Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei syö laittamiani herkkuja

Vierailija
27.10.2018 |

Eikä kyllä kenenkään muunkaan laittamia. Hän ei yksinkertaisesti välitä syödä mitään makeaa. Itse taas olen himoleipuri ja laitan usein jälkiruokaakin. Sisuaskin tai vastaavan saattaa ehkä kerran kuukaudessa napostella itsekseen. Joku on nyt kateellinen kun lapsen vanukkaat taatusti turvassa eikä tuo juuri ole vaarassa lihoa mutta kyllä minua toisinaan hieman harmittaa, jopa loukkaa kun huolella ja vaivalla tehty kakku tai piirakka ei kelpaa ja kyläillessä järjestelmällisesti kieltäytyy kaikesta mitä emäntä tarjoaa paitsi mustasta kahvista.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta se leipominen.

Vierailija
2/20 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki välitä makeasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No leivo suolaista niin ehkä mieskin syö. Ihan turhaan loukkaannut siitä että mies ei vaan ole makean perään.

Vierailija
4/20 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No leivo suolaista niin ehkä mieskin syö. Ihan turhaan loukkaannut siitä että mies ei vaan ole makean perään.

Oon itse vegaani ja tein miehelle kerralla selväksi että vaikka sekaruokaa joskus perheen kesken laitetaankin (silloin inulla omat eväät) niin näitä "ylimääräisiä" herkkuja ei tule mitään savulohipiirakkaa tai kinkkupasteijoita

Vierailija
5/20 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon itse vegaani ja tein miehelle kerralla selväksi että vaikka sekaruokaa joskus perheen kesken laitetaankin (silloin inulla omat eväät) niin näitä "ylimääräisiä" herkkuja ei tule mitään savulohipiirakkaa tai kinkkupasteijoita

Mutta pullaa ja kakkua siitäkin edestä. Mieluummin minäkin noita jälkimmäisiä söisin.

Mies

Vierailija
6/20 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö itse.

Vierailija
7/20 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä sitten valita.

Vierailija
8/20 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tän narsistisen miestyypin. Sille ei kelpaa mikään puolison valmistama ruoka tai syö sitä hapan ilme kasvoillaan. Itse valmistamaansa ruokaa pitäisi kehua maasta taivaisiin. Tollasen seurauksena lopetin ruoanlaiton sekä leipomisen kokonaan muuta kuin lapsille.mies on ex.

Vierailija
9/20 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tän narsistisen miestyypin. Sille ei kelpaa mikään puolison valmistama ruoka tai syö sitä hapan ilme kasvoillaan. Itse valmistamaansa ruokaa pitäisi kehua maasta taivaisiin. Tollasen seurauksena lopetin ruoanlaiton sekä leipomisen kokonaan muuta kuin lapsille.mies on ex.

Jännästi kaivoit narsistin esiin tyypistä, joka ei pidä makeasta.

Vierailija
10/20 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs sinä itse syöt kyläillessäsi herkkuja, nehän on täynnä kananmunia, kermaa, voita, liivatetta ym.?

Vierailija
11/20 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele jos ei vegaanit"herkut" kelpaa sillä ne ei välttämättä uppoa muillekaan

Vierailija
12/20 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs sinä itse syöt kyläillessäsi herkkuja, nehän on täynnä kananmunia, kermaa, voita, liivatetta ym.?

Tää on joko provo tai muoti-vegaani joka jättää näkyvän lihan syömättä mutta munat, maito ja muut jutut menee.

Vierailija
13/20 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki tykkää makeasta. Ei meilläkään poika oo hirveesti makean perään. Lättyjä paistaa joskus itse, jakun leivotaan saattaa kohteliaisuudesta uhden pullan/keksin tms. maistaa. Ei kelpuuttanut useimpia karkkejakaan kun oli pieni, kun kaikki oli niin "ällön makeeta". Muut osteli lauantaipusseja ja jotain Haribon virityksiä, suorastaan hävetti hakee taloussuklaalätkä kun ihmiset kuvitteli että siinä taas yksi ortorektikko-hirviömamma pilaa lapsen namipäivän...

Vierailija
14/20 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on miehellä voitettavaa. Pakottautuu pari kertaa syömään jotain makeaa josta ei tykkää ja sitten vaimo innostuu leipomaan joka viikko jotain. Kieltäytyäkö tässä vaiheessa syömästä epämiellyttävää ja turhaa tavaraa vai kieltäytyykö heti? Loukkaantuminen tiedossa joka tapauksessa.

Kuvittele olevasti kasvissyöjä. Sitten kuvittele miehesi kirjoittamassa keskustelupalstalle miten häntä hävettää ettei vaimo syö lihaa vieraissa, kun on kasvissyöjä.

Vierailija
15/20 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan vähän kun tarjotaan, kasvatus ja kohteliasisuus menee vielä periaatteen edelle. Vegaaniuteni on aika uusi juttu mutta hyvin otettu vastaan ja useimmat tutut ihan mallikkaasti huomioivat sen tarjottavissa.

Vierailija
16/20 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et tee suolaisia vegaaniherkkuja? 

Vierailija
17/20 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi et tee suolaisia vegaaniherkkuja? 

Tätäkin vaihtoehtoa on mietitty ja kerran otin oikein puheeksi, esittelin reseptejä mitä netistä löysin niin ei häntä kuulemma tuollaisetkaan kiinnosta. Itse taas ja lapset tykkää niin kovasti kaikesta makeasta niin sniihin keskitytään.

Vierailija
18/20 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitävät suolaisesta, naiset makeasta - elimistö ja hormonit. Ehkä terveellisempää jos mies ei syö kaikkea mitä tarjotaan. Muutamasta hedelmästä ja marjasta tuskin haittaa miehelle

Vierailija
19/20 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko tuosta nyt loukkaantua, varsinkin jos suhtautuu samalla tavalla kaikkien muidenkin leipomuksiin? Ei hän sinun taitojasi tai työtäsi arvostele. Puhut lapsistakin niin varmaan olette olleet pidemmänkin aikaa jo yhdessä, luulisi sinun tottuneen.

Vierailija
20/20 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykkää makeasta. En vaan ymmärrä miten jotkut ottavat sen niin itseensä kun kieltäydyn syömästä _taas kerran_ heidän leipomaansa pullaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi