Aaaaah ansiosidonnaistaaaaa
Kommentit (14)
9€/pv. kirjoitti:
Kuukauden päästä työkkäri lähestyy ja alkaa aktivoimaan. Siinä saattaa hymy hyytyä.
ei oo koskaan aktivointeja näkyny kjeh räh! Kiitos siitä ettei ole näkynyt! :-)
Monesko työttömiä mollaamaan pyrkivä aloituksesi tämä on?
Lomautettiinko? Lomautetut kaiketi saavat olla suht rauhassa, koska ovat silti jonkun firman listoilla eivätkä täysin työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Monesko työttömiä mollaamaan pyrkivä aloituksesi tämä on?
Miten tämä nyt mollaa työttömiä?
Minusta on ihanaa ja oikein että toimeentulo on turvattu isommalla kädellä, se on väärin ettei kaikilla ole näin!! Tai mahdollisuutta hankkia ansiosidonnaista työstä.
Onnea, meitä on paljon. Muista kuitenkin se, että 400 pv. kuluu yllättävän äkkiä tuossa onnen huumassa.
miksi toiset saavat rauhassa viettää 400 pv anssila, kun taas toiset velvoitetaan matalpalkkatyötön, ja anssi käytännössä evätään?
Mulle oli yllätys, että saan ansiosidonnaista seitsemän vuotta! En edes tiennyt mistään lisäpäivistä.
Vierailija kirjoitti:
miksi toiset saavat rauhassa viettää 400 pv anssila, kun taas toiset velvoitetaan matalpalkkatyötön, ja anssi käytännössä evätään?
9e/päivä hommat ovat täysin moraalittomia ja riistoa. Ihmisillä keillä menee itsellään hyvin eivät useinkaan ole kiinnostuneita yhteiskunnan vääryyksistä jos ne eivät koske itseä.
Haluan että saat työtä josta saat oikeudenmukaisen palkan! Haluan että saat toimeentulon johon olet tyytyväinen ja iloinen!
Haluan saada ihmisten perustoimeentulon paremmaksi, ääneni menee hyvin varmasti vasemmistoliitolle. Tässä samalla hyvin todennäköisesti myös työssäkäyvien oikeudet ainakin paranevat.
Kokoomus ja keskusta mölinät voitte kirjoittaa tähän mutta niillä ei minulle ole arvoa. Rikollisia ihmisiä moni jotka joutuu aikanaan oikeuteen.
Juuri loppui 500päivää ansiosidonnaista. Ei aktivoitu työkkäristä kertaakaan. Itse kyllä hain töitä - tuloksetta.
Miten muuten nuo päivät kuluvat? Lasketaanko myös lauantait ja sunnuntait tuohon 400 päivään, vai vain 5 päivää viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten nuo päivät kuluvat? Lasketaanko myös lauantait ja sunnuntait tuohon 400 päivään, vai vain 5 päivää viikossa?
Vain 5 pvää.
Vierailija kirjoitti:
Mulle oli yllätys, että saan ansiosidonnaista seitsemän vuotta! En edes tiennyt mistään lisäpäivistä.
Alapeukutettiin 😊
Kuukauden päästä työkkäri lähestyy ja alkaa aktivoimaan. Siinä saattaa hymy hyytyä.