Voiko naisen 5kg lihominen normaalipainon sisällä oikeasti vaikuttaa miehen haluihin?
Kun vielä taipumus kerätä kilot enimmäkseen muualle kuin vyötärölle? Mittani ovat 160/58, seurustelun alussa siis 160/53. Voiko olla että tuo 5kg on niin merkittävästi laskenut viehättävyyttäni, että sen vuoksi mies ei enää juurikaan halua seksiä? Olen kysynyt, mutta ei tietenkään myönnä.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on itse lihonut huomattavasti enemmän, oli seurustelun alussa hoikka ja nykyisin hiukan ylipainoinen, ei urheile eli lihaskasvusta ei ole kyse.
Ap
Arvasin!
t. toinen vastaaja
Ylipaino voi viedä kyvyt mieheltä.
Elintavat on hänellä muutenkin huonot (eikä minullakaan mitään priimaa toisaalta), mutta hän sitten ilmeisesti nauttii mieluummin rasvasta ja sokerista ja nikotiinista ja myöhään valvotuista öistä tietokoneen parissa kuin seksistä. Sitä vain mietin että jos olisin tarpeeksi viehättävä, niin ehkä menisin taas noiden muiden halujen edelle.
Ap
Miehesi on lihonut, syö epäterveellisesti eikä liiku, ja sinä mietit, johtuuko miehen halujen vähentyminen sinun viiden kilon lihomisestasi! Miehen testosteronipitoisuus on laskenut huonojen elintapojen seurauksena, hän voi olla masentunutkin. Keskity tsemppaamaan miestä parempiin elämäntapoihin viiden kilon märehtimisen sijaan.
Tosiaan miksi etsin vikaa itsestäsi ensin kun mies on paljon pahemmassa jamassa?
Muutenkin moni kaataa parisuhteessa sen paskan olon puolisom niskaan vaikka paska on omassa päässä ja kropassa. Puoliso pitää vetää yhtä alas kuin itse on ettei vaan ole kummallakaan enää kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun vielä taipumus kerätä kilot enimmäkseen muualle kuin vyötärölle? Mittani ovat 160/58, seurustelun alussa siis 160/53. Voiko olla että tuo 5kg on niin merkittävästi laskenut viehättävyyttäni, että sen vuoksi mies ei enää juurikaan halua seksiä? Olen kysynyt, mutta ei tietenkään myönnä.
Onko mies samoissa mitoissa kuin seurustelunne alkaessa? Ei kukaan pelkään vartalon kanssa seurustele, pää on aika olennainen asia, varsinkin se sisäpuoli. Se kannattaa tarkistaa ensin tässä tilanteessa.
Veetu kun naiset ei tätä tajua. Ei mies ajattele "koska itsekin olen lihonut niin nainenkin saa olla". Mies ajattelee että haluan aina naisen hoikkana ja seksikkäänä vaikka olisin itse 70v ja 200kg ja 160cm. Toinen juttu on sitten saako sellaista naista.
Niin siis torjuuko mies sinut vai onko hän tyytyväinen seksin määrään?
Suhteen alussa on ihan biologian kautta ihmisillä seksiä paljon, tätä on perusteltu ihan sillä että kun nyt on kumppani niin voi pelehtiä, kun kumppani lähtee jää ilman. Siihen perustuu seksissä aktien lasku kun parisuhde jatkuu.
Jotta suhde voi hyvin, pitäisi keskustella: miettiä minkälaista seksiä itse tahtoo ja kuinka usein. Kysyä kumppaniltaan mitä tämä on itse mieltä kuin se mitä sinä teet: piirrät piruja seiniin ja ajattelet että mies ei tahdo ja sinun kuuluu muuttaa itseäsi.
Sinun täytyy hakea mies koneelta ja harrastaa seksiä. Ei odottaa että mies tulee nukkumaan ja petyt kun et saa.
Sun mies saattaa olla todella tyytyväinen teidän suhteen tilaan näin. Tämä on se puhumattomien parien tapa päätyä eroon, tässä sinä olet puutteessa, mies ei anna.
Kännissä toisen miehen huomio saattaa viedä väärään sänkyyn. Et kertoisi, tulee ero ja miehelle täysi ihme koska "teillä" on kaikki ollut hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis torjuuko mies sinut vai onko hän tyytyväinen seksin määrään?
Suhteen alussa on ihan biologian kautta ihmisillä seksiä paljon, tätä on perusteltu ihan sillä että kun nyt on kumppani niin voi pelehtiä, kun kumppani lähtee jää ilman. Siihen perustuu seksissä aktien lasku kun parisuhde jatkuu.
Jotta suhde voi hyvin, pitäisi keskustella: miettiä minkälaista seksiä itse tahtoo ja kuinka usein. Kysyä kumppaniltaan mitä tämä on itse mieltä kuin se mitä sinä teet: piirrät piruja seiniin ja ajattelet että mies ei tahdo ja sinun kuuluu muuttaa itseäsi.Sinun täytyy hakea mies koneelta ja harrastaa seksiä. Ei odottaa että mies tulee nukkumaan ja petyt kun et saa.
Sun mies saattaa olla todella tyytyväinen teidän suhteen tilaan näin. Tämä on se puhumattomien parien tapa päätyä eroon, tässä sinä olet puutteessa, mies ei anna.
Kännissä toisen miehen huomio saattaa viedä väärään sänkyyn. Et kertoisi, tulee ero ja miehelle täysi ihme koska "teillä" on kaikki ollut hyvin.
Mies on tyytyväisempi kuin minä mutta ei täysin tyytyväinen itsekään, jos olen oikein käsittänyt. Tosiaan aiheesta on vaikea puhua koska hän ei siitä halua puhua. Minulle olisi tärkeää tuntea itseni halutuksi, en saa sille tarpeelle vastinetta jos itse "väkisin" raahaan miehen harrastamaan seksiä. On minulla omatkin halut vähentyneet erityisesti torjutuksi tulemisen myötä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan miksi etsin vikaa itsestäsi ensin kun mies on paljon pahemmassa jamassa?
Muutenkin moni kaataa parisuhteessa sen paskan olon puolisom niskaan vaikka paska on omassa päässä ja kropassa. Puoliso pitää vetää yhtä alas kuin itse on ettei vaan ole kummallakaan enää kivaa.
Koska itseeni voin vaikuttaa, miestä en voi muuttaa. Siksi mietin onko mitään mitä MINÄ voisin tehdä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on itse lihonut huomattavasti enemmän, oli seurustelun alussa hoikka ja nykyisin hiukan ylipainoinen, ei urheile eli lihaskasvusta ei ole kyse.
Ap
Arvasin!
t. toinen vastaaja
Ylipaino voi viedä kyvyt mieheltä.
Elintavat on hänellä muutenkin huonot (eikä minullakaan mitään priimaa toisaalta), mutta hän sitten ilmeisesti nauttii mieluummin rasvasta ja sokerista ja nikotiinista ja myöhään valvotuista öistä tietokoneen parissa kuin seksistä. Sitä vain mietin että jos olisin tarpeeksi viehättävä, niin ehkä menisin taas noiden muiden halujen edelle.
Ap
Miehesi on lihonut, syö epäterveellisesti eikä liiku, ja sinä mietit, johtuuko miehen halujen vähentyminen sinun viiden kilon lihomisestasi! Miehen testosteronipitoisuus on laskenut huonojen elintapojen seurauksena, hän voi olla masentunutkin. Keskity tsemppaamaan miestä parempiin elämäntapoihin viiden kilon märehtimisen sijaan.
En minä voi miestä muuttaa, jos hän haluaa elää noin. Se mitä itse haluaisin olisi lisää huomiota ja seksiä häneltä, joten siksi mietin että mitä voisin tai mitä kannattaisi itsessäni muuttaa.
Ap
Tuskin.
Mutta se on voinut vaikuttaa sinuun jotenkin muutenkin kuin pelkästään massan lisääntymisenä. Olet ehkä varautuneempi tms.
Ei tietenkään vaikuta normaaliin mieheen. Paino on vallankäytön väline.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin.
Mutta se on voinut vaikuttaa sinuun jotenkin muutenkin kuin pelkästään massan lisääntymisenä. Olet ehkä varautuneempi tms.
No kieltämättä torjutuksi tuleminen on saanut minut varautuneemmaksi. Ja oikeastaan myös kiukkuisemmaksi. Mutta en ollut varautunut ja kiukkunen ennen kuin mies alkoi "pihdata" ja se halujen väheneminen ajoittuu jotakuinkin samaan ajankohtaan kuin lihomiseni.
Ap
Ei voi, kyllä seksuaalinen (ja muukin) viehättävyys on suuri kokonaisuus ja ihan jokaisessa meissä on puutteita. Joten ehdottomasti ei, 5kg lihominen ei vaikuta miehesi seksuaaliseen halukkuuteen. Mutta jos hän verhoaa sen siihen ja alkaa muuten näkemään sinut epäviehättävänä, ovat todelliset syyt jossain syvemmällä. Ihmismieli on monimutkainen.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisuus ei ole pelkkää fyysiseen estetiikkaan perustuvaa vetovoimaa. Olen huomannut omassa parisuhteessani, että miehen kilot eivät haittaa minua silloin, kun suhteessa muuten menee hyvin, mutta silloin, kun meillä on vaikeampi kausi menossa ja erityisesti jos olen tyytymätön miehen käytökseen, koen vaikeammaksi tuntea seksuaalista halua häntä kohtaan. Kulloisenkin hetken fiilis vaikuttaa siihen, millaisten "silmälasien" läpi katson kumppaniani, ja vihaisena tai pettyneenä kiinnitän huomiota hänen vatsamakkaroihinsa ja huonoon ryhtiinsä, ja onnellisena taas hänen miellyttäviin kasvoihinsa ja erityisen kauniiseen hymyynsä.
Tämä ehdottomasti!
Syyt ovat paljon syvemmällä, mutta ne syvempien syiden fiilikset sitten vaikuttavat noihin pinnallisempiin, miten toisen näkee ulkoisesti jne.
Mutta ulkonäköä muuttamalla ei ongelma katoa, kun syyt ovat syvemmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisuus ei ole pelkkää fyysiseen estetiikkaan perustuvaa vetovoimaa. Olen huomannut omassa parisuhteessani, että miehen kilot eivät haittaa minua silloin, kun suhteessa muuten menee hyvin, mutta silloin, kun meillä on vaikeampi kausi menossa ja erityisesti jos olen tyytymätön miehen käytökseen, koen vaikeammaksi tuntea seksuaalista halua häntä kohtaan. Kulloisenkin hetken fiilis vaikuttaa siihen, millaisten "silmälasien" läpi katson kumppaniani, ja vihaisena tai pettyneenä kiinnitän huomiota hänen vatsamakkaroihinsa ja huonoon ryhtiinsä, ja onnellisena taas hänen miellyttäviin kasvoihinsa ja erityisen kauniiseen hymyynsä.
Tämä ehdottomasti!
Syyt ovat paljon syvemmällä, mutta ne syvempien syiden fiilikset sitten vaikuttavat noihin pinnallisempiin, miten toisen näkee ulkoisesti jne.
Mutta ulkonäköä muuttamalla ei ongelma katoa, kun syyt ovat syvemmällä.
Eli jos asia on noin, niin ainoaksi vaihtoehdoksi jää ero, koska mies ei halua ruotia mitään syvempiä syitä?
Ap
Tuskin vaikuttaa merkittävästi jos mies mentaalipuolellakin pitää aloittajasta, välittää ja pitää kauniina, seksikäänä yms. yms. yms.
Se, että ap osaa itse murehtia 5 kilosta ja sen mahdollisista vaikutuksesta miehen seksihaluihin todennäköisesti heijastuu myös hänen mielialaansa ja itsevarmuuteensa. Se on syy miehen seksihalujen vähenemiseen, muuten tuo 5 kiloa ei vaikuttaisi vielä merkittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli hänen seksuaalisten halujen väheneminen ei johdu sinusta, vaan hänestä itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ehdottomasti!
Mutta ulkonäköä muuttamalla ei ongelma katoa, kun syyt ovat syvemmällä.Eli jos asia on noin, niin ainoaksi vaihtoehdoksi jää ero, koska mies ei halua ruotia mitään syvempiä syitä?
Ap
Voit ihan itsekin ruotia syvempiä syitä ja mikä muu persoonassasi ja haluttavuudessasi on muuttunut tuon 5 kilon lisäksi koska tuo 5 kiloa ei ole se mikä miehen halut on vienyt. Todennäköisesti olet hieman epävarmempi ja huolestuneempi kuin muutama kilo sitten. Se latistaa tunnelmaa ja haluja. Jos et kykene tuota ruotimaan yksinäsi niin ero ei ole yksin miehen syy. Noilla ilmoittamillasi mitoilla et ole mikään läski, mutta jos paino harmittaa sinua niin lisää liikuntaa. Eloisuus ja hyväntuulisuus palauttanee miehen halut ja sinun itsevarmuutesi. Miksi haluat tehdä kriisin tuosta? Onko muita syitä miksi haluaisit erota? - eri
Kyllä yleensä - niin kuin tässäkin - puhutaan viidestäkymmenestä kilosta.
Ei kukaan edes huomaa 5kg:n lihomista naisella.
Mutta 50kg on jo niin perceleesti, että moista norsua ei voi olla huomaamatta..
Naiset cusettavat lähinnä itseään noilla painoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ehdottomasti!
Mutta ulkonäköä muuttamalla ei ongelma katoa, kun syyt ovat syvemmällä.Eli jos asia on noin, niin ainoaksi vaihtoehdoksi jää ero, koska mies ei halua ruotia mitään syvempiä syitä?
Ap
Voit ihan itsekin ruotia syvempiä syitä ja mikä muu persoonassasi ja haluttavuudessasi on muuttunut tuon 5 kilon lisäksi koska tuo 5 kiloa ei ole se mikä miehen halut on vienyt. Todennäköisesti olet hieman epävarmempi ja huolestuneempi kuin muutama kilo sitten. Se latistaa tunnelmaa ja haluja. Jos et kykene tuota ruotimaan yksinäsi niin ero ei ole yksin miehen syy. Noilla ilmoittamillasi mitoilla et ole mikään läski, mutta jos paino harmittaa sinua niin lisää liikuntaa. Eloisuus ja hyväntuulisuus palauttanee miehen halut ja sinun itsevarmuutesi. Miksi haluat tehdä kriisin tuosta? Onko muita syitä miksi haluaisit erota? - eri
Sori, en huomannut, että mieskin on lihonut. Raahaa mukaan lenkille, salille, kiipeilemään tms. Molempien itsevarmuus paranee ja positiivinen yhdessä tekeminen lähentää. Ei ole iso ongelma kyseessä ellette halua.
Vierailija kirjoitti:
Noin 5-6 kilon lihoaminen noin lyhyessä rungossa näkyy kyllä varmaan. Jos olisit pitempi niin olisi eri juttu.
Voi, jos mies on autisti tms.