Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

U U S P E R H E

Vierailija
27.10.2018 |

- olkaa hyvät, ei maksa mitään, kunhan opitte sen ulkoa -

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kenellekään uusperhe-elämää, se ei vain yksinkertaisesti toimi varsinkaan jos olet itse lapseton. Jäät aina joka tilanteessa ulkopuolelle ja kaikkia tekemisiäsi vahditaan haukkana ja ihan sama mitä teet tai olet tekemättä, niin se on väärin.

Pakettiin kuuluu kumppanin lasten lisäksi myös kumppanin exä, ja lasten takia et tule ikinä olemaan kumppanillesi se ykkönen. Itse en ainakaan halua suhdetta jossa exiä raahataan mukana, haluan suhteen jossa olen kumppanini ykkösasia.

En tiedä mitä edes ajattelin kun aloin suhteeseen ihmisen kanssa jolla on lapsia, itse kun olen vela.

No, ainakin tiedän että pysyn jatkossa kaukana lapsellisista ihmisistä. Mutta ehkä tuo toimii jos molemmilla on lapsia.

Vierailija
2/15 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miehelleni ykkönen. Lapsi tulee vasta seuraavana. Miehen ex ei kuulu elämäämme eikä edes miehen elämään. Yhteisiä lapsia emme aio tehdä. Ei kaikki uusperheet ole samasta muotista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniavioisuutta.

Vierailija
4/15 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miehelleni ykkönen. Lapsi tulee vasta seuraavana. Miehen ex ei kuulu elämäämme eikä edes miehen elämään. Yhteisiä lapsia emme aio tehdä. Ei kaikki uusperheet ole samasta muotista.

Ikävää, mutta kyllä lapsen kuuluisi olla se ykkönen ja varmaankin onkin. Sinä et vaan sitä tunnusta.

Vierailija
5/15 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettoman ei ikinä kannata alkaa uusperheeseen, on se niin sekavaa touhua että niitä lapsiakin käy sääliksi.

Vierailija
6/15 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusioperhe. Käytetyt. Kierrätystavara. Eli suomeksi; jätettä.

Vierailija
7/15 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Joka lause. Eli meitä on useampi tästä muotista.

Vierailija
8/15 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
9/15 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, mutta kyllä lapsen kuuluisi olla se ykkönen ja varmaankin onkin. Sinä et vaan sitä tunnusta.

Aika harvalle miehelle, oli sitten ydinperheessä tai uusperheessä, se lapsi on ykkönen. Uraisille työ on ykkönen. Keskenkasvuisille isille kaverit ovat ykkösiä. Harrastusorientoituneille taas se harrastus.

Vierailija
10/15 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun vsnha malli kunniaan.

Jos tulee teininä raskaaksi, naimisiin vaan.

Eikä sitten ikinä erota.

Eikä muutenkaan avioliitosta erota.

Ei tule kamalia uusperheitä.

Sukulaiseni sai asua onnellisessa ydinperheessä.

Vaikka isä joi, hakkasi perhettä, riehui juoppohulluuksissaan ja oli muutenkin täysi tyranni, ei vaimolla tullut mieleenkään erota.

Olisi tullut onnettomia avioerolapsia.

Vierailija
11/15 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperhe

Uusioperhe

Fuusioperhe

Vierailija
12/15 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette opi sitä oikein, se maksaa teille miljoona euroa hemmetti!!!!!!!!!!!!

Vierailija
13/15 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö tosissaan, että aivan kaikille lapsi on ykkönen? Ei siis ole olemassa hyljättyjä lapsia? Maailman superjulkkiksetkin keskittyvät ensin lapsiinsa ja julkisuusura tulee siinä sivussa? Huippupoliitikot paapoo lapsiaan ja hoitavat virka-asiat kun lapsenhoidoltaan ehtivät? Et voi olla tosissasi.

Ihmiset arvottavat asioita eri tavoin. Toisille lapset ovat ehdoton ykkönen. Toisille ura. Tai kylmästi raha. Vaikka niitä lapsiakin olisi. En sano, että se olisi oikein, mutta näin kuitenkin on.

Miehelleni lasta tärkeämpää on hyvä rakkauselämä. Se myös näkyy kaikessa. Hän panostaa siihen, että meillä on aikaa. Minun hyvinvointini on hänelle prioriteetti. Toki hän rakastaa lastaan myös, mutta välit ovat melko etäiset. Lapsi vaan mankuu rahaa ja kiukuttelee säännöistä. Mikään ei kelpaa, jäkä jäkä. Miestä ärsyttää. Minun kanssani hän saa hellyyttä ja mukavaa yhdessäoloa. Ei turhaa riitelyä eikä vaatimuksia. Minä olen hyvä hänelle ja hän minulle.

Vierailija
14/15 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele kenellekään uusperhe-elämää, se ei vain yksinkertaisesti toimi varsinkaan jos olet itse lapseton. Jäät aina joka tilanteessa ulkopuolelle ja kaikkia tekemisiäsi vahditaan haukkana ja ihan sama mitä teet tai olet tekemättä, niin se on väärin.

Pakettiin kuuluu kumppanin lasten lisäksi myös kumppanin exä, ja lasten takia et tule ikinä olemaan kumppanillesi se ykkönen. Itse en ainakaan halua suhdetta jossa exiä raahataan mukana, haluan suhteen jossa olen kumppanini ykkösasia.

En tiedä mitä edes ajattelin kun aloin suhteeseen ihmisen kanssa jolla on lapsia, itse kun olen vela.

No, ainakin tiedän että pysyn jatkossa kaukana lapsellisista ihmisistä. Mutta ehkä tuo toimii jos molemmilla on lapsia.

Minulla on taas ihan päinvastainen kokemus. Tosin näkemyksenikin asiaan on lähtökohtaisesti hieman erilainen. Minulle on esimerkiksi itsestään selvää, että lapset ovat miehelle aina ne ykkösenä tulevat. Vaikka itse olen lapseton, minun mielestäni tämä on ainoa oikea järjestys.

En myöskään koe, että exää raahataan mukana, kun exän kanssa ollaan yhteyksissä (ja tullaan ylipäätään toimeen) lasten takia. Tekemisiäni ei vahdi kukaan, päin vastoin, exä usein kiittää siitä kuinka olen yksi turvallinen aikuinen lisää lapsille. 

Uusperhe voi toimia parhaimmillaan loistavasti, kun kaikki osapuolet ovat järkeviä aikuisia, jotka osaavat ajatella lasten etua. Bonuksena olen saanut elämääni kaksi ihanaa lasta, vaikka mikään äitipuoli en heille omasta halustani ole.

Vierailija
15/15 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö tosissaan, että aivan kaikille lapsi on ykkönen? Ei siis ole olemassa hyljättyjä lapsia? Maailman superjulkkiksetkin keskittyvät ensin lapsiinsa ja julkisuusura tulee siinä sivussa? Huippupoliitikot paapoo lapsiaan ja hoitavat virka-asiat kun lapsenhoidoltaan ehtivät? Et voi olla tosissasi.

Ihmiset arvottavat asioita eri tavoin. Toisille lapset ovat ehdoton ykkönen. Toisille ura. Tai kylmästi raha. Vaikka niitä lapsiakin olisi. En sano, että se olisi oikein, mutta näin kuitenkin on.

Miehelleni lasta tärkeämpää on hyvä rakkauselämä. Se myös näkyy kaikessa. Hän panostaa siihen, että meillä on aikaa. Minun hyvinvointini on hänelle prioriteetti. Toki hän rakastaa lastaan myös, mutta välit ovat melko etäiset. Lapsi vaan mankuu rahaa ja kiukuttelee säännöistä. Mikään ei kelpaa, jäkä jäkä. Miestä ärsyttää. Minun kanssani hän saa hellyyttä ja mukavaa yhdessäoloa. Ei turhaa riitelyä eikä vaatimuksia. Minä olen hyvä hänelle ja hän minulle.

Eihän tuossa kukaan väittänyt, että lapsi on kaikille ykkönen, vaan että tulisi olla. Itse olen samaa mieltä, jos lapsia on hankkinut tähän maailmaan, pitää heistä kantaa vastuu. Vastuunkantoa ei ole se, että maksaa säännöllisesti elarit ja vähän extraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi