IL: Martina Aitolehdeltä salaperäinen Instagram-päivitys: ”Mun on aika antaa mahdollisuus ja päästää irti”
"Tuoreessa Instagram-päivityksessään televisiopersoona ja yrittäjä Martina Aitolehti, 36, vaikuttaa surulliselta. Juontaja kirjoittaa kuvansa saatteeksi:
– Elämä kantaa ja ohjaa kulkijaansa ihan varmasti oikeaan suuntaan, jos vaan annat sille mahdollisuuden. Mun on aika antaa mahdollisuus ja päästää irti. Vuosien tuska, valtava suru ja huoli loppuu mun elämässä nyt. En voi muuttaa enkä varsinkaan pelastaa ketään. Päihteet ja narsismi on tappava yhdistelmä, Aitolehti kirjoittaa mainitsematta ketään nimeltä."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/8af895f0-f679-4820-af23-85d4c990…
Kommentit (382)
Jos päivittää parisuhdestatuksensa sinkuksi, niin miten se liittyy blogialustaan?
Vierailija kirjoitti:
Jos päivittää parisuhdestatuksensa sinkuksi, niin miten se liittyy blogialustaan?
Se kuuluu tuohon tarinaan.
Ai että “elämä kantaa” vaikka vaihtaa blogialustaa?
Vierailija kirjoitti:
Martinan blogi lopettaa Idealistalla.
Kovin usein näyttää blogialusta vaihtuvan, tulikohan potkut vai lähtikö itse?
Hänen bloginsahan oli viimevuoden luetuin että tuskin potkuja sai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinan blogi lopettaa Idealistalla.
Kovin usein näyttää blogialusta vaihtuvan, tulikohan potkut vai lähtikö itse?Hänen bloginsahan oli viimevuoden luetuin että tuskin potkuja sai.
No tavallaan sai. Koko blogialusta lopettaa:
Vierailija kirjoitti:
blogialusta jolla on : päihdeongelma /narsismi?
:D :D
Vierailija kirjoitti:
Edes Martina ei tekisi noin idioottimaista draamaa blogiosoitteensa vaihtumisesta.
Kyse on erosta, sanokaa mun sanoneen.
Huumorinkukka on kaunein kukka.
Vierailija kirjoitti:
This is AI!
Kyse varmaan siskosta ja siskon aiheuttamasta surusta ja kärsimyksestä. Hän oli päihteiden käyttäjä ja ehkäpä myös narsisti, koska ajatteli vain itseään ja kamaa.
Nyt Martina päästää menemään itsesyytöksistä kun ei voinut muuttaa tai pelastaa siskoaan. Eikö tämä olisi looginen selitys tällä julkisiuteen tuomalleen asialle, josta ei kuitenkaan sitten halua enempää sanoa?
miksi lopetti miehen seuraamisen somessa ja hän martinan? (insta) ja tykkäilee kaverinsa kommeneista joissa sanotaan että antsaitsee pareman miehen
Vierailija kirjoitti:
Kyse varmaan siskosta ja siskon aiheuttamasta surusta ja kärsimyksestä. Hän oli päihteiden käyttäjä ja ehkäpä myös narsisti, koska ajatteli vain itseään ja kamaa.
Nyt Martina päästää menemään itsesyytöksistä kun ei voinut muuttaa tai pelastaa siskoaan. Eikö tämä olisi looginen selitys tällä julkisiuteen tuomalleen asialle, josta ei kuitenkaan sitten halua enempää sanoa?
Niin voisi toki ollakkin, mutta on vastaillut kommenteihin niin että niistä ilmenee että parisuhteesta on kysymys.
Tosin ainakaan päivällä vielä ei Stefan ollut poistanut instastaan kuvia Martinasta... Stefanhan on yleensä aina ollut aktiivisempi eron kuuluttaja..
Ainakin facessa ovat vielä kavereita, Martina ja Stefan siis.
Martina hylkää miehet, tekee aikuisen naisen ratkaisun ja on löytänyt naisrakkauden.
Ettekö katsoneet eilen Marja Hintikan ohjelmaa, jossa Martina oli?
jos ero outoa ettei s ole poistanut kuvia, ainostaan instssa ei seuraa m, ja eilen vietti aikaa tyttöjen ja koiran kanssa, samoin kuin m illlalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D :D
😂👌
Vierailija kirjoitti:
jos ero outoa ettei s ole poistanut kuvia, ainostaan instssa ei seuraa m, ja eilen vietti aikaa tyttöjen ja koiran kanssa, samoin kuin m illlalla
Tällä kertaa erosta ilmoitti Martina joten Stefulle tulikin pupu pöksyyn, että tuleeko se nyt oikeasti. Ei uskalla poistaa kuvia = bensaa liekkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö katsoneet eilen Marja Hintikan ohjelmaa, jossa Martina oli?
Tuo ohjelma oli uusinta tammikuulta 2016, eli lähemmäs kolmen vuoden takaa.
Ihan todellako se Stefan viittii häärätä Viktoriankin kanssa? Ei se oikeasti voi olla niin p*ska jätkä kun minkä kuvan näistä jutuista saa. Monet äijät jaksa edes omia mukuloitaan saati sitten vieraitten.
Edes Martina ei tekisi noin idioottimaista draamaa blogiosoitteensa vaihtumisesta.
Kyse on erosta, sanokaa mun sanoneen.