Tunnetko ihmisiä, jotka ovat ihan todella laihoja, vaikka syövät erittäin paljon?
Sellaisia "läpipasko" -ihmisiä, jotka mussuttelevat surutta ihan kaikkea maan ja taivaan välitä ja pysyvät silti laihana.
Kommentit (26)
Minä itse. Liikun paljon, joten kroppa tarvii paljon energiaa. Mutta vaikka syön paljon, en minäkään syö mitä tahansa energiatiheitä mutta ravintoarvoltaan köyhiä suola-rasva-sokeri pommeja. Ruoan määrän lisäksi myös laadulla on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimarit syövät valtavasti ja myös teinit ja laihoja ovat.
Ota huomioon että esim. uimarilla on kulutuskin ihan omaa luokkaansa kuin tavallisella tallaajalla.
Ota huomioon että ihmiset ovat yksilöitä. Itse olen mainittu "läpipasko heinäseiväs" vaikka olen normaalipainoinen eikä ole mitään ravintoaineiden imeytymishäiriöitä ja syön normaalisti sekä herkuttelenkin ajoittain. Painan nyt 64 kg ja pituutta 172. Olen painanut myös 72 Kg ja silti tuolloinkin olin sellainen heinäseiväs. Tuolloin en edes niin paljoa liikkunut, harrastanut urheilua (oli pieni tauko erinnäisistä syistä johtuen.)
En. Kaikki tuntemani laihat ihmiset väittävät syövänsä paljon, mutta todellisuudessa vetävät linnunannoksia tuhdimpiin ihmisiin verrattuna. Jos syövät herkkuja, niin korvaavat niillä muut ateriat.
Vierailija kirjoitti:
En. Kaikki tuntemani laihat ihmiset väittävät syövänsä paljon, mutta todellisuudessa vetävät linnunannoksia tuhdimpiin ihmisiin verrattuna. Jos syövät herkkuja, niin korvaavat niillä muut ateriat.
Syövät siis sen verran kuin kuuluukin ja on terveellistä. Tuhdimmat ihmiset taas syövät vain syömisen vuoksi. Heille syöminen on hupia. Usein heillä ei ole minkäänlaista käsitystä ravinto-arvoista yms. Syövät "extraa" koska eivät ymmärrä että vähemmälläkin pärjää.
Työkaverini 3 kymppinen laiha tikku on aivan sairas syömään ; pohjaton nälkä joka on koko ajan. Liekö hänellä sitten matoja? ! Bulimikko hän ei ole..
Ota huomioon että esim. uimarilla on kulutuskin ihan omaa luokkaansa kuin tavallisella tallaajalla.