Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ihmisiä, jotka ovat ihan todella laihoja, vaikka syövät erittäin paljon?

Vierailija
27.10.2018 |

Sellaisia "läpipasko" -ihmisiä, jotka mussuttelevat surutta ihan kaikkea maan ja taivaan välitä ja pysyvät silti laihana.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kolme. Ovat kaikki vieläpä lähemmäs nelikymppisiä, joten nuori ikäkään ei ole perustelu.

Vierailija
2/26 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin ennen yhden. Tukeva aamiainen, kaksi lämmintä ateriaa, kaksi välipalaa jotka usein rasvaisia ja sokerisia ja vielä kohtalainen iltapalakin. Ja välillä kenties vielä suklaata. 20 vuotta paino pysyi 57 - 59 kilossa, pituus 171. Sitten alkoi mielialalääkitys, ja paino nousi 20 kiloa parissa vuodessa.

Jaa että mistä tiedän? No minä itse...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies syö kolmen edestä, vaikka on riisikeppi.

Vierailija
4/26 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tunnen laihoja ihmisiä jotka syövät järkyttäviä määriä kerralla, mutta syövät harvoin.

Vierailija
5/26 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin sellainen kunnes täytin 40v. On muuten vaikeaa muuttaa ruokailutottumuksia, kun jokainen suklaapala ja pitsaviipale jämähtää läskiksi.

Vierailija
6/26 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin joskus takavuosina yliopiston ruokalassa anorektisen laihan naisen, joka söi valtavia annoksia, tyyliin 10 perunaa + muut lisukkeet. Kahvin kanssa kaksi isoa donitsia. Joku ruoan imeytymishäiriö, luulen. Tai sitten bulimikko.

Yleensä ihmiset, jotka ovat laihoja ja väittävät syövänsä paljon, eivät oikeasti syö paljon. Se on "paljon" vain heidän omassa mittakaavassaan.

Vierailija
7/26 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne.

Vierailija
8/26 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minä itse

Vierailija
9/26 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Nainen, 60 v., pituus 160 cm, paino 50 kg. Nuorempana painoin korkeintaan 45 kg.

Syön tuplasti mieheeni verrattuna. Aina nälkä, suklaa ja pizzat lempiherkkuja.

Vierailija
10/26 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja minun sisko. Kaikki meidän lapset ovat aika laihoja. Ihan vaikka kuinka paljon syödään ,serkutkin on kaikki normaaleja. Minun äitini ja isäkin ovat laihoja. En tunne yhtään lihavaa tätiä tai setää biologisissa sukulaisissani. Voin siis syödä vaikka kuinka paljon ja se ärsyttää työtovereitani.

Vierailija
11/26 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarit syövät valtavasti ja myös teinit ja laihoja ovat.

Vierailija
12/26 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin joskus takavuosina yliopiston ruokalassa anorektisen laihan naisen, joka söi valtavia annoksia, tyyliin 10 perunaa + muut lisukkeet. Kahvin kanssa kaksi isoa donitsia. Joku ruoan imeytymishäiriö, luulen. Tai sitten bulimikko.

Yleensä ihmiset, jotka ovat laihoja ja väittävät syövänsä paljon, eivät oikeasti syö paljon. Se on "paljon" vain heidän omassa mittakaavassaan.

Kerroin tuolla edellä ensimmäisenä, että tunnen kolme. Olen myös ihan itse nähnyt näiden naisten syövän paljon, ollaan tehty viikkojen lomareissujakin yhdessä moneen otteeseen. Itse en voi syödä juuri mitään, lihon ruoan näkemisestäkin, mutta nämä kertomani naiset syövät ihan koko ajan ja isoja määriä. Eikä pelkkää ruokaa vaan myös herkkuja.

Ei siis ole kyse luulosta nyt. Tuollaisia ihmisiä on.

Vierailija
13/26 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Minä itse... kiitos geenien!

Vierailija
14/26 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön "paljon". Eli syön paljon seurassa kun ruoka puoli-ilmaista (esim. kaveri tarjoaa) tai siitä on maksettu (esim. buffet). Kotona sitten lounas tyyliin kaksi leipäpalaa kun en jaksa kokata mitään isompaa, päivällinen on sitten sentään hieman tuhdimpi.

Vierailija
15/26 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän

Vierailija
16/26 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-duunikaveri oli tuollainen. Nelikymppinen kuivakka mies, ei mitenkään erityisesti harrastanut liikuntaa mitä nyt huvikseen pelasi tennistä joskus, istumatyö. Vetäisi lounaaksi pizzan (pizzeriassa, ei mitään pakastetta saati roiskeläppää siis), usein mussutti välipalana jotain viineriä tai suklaapatukkaa.

Vierailija
17/26 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aivan helvetisti jos tekee mieli ahmia ja oksentaa. Ei väliä olenko yksin vai sosiaalisessa tilanteessa. Ihmetelköön.

Vierailija
18/26 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko, mutta hän myös liikkuu valtavan paljon.

Vierailija
19/26 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön kuin hevonen, mutta olen silti aina ollut alipainoinen. (Olen kuitenkin siis ihan terve.) Mulle tämä ei ole kiva asia, sillä usein minulta kysytään päin naamaa, onko minulla anoreksia. Ei ole kiva, että muiden silmissä näyttää sairaalta. Ottaisin mielelläni pari kiloa joltain ylipainoiselta itselleni!

Vierailija
20/26 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-duunikaveri oli tuollainen. Nelikymppinen kuivakka mies, ei mitenkään erityisesti harrastanut liikuntaa mitä nyt huvikseen pelasi tennistä joskus, istumatyö. Vetäisi lounaaksi pizzan (pizzeriassa, ei mitään pakastetta saati roiskeläppää siis), usein mussutti välipalana jotain viineriä tai suklaapatukkaa.

Oli, eli taisi menehtyä sydäriin kun tuollaista ruokavaliota noudatti. Eihän se sen terveellisempää ole syödä roskaa vaikka laihana pysyisikin, kun verisuonet tukkeutuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan