Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Martinan uusin postaus instassa...

Vierailija
27.10.2018 |

Ei tainnut Stefanin #soberlife kestää :(

Toivon sydämestäni, että Martina löytäisi seuraavaksi mieheksi sporttisen, päihteettömän ja turvallisen.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinaa haukutaan aina kovin sanoin, mutta jos totuus todella on tuo narsismi ja päihderiippuvuus (ja kyllähän Stefu kuppia ottaa koko ajan, toisia naisia on, veneelleen kutsui kesällä aina jatkoille porukkaa jne), niin on varmasti haastavaa pitää pakka kasassa. Siihen nähden pärjännyt mielestäni hyvin.

Stefun käyttäytyminen Martinaa kohtaa mm. somessa on aivan äärimmäisen törkeää. Poistellaan kavereista, huudellaan suureen ääneen eroista, näytetään keskaria ja resting bitch -facea videoissa jne.

Tuo liiallinen positiivinen ajattelu ja parisuhteen hehkutus on vain Martinalta käsittämätöntä. Jos menee huonosti, sen voi sanoa, ei se muuta mitään, tekee ihmisestä vain rehellisen. Sen sijaan jatkuva onnellisuuden vakuuttelu vaikka todellisuus toista, on omituista ja pelottavaa.

Vierailija
22/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pari ovat 2000-luvun Matti ja Mervi.

Tämä on kyllä valitettavan totta, vaikka Martinasta tykkäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan taas häviää tästäkin ketjusta viestejä bittiavaruteen.....

Vierailija
24/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuten luennoillanikin sanon.." Onko se nyt luennoitsijakin?

Mies ei välitä Martinasta tippaakaan, mutta ei se miehestä narsistia tee. Päihderiippuvuudesta en tiedä.

Vierailija
25/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta, kyllähän mies tarvii rankat huvit kun jaksaa leikkiä kotia tuon kotk.. siis ihmisen kanssa. 🤑

Vierailija
26/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut suhteessa päihderiippuvaisen narsistin kanssa ja se on kyllä niin kamalaa p.skaa etten toivoisi pahimmalle vihamiehellekään. Ja se että mukana on julkisuus ja palstoilla vahingoniloisena ilkkuvat kakerat haahkat tekee asiasta sata kertaa pahemman. Rakastat jotain joka pettää sinut kerta toisensa jälkeen ja joudut vielä pitämään kulisseja pystyssä. Kaikki sympatia Martinalle, hän valitettavasti ns. liian vahva ihminen joka luulee selviävänsä sinnillä mistä vaan ja muuttavansa narsistin. Olen itse ollut samanlainen kunnes tajusin että en minäkään kaikkea kestä eikä tarvitse.

Vierailija
27/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martinaa haukutaan aina kovin sanoin, mutta jos totuus todella on tuo narsismi ja päihderiippuvuus (ja kyllähän Stefu kuppia ottaa koko ajan, toisia naisia on, veneelleen kutsui kesällä aina jatkoille porukkaa jne), niin on varmasti haastavaa pitää pakka kasassa. Siihen nähden pärjännyt mielestäni hyvin.

Stefun käyttäytyminen Martinaa kohtaa mm. somessa on aivan äärimmäisen törkeää. Poistellaan kavereista, huudellaan suureen ääneen eroista, näytetään keskaria ja resting bitch -facea videoissa jne.

Tuo liiallinen positiivinen ajattelu ja parisuhteen hehkutus on vain Martinalta käsittämätöntä. Jos menee huonosti, sen voi sanoa, ei se muuta mitään, tekee ihmisestä vain rehellisen. Sen sijaan jatkuva onnellisuuden vakuuttelu vaikka todellisuus toista, on omituista ja pelottavaa.

Yltiöpositiivisuus kuuluu sen brändikuvaan. Mutta ton miehen kanssa siitä tulee huvittava ja säälittävä yhdistelmä.

Vierailija
28/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvun Matti ja Mervi oli kyl Matti ja Mervi itse...

Vierailija
29/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei välitä Martinasta tippaakaan, mutta ei se miehestä narsistia tee. Päihderiippuvuudesta en tiedä.

Martina on itseoppinut “personal trainer”.

Ja ruokavalioitakin hän julkeaa laatia ja myydä, ilman minkäänlaista koulutusta.

Hölmöjä ovat ne, jotka näitä ostaa...

Vierailija
30/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin visiting professor ansioluetteloon kuten Haaviston Pekalla.

Vierailija
31/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset uhriutumiset Martinalta sitten tällä kertaa. Olisikohan Aitolehdellä peiliin katsomisen paikka, varsinkin tuon narsisti-diagnoosin kanssa. 

Eniten säälittää koira, miksi tuohon hullunmyllyyn on pitänyt tieten tahtoen hommata vielä viaton luontokappale kärsimään. 

Vierailija
32/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä raha auttaa kestämään vaikka mitä... jos m lähtee kyseisestä suhteesta niin tyhjät on taskut. Ei o hevosia eikä ulkomaan lomia, ei ökymaastureita.

Vierailija
33/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stepper on jo hommanut uuden laukun. Käy nyt pari viikkoa nus*imassa jotain veneeseen eksynyttä ja vetää laineja possensa kanssa.

Vittuni käsipuolessa madellaan sit kotiin ja kohta taas insta kertoo rakkauden täyteisistä varpaista.

Vierailija
34/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt niin, että n ar sisti syyttelee muita, eikä omia virheitään myönnä, eikä näe. Onkin aika seisoa omilla jaloillaan. En tunne kumpaakaan, mutta naisen käytös lehtien palstoilta tullut tutuksi, rattia, pettämistä ja väkivaltaa. Vaikea sanoa, mikä instan postauksessa on totta ja mikä ei. Toivottavasti stefu löytää rinnalleen ihanan kauniin, normaalin, tavallisen ja rakastavan kumppanin.

Vierailija
35/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella on narsistinen päihderiippuvainen, niin kuvio alkaa valjeta. 

Eksäni oli myös narsisti jolle alkoholi ja miedot huumeet oli arkipäivää. Ihan kamala kokemus, käyn edelleen terapiassa vaikka erosta on jo 9v aikaa. 

Ihan kauheeta, että tuossa on julkisuus ja yhteinen lapsi. Narsismi on ihan hirvittävä kokemus jos sellaisen uhriksi joutuu. 

Vierailija
36/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina on se tämän suhteen narsisti.

Vierailija
37/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ollut suhteessa päihderiippuvaisen narsistin kanssa ja se on kyllä niin kamalaa p.skaa etten toivoisi pahimmalle vihamiehellekään. Ja se että mukana on julkisuus ja palstoilla vahingoniloisena ilkkuvat kakerat haahkat tekee asiasta sata kertaa pahemman. Rakastat jotain joka pettää sinut kerta toisensa jälkeen ja joudut vielä pitämään kulisseja pystyssä. Kaikki sympatia Martinalle, hän valitettavasti ns. liian vahva ihminen joka luulee selviävänsä sinnillä mistä vaan ja muuttavansa narsistin. Olen itse ollut samanlainen kunnes tajusin että en minäkään kaikkea kestä eikä tarvitse.

Voi että, oletpa ihanan  empaattinen.

Tuntemattoman ihmisen kurja elämä saa sinussa aikaan noin puolustavia tunteita, vai onko hän tuttusi?

Martina on itse tullut julkisuuteen asioineen ja on aivan luonnollista, että ihmisillä tulee tiettyjä reaktioita, kun tämä kerta toisensa jälkeen elämästään avautuu.

Julkkikselle, joka ei oikeasti ole taitava yhtään millään osa-alueella, on suoranainen elinehto antaa kansalle jatkuvasti aiheita pitää hänet keskusteluissa mukana.

Piti tulla komeat kesähäät, no kesä meni, eikä hääkellot soineet.

Meidän lande, meidän Espanjan villa, meidän sitä ja tätä.

Ei ne ole meidän, vaan Stefanin.

Saan aina lepyttelylahjaksi riidan jälkeen uuden Vuittonin veskan ja sitten ihmettelen, kun kansa pitää outona.

Olen tukkajumala, sanoo hiuslisäkepäinen henkilö.

Ihminen, joka haluaa elää omaa elämäänsä, ei kerro kaikkea julkisuuteen, mutta Martina tekee aivan päinvastoin.

Ehkä ei olisi pitänyt olla siellä Levin vessassa polvillaan vieraan miehen kanssa, kun oma aviopuoliso nukkui samassa mökissä. 

Ihan itse on soppansa keittänyt ja sitä nyt lusikoi.

Vierailija
38/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sitä olin sanomassa (ennenkun viestini katosi.....) että naikkonen laatii treenausohjelmia ja ruokavalioita myyntiin ilman minkäänlaista koulutusta.

Vierailija
39/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sitä olin sanomassa (ennenkun viestini katosi.....) että naikkonen laatii treenausohjelmia ja ruokavalioita myyntiin ilman minkäänlaista koulutusta.

Väittäen olevansa pt.

Vierailija
40/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä on kyse avopuolisosta, niin Martina ei ikinä tule oma-aloitteisesti sitä elintasoa jättämään. Lehdet voisivat lopettaa tästä kirjoittelun, mutta eivät varmasti lopeta.