Paljonko maksaisit puolitutulle auton renkaiden vaihdosta?
Kommentit (34)
Mä lykkään sen 40 euroa kouraan niin ostakoot ite viinapullonsa sillä.
Kehtaa kysyä toistekin sitten.
Kiitos vastauksista ja kommenteista =)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kymppi ja suklaalevy
Onko suklaalevy koodikieltä anaaliyhdynnälle?
Jos on, samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää Kuvitelko maksavanne töitä viinalla koskaan jos tekijä ei pyydä sitä.
Meillä ei juoda ja todella monet työntää kossupulloa palkaksi vaikka meillä ihan tuntiveloitus töistä.
Kyseessä mökkiteiden auraus eli traktori ei kulje kossulla
Viinalla maksaminen kuulostaa nykypäivänä kyllä niin juntilta että voisi olla Kummeleista.
Edesauttaa jonkun duunarin alkoholisoitumista...
Otettava huomioon työmäärä. Siis liikehän tekee vain pienen osan, jos renkaat ovat sinun varastossasi. Itse pääsen vähemmällä vaivalla kun vaihdan itse. Tai siis ennen kun vaihdoin. Nyt on alla crossclimatet joilla mennään ympäri vuosien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei juoda ja todella monet työntää kossupulloa palkaksi vaikka meillä ihan tuntiveloitus töistä.
Kyseessä mökkiteiden auraus eli traktori ei kulje kossullaViinalla maksaminen kuulostaa nykypäivänä kyllä niin juntilta että voisi olla Kummeleista.
Edesauttaa jonkun duunarin alkoholisoitumista...
Tästä päästäänkin seuraavaan hallituksen esitykseen. Palkkaa ei makseta koska duunari voi ostaa sillä itselleen viinaa.
Vierailija kirjoitti:
No tää onnihan aikuinen mies. Itse en siis tyyppiä tunne mutta on isäni tuttu ja tulee vaihtamaan renkaat.
Ajattelin 20 tai 30 euroa. Ehkä 30? Odottaakohan enemmän?
Ap
Aikuinen mies saattaa odottaa enemmän.
20 e ja kahvit. Tutun olisi parempi asua lähellä niin ei tarvitse matkoja maksaa, tai sitten tarjoaisin lounaan päälle. Onneksi mies tykkää vaihtaa renkaat, osaisin minäkin, mutta mies on nopeampi, ei tarvitse ulista.
Vierailija kirjoitti:
Siinä menee aikaa noin tunti eli 10 - 20 €. Tosin maksan sen teinilleni.
Tunti menee tunarilla ja huonoilla välineillä. 30min/2 autoa ammattilaiselta.
20e sopiva korvaus ja kahvit.
Kyseessä mökkiteiden auraus eli traktori ei kulje kossulla