
Ja erittäin hyvä niin, tälläisillä keleillä se on päinvastoin mahtavaa, kun ei tarvitse lähteä illalla mihinkään. Tosin on niistä biletysvuosista jo muutenkin hetki.
Mies nukkuu ja just sain vauvan nukahtamaan. Yksinäistä ja tylsää
N38
N24 pidän rauhallisen koti-illan vaihteeksi True Bloodia katsellen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi. Se. On. Aina. Niin. Että. Miehen. Kuuluu. Mennä. Juttelemaan. Naiselle. Aina. Noin. Päin.?
Miksimiksimiksimiksi? Ai siksi kun "naiset eivät oikeastaan tarvitse miehiä mihinkään"? Jotenkin tavattoman surullista että asetelmat on sementoitu sellaisiksi että naiset eivät koskaan osoita mitään kiinnostusta miestä kohtaan, vaan aina se menee niin että miehen pitää tehdä sitä, tätä, tuota ja vielä vähän jotain muuta.
Sitten. Nainen. EHKÄ.... Juttelee.
No ehkäpä siksi että miehet pitää heti helppona ja epätoivoisena yms. jos osoittaa kiinnostusta vähänkin liikaa niin parempi sitten antaa niiden tehdä itse aloitus.. eikä se edes ole niin että _aina_, kyllä monet naiset tekee aloitteita, minä mukaan lukien kunnes huomasin ettei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos tollainen asenne niin ei kannata ihmetellä miksi ei kiinnosta.Missä naisille voi jutella? Ei ole mitään paikkaa.
Missä maailmassa sinä oikein elät? Ei ketään naista kiinnosta köyhän ja ujon miehen puheet. Katsotaan kuin hullua korkeintaan.
Töissä. Ei ihmeemmin varsinaista tekemistä joten....
N40
Eli tästäkin keskustelusta tuli nyt keskustelu miesten ongelmista? Miksei noi miehet voi vaan perustaa miljoonatta omaa ketjua, kun tää oli kuitenkin otsikossakin osoitettu naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä maailmassa sinä oikein elät? Ei ketään naista kiinnosta köyhän ja ujon miehen puheet. Katsotaan kuin hullua korkeintaan.
Missä maailmassa SINÄ oikein elät? Pitikö nyt tätäkin ketjua tulla myrkyttämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa ennakkoluuloinen. Lakkaa sitten olemasta köyhä ja ujo jos on niin vaikeeta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset ette kutsu yksinäistä kiltti miestä teelle ja lämpimille voileiville? :(
Koska haluan rajusti mun** enkä mitään voileivän mussuttajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä maailmassa SINÄ oikein elät? Pitikö nyt tätäkin ketjua tulla myrkyttämään?
Sori en voi sille mitään.
Piti katsoa miehen kanssa jotain leffaa ja ottaa lasilliset kun lapset ovat nukahtaneet mutta mies haukkui minut huonoksi äidiksi ja sairaaksi niin lähdin sitten pois. Nyt olen yksin. Tai no, palstalla teidän kanssanne.
Ja jos tollainen asenne niin ei kannata ihmetellä miksi ei kiinnosta.