IL: Martina Aitolehdeltä salaperäinen Instagram-päivitys: ”Mun on aika antaa mahdollisuus ja päästää irti”
"Tuoreessa Instagram-päivityksessään televisiopersoona ja yrittäjä Martina Aitolehti, 36, vaikuttaa surulliselta. Juontaja kirjoittaa kuvansa saatteeksi:
– Elämä kantaa ja ohjaa kulkijaansa ihan varmasti oikeaan suuntaan, jos vaan annat sille mahdollisuuden. Mun on aika antaa mahdollisuus ja päästää irti. Vuosien tuska, valtava suru ja huoli loppuu mun elämässä nyt. En voi muuttaa enkä varsinkaan pelastaa ketään. Päihteet ja narsismi on tappava yhdistelmä, Aitolehti kirjoittaa mainitsematta ketään nimeltä."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/8af895f0-f679-4820-af23-85d4c990…
Kommentit (382)
Instan mukaan Esko ee on jenkeissä, Martina oliko Vierumäellä ja Stefu laulanut karoaketa. Lapset hyvässä hoivassa.
junttilasta_päivää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Mara edennyt Stefun suomenruotsalaissuhteilla? Muuten en ymmärrä, miten voi saada yhteistyökumppaneita. Niin paljon negatiivista hänen henkilökuvaansa liittyy. On muka terveiden elämäntapojen lähettiläs, mutta juuri sai mm. pahoinpitelytuomion, jättänyt laskuja maksamatta ja on ulosotossa, ajanut humalassa, tullut ylipäätään toisena naisena julkisuuteen yms. Ihmisiä on helppo kusettaa somessa fitness- ja viherpirtelökuvilla.
Mitä sä itse ajattelet näistä yhteistyökumppaneista, jotka haluaa edelleen operoida tämän naisen kanssa? No niinpä:)
Kun näin tämän naikkosen kerran isoissa plakaateissa Sokoksen ikkunoissa, ajattelin, että käsittämätöntä. Ja kyllä se minulla ainakin vaikutti negatiivisesti Sokoksella asiointiin.
Tykkään Martinan treenijutuista, mielestäni hänellä on hyvä tekemisen meininki. En toki ostaisi mitään valmennuksia, mutta mielestäni sopii hyvin esim. erilaisiin telkkarijuttuihin.
Sen sijaan en pidä ollenkaan hänen luksushömppäjutuistaan. Kaikki leuhotukset kalliista autoista, huviloista, Marbellan överimestoista vievät fiiliksen pahasti. Varsinkin, kun tietää Aitolehden aikaisemmat ongelmat rahankäytön kanssa ja sen, että mies maksaa näitä luksusjuttuja.
Sama homma aika monen hyvinvointisomettajan (esim. Nanna K.) kanssa. Eikö ne perusjutut riitä? Mun mielestä on siistiä, että voi treenata näteissä jumppavaatteissa, ostaa luomua ja käydä ravintolassa syömässä. Miks kaikki pitää vetää överiksi, kantaa kalliita Vuittoneita ja ajaa ökyautolla? Se ei mun mielestä osoita henkistä hyvinvointia, ja sitähän nämä tyypit työkseen kauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Martinan treenijutuista, mielestäni hänellä on hyvä tekemisen meininki. En toki ostaisi mitään valmennuksia, mutta mielestäni sopii hyvin esim. erilaisiin telkkarijuttuihin.
Sen sijaan en pidä ollenkaan hänen luksushömppäjutuistaan. Kaikki leuhotukset kalliista autoista, huviloista, Marbellan överimestoista vievät fiiliksen pahasti. Varsinkin, kun tietää Aitolehden aikaisemmat ongelmat rahankäytön kanssa ja sen, että mies maksaa näitä luksusjuttuja.
Sama homma aika monen hyvinvointisomettajan (esim. Nanna K.) kanssa. Eikö ne perusjutut riitä? Mun mielestä on siistiä, että voi treenata näteissä jumppavaatteissa, ostaa luomua ja käydä ravintolassa syömässä. Miks kaikki pitää vetää överiksi, kantaa kalliita Vuittoneita ja ajaa ökyautolla? Se ei mun mielestä osoita henkistä hyvinvointia, ja sitähän nämä tyypit työkseen kauppaa.
Eikös tää just paljasta sen, mitä oikeasti kauppaavat? Ne terveet elämäntavat on siinä vain lumeena ja kulissina.
Vierailija kirjoitti:
Onko Mara edennyt Stefun suomenruotsalaissuhteilla? Muuten en ymmärrä, miten voi saada yhteistyökumppaneita. Niin paljon negatiivista hänen henkilökuvaansa liittyy. On muka terveiden elämäntapojen lähettiläs, mutta juuri sai mm. pahoinpitelytuomion, jättänyt laskuja maksamatta ja on ulosotossa, ajanut humalassa, tullut ylipäätään toisena naisena julkisuuteen yms. Ihmisiä on helppo kusettaa somessa fitness- ja viherpirtelökuvilla.
Monet asiakkaista/faneista ovat myös tehneet virheitä elämässään. Osaavat antaa anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet asiakkaista/faneista ovat myös tehneet virheitä elämässään. Osaavat antaa anteeksi.
Maran kohdalla ei voi puhua nuoruuden hölmöilyistä ja opiksi ottamisesta. Tapahtuu koko ajan. Juuri narsisti vetoaa siihen, että muiden on annettava anteeksi, mutta jatkaa vain käytöstään, kuin ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Sokka-irti-Stefan-Therman-vietti-railakka…
Jutussa sanotaan, että tapahtui lauantaina. M:n ekat päivitykset kuitenkin jo lauantaiaamulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutussa sanotaan, että tapahtui lauantaina. M:n ekat päivitykset kuitenkin jo lauantaiaamulta.
Tämä juttu oli ihan paperilehdessä jo torstaina.
Marjatta mä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juttu oli ihan paperilehdessä jo torstaina.
No sitten päivitys ei varmaan suoranaisesti koske tätä juttua, ellei tuolloin ole jotain tapahtunut ja jonka M sai kuulla vasta nyt.
Eihän tällainen somen kautta vihjailu ole muuta kuin laskelmoitua peliä. Peliä sen kanssa, jolle vihjailee ja toisaalta peliä julkisuudella, jonka eteen näyttää uhraavan ihan kaiken. Käsittämätöntä toimintaa tuossa iässä ja vanhempana. Eikö ole tosiaan mitään väliä, että tuon loppumattoman shown pyörteissä pyörivät omat lapset?
Mitä tulee yhteistyökumppaneihin, niin mulla lähtee boikottiin joka ikinen tämän ihmisen yhteistyökumppani. Tosin instaa en seuraa tai uutisia hänestä klikkaile, joten eipä ehkä jokainen yhteistyö satu silmään. Mutta en todella halua olla tukemassa tuota sirkusta.
Ilmeisesti tarkoittaa jotain ystävää jota auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tällainen somen kautta vihjailu ole muuta kuin laskelmoitua peliä. Peliä sen kanssa, jolle vihjailee ja toisaalta peliä julkisuudella, jonka eteen näyttää uhraavan ihan kaiken. Käsittämätöntä toimintaa tuossa iässä ja vanhempana. Eikö ole tosiaan mitään väliä, että tuon loppumattoman shown pyörteissä pyörivät omat lapset?
Mitä tulee yhteistyökumppaneihin, niin mulla lähtee boikottiin joka ikinen tämän ihmisen yhteistyökumppani. Tosin instaa en seuraa tai uutisia hänestä klikkaile, joten eipä ehkä jokainen yhteistyö satu silmään. Mutta en todella halua olla tukemassa tuota sirkusta.
Sama täällä. Boikotissa kaikki hänen yhteistyökumppaninsa ja heidän muut yhteistyökumppanit sekä kaikki lehdet, jotka kirjoittavat hänestä.
where ever there is a mill, there is a road ahead
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän tyyliset vihjailevat päivitykset on aina hauskoja: "Älkää ikinä aloittako elämää alkoholistin kanssa. Rankkaa on. Mutta en kommentoi enempäää, älkääkä kyselkö."
Ilmeisesti haluaa antaa ymmärtää, että tämä mies on narsisti. Suoraan sanottuna vaikea kuvitella, että ainakaan julkisuuskuvan perusteella Aitolehti päätyisi narsistin kanssa moneksi vuodeksi yhteen. Aitolehti vaikuttaa todella kovapäiseltä ja yli-itsevarmalta, ei miltään toisen talutusnuorassa olevalta.
Ennen Stefua. Mutta vielä muutama vuosi sitten hoiti lapsen ja kodin käytännössä yksin. Stefu juoksi baareissa ja juhli kaveriensa kanssa. Martina on kestänyt rahan takia paljon eikä todellakaan ole johtaja kuten suhteessa Eskon kanssa.
Martina ei ole yksin koskaan lapsiaan hoitanut. Viken on aina hoitanut pääasiassa Esko. Toisen tytön taas pääasiassa Stefun äiti ja Maran äiti ja välillä myös Esko.
Todella paljon myös Anne (Martinan äiti) hoiti Victoriaa.
Ihan perheen tuntevana sen verran puutun tähän keskusteluun.
Tuntevana? Vai serkun kaiman naimana?
Eli Martinan päivitykset eivät liittyneetkään Nicon (sp) ja Stefanin karaokeiltaan. Se oli jo torstain lehdessä. Nyt Hanko-viikonloppuna sattui ja tapahtui vai skipattiinko Hangö? No.
Mitä tädtä opi me?
Isoäidit tulevat tarpeeseen, kun myrskyää ja tarvitaan lapsenlapsille turvasatama. Onnekkaat ne, joilla vuelä on lapsenlapsiaan rakastava ja heidän kanssaan viihtyvä isovanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Eli Martinan päivitykset eivät liittyneetkään Nicon (sp) ja Stefanin karaokeiltaan. Se oli jo torstain lehdessä. Nyt Hanko-viikonloppuna sattui ja tapahtui vai skipattiinko Hangö? No.
Mitä tädtä opi me?
Isoäidit tulevat tarpeeseen, kun myrskyää ja tarvitaan lapsenlapsille turvasatama. Onnekkaat ne, joilla vuelä on lapsenlapsiaan rakastava ja heidän kanssaan viihtyvä isovanhempi.
*tästä
Vierailija kirjoitti:
Mä olen saanut muutettua käsitykseni Martinasta instan avulla. Vaikuttaa ihanalta äidiltä tyttärilleen ja oikeasti nauttisi siitä, mitä tekee. Jos jossain vaihessa saan aikaa, ajattelin ostaa jonkun hänen treeneistään. Tykkään siitä, kun hän laittaa paljon energiaa yritykseensä. Aikaisemmin pidin häntä bimbona ja äärettömän itsekeskeisenä. Mutta ihan tavallinen nainen sieltä onkin kasvanut. Jokaisella meillä on historiamme ja hänellä omansa myös.
Nimim. itse olen käyttänyt aineita opiskeluaikoinani, ryypännyt, rellestänyt, riehunut. Pahoin pidellyt en ole ketään. Mutta nykyään olen suuren yrityksen divisioonan johtoportaassa ja en käytä mitään päihteitä. Rakastan miestäni suunnattomasti ja kolmea tytärtämme.
Ai kato taas tää uraohjus kertoo täällä satujaan. Täällä kertaa divisioonajohtaja
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tarkoittaa jotain ystävää jota auttanut.
Didem?
Mitä sä itse ajattelet näistä yhteistyökumppaneista, jotka haluaa edelleen operoida tämän naisen kanssa? No niinpä:)