Minulla on nyt pms-oireet. Haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Haluan kysyä, että miksi haluat, että sinulta kysyttäisiin jotain?
Kiitos kysymyksestä. Arvasinkin että joku kysyy tätä. Vastaus on, että siksi, että saisin ajatuksiani jäsenneltyä paremmin.
En keksi mitään kysyttävää, sorry. Tuota on liikkeellä nyt ja ennenkin ollut.
Ootko itkenyt monta kertaa? Mulla kans rajut hormonimyrskyt menossa. Aloin yöllä itkemään ilman syytä ja hiivin keittiöön odottamaan, että on ohi. En halunnut selitellä miehelle, joka ois saattanu luulla etten vaan uskalla kertoa mikä surettaa.
Minä hengitän. Haluatko kysyä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymyksestä. Arvasinkin että joku kysyy tätä. Vastaus on, että siksi, että saisin ajatuksiani jäsenneltyä paremmin.
Yritähän jäsennellä ajatuksiasi. Kautta aikain on ollut joillakin pms-oireita ja ennen nettiäkin niiden kanssa piti pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
En keksi mitään kysyttävää, sorry. Tuota on liikkeellä nyt ja ennenkin ollut.
Kiitos tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
ÄO?
Enpä ole käynyt testissä.
Vierailija kirjoitti:
Ootko itkenyt monta kertaa? Mulla kans rajut hormonimyrskyt menossa. Aloin yöllä itkemään ilman syytä ja hiivin keittiöön odottamaan, että on ohi. En halunnut selitellä miehelle, joka ois saattanu luulla etten vaan uskalla kertoa mikä surettaa.
Kerran, en uskalla oikein itkeä, ainakaan muiden seurassa. Tuntuu vaan, että kaikki kaatuu niskaan. Tsemppiä, ei tää ole kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä hengitän. Haluatko kysyä jotain?
En, kiitos vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritähän jäsennellä ajatuksiasi. Kautta aikain on ollut joillakin pms-oireita ja ennen nettiäkin niiden kanssa piti pärjätä.
Kiitos, yritän kyllä. Nettiä voi käyttää niin moneen, joten miksipä ei tähänkin.
Vierailija kirjoitti:
Aiotko harrastaa menkkaseksiä?
Ehkä, jos ei ole todella runsas vuoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran, en uskalla oikein itkeä, ainakaan muiden seurassa. Tuntuu vaan, että kaikki kaatuu niskaan. Tsemppiä, ei tää ole kivaa.
Kiitos! Tsemppiä sulle myös! Onneksi nekin menee aina lopulta ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Tsemppiä sulle myös! Onneksi nekin menee aina lopulta ohi.
Kiitos! Pahimmalla hetkellä tuntuu ettei sitä muistakaan, että menee ohi.
Vierailija kirjoitti:
En halua kysyä. Häivy.
Häivyn kun haluan. Masentaa ja on itsetuhoisia ajatuksia, joten haluaisit varmaan myös kannustaa minua toimimaan niiden mukaan?