Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies löysi toisen ja ilmoitti tämän tekstarilla - olenko liian herkkä, kun tää tuntuu musta tosi kurjalta?

Vierailija
26.10.2018 |

Tapailin jonkin aikaa miestä, joka sitten yhtäkkisesti ei enää pitänyt mitään yhteyttä. Kyselin asiaa ja vihdoin tänään odottelun jälkeen tuli vastaus, että on löytänyt uuden. Pahoitteli asiaa kyllä, mutta silti viesti oli aika märkä rätti kasvoille. Olenko mä ainoa, joka ei haluaisi välttämättä kuulla, että on jäänyt kakkoseksi jollekin toiselle naiselle? Eikö pelkkä "musta tuntuu, ettei meidän välillä ole tarvittavaa kipinää" olisi riittänyt? Ja kun kuitenkin tapailtiin melko pitkään ja harrastettiin seksiä jne., niin eikö olisi normaalien käytöstapojen mukaista viedä ensin yksi juttu loppuun ja aloittaa vasta sitten toinen? Tai siis itse en edes kehtaisi antaa tapailun lopettamisen syyksi, että vaihdoin lennossa toiseen ihmiseen. Mutta en sitten tiedä, olenko vain tuhottoman vanhanaikainen? Vai näinkö nykyään deittaillessa toimitaan?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeemmin ja helpommin pääse yli, kun toinen kertoo että on tavannut/rakastunut uuteen.

Vierailija
22/33 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin iloinen, ettei tuollaiseen mieheen tarvitse tuhlata enempää aikaa!

Eli et olisi surullinen lainkaan siitä, että hän ylipäätään oli tuollainen, mikä tässä pointti niin kuin oli. Taidat olla jollain lailla hiukan tunnevammainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tehty noin ja olen myös itse tehnyt noin. Olen myös kertonut suoraan, että olen tavannut toisen. Tuntuisi epärehelliseltä ja oudolta selitellä muuta, se voisi pahimmassa tapauksessa myös jättää toivon kipinän toiselle.

Joskus vaan voi käydä niin, että tapaakin jonkun uuden, jonka kanssa vaan kolahtaa siinä kohtaa, vaikka olisi tapaillut jotain toista aiemmin. Tunteilleen ei oikein voi mitään. Harmittaahan se varmasti, jos olit ihastunut, mutta ei se ole sinun vikasi. Se toinen ei nyt tällä kertaa ollut samoilla fiiliksillä.

Eli ihan vain feidaat sen ekan, koitat, että jospa se ei enää vain ottaisi yhteyttä? Niinhän aloittajalle oli tehty. Sehän tässä teki toiminnasta erityisen satuttavaa minun nähdäkseni.

Vierailija
24/33 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai siitä voi pahoittaa mielensä mutta en silti koe, että mies on tehnyt mitään väärää. Ette ollut suhteessa, joten hän on sitten ilmeisesti käynyt muidenkin kanssa treffeillä.  Ainakin hän oli rehellinen.  En tiedä olisiko ollut parempi selittää jotakin ympäripyöreää, kuinka hän ei nyt koekaan haluavansa suhdetta tai et vain ole se oikea hänelle, ja sitten seuraavassa hetkessä oilsit nähnyt hänet toisen naisen kanssa. Enkä tiedä miten tollasta voi kertoa aikasemminkaan. 

Mun mielestä monien tapailu samaan aikaan ei ole toista kunnioittavaa, vaikkei se ”väärin” olisikaan, jos harrastetaan seksiä ja käyttäydytään kuten pariskunta. Tsemppiä ap!

Juu ei ole oikein ja se on itseasiassa pettämistä.

Vierailija
25/33 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai siitä voi pahoittaa mielensä mutta en silti koe, että mies on tehnyt mitään väärää. Ette ollut suhteessa, joten hän on sitten ilmeisesti käynyt muidenkin kanssa treffeillä.  Ainakin hän oli rehellinen.  En tiedä olisiko ollut parempi selittää jotakin ympäripyöreää, kuinka hän ei nyt koekaan haluavansa suhdetta tai et vain ole se oikea hänelle, ja sitten seuraavassa hetkessä oilsit nähnyt hänet toisen naisen kanssa. Enkä tiedä miten tollasta voi kertoa aikasemminkaan. 

Mun mielestä monien tapailu samaan aikaan ei ole toista kunnioittavaa, vaikkei se ”väärin” olisikaan, jos harrastetaan seksiä ja käyttäydytään kuten pariskunta. Tsemppiä ap!

Niin, ap:n tekstistä ei käynyt ilmi muuta kuin että olivat tapailleet jonkin aikaa ja harrastaneet seksiäkin. Mitä tapailuun on sisältynyt? Ovatko käyttäytyneet kuin pariskunta vai vain viettäneet aikaa yhdessä tutustumisen merkeissä?

On vähän eri asia jos tapailu sisältää leffailtoja sylikkäin sohvalla, ruoanlaittoa ym. kuin että käydään vaikka drinksulla ja keilaamassa ja siitä yöksi samaan osoitteeseen.

No joo, toki on olemassa tavallaan erilaisia tapailun asteita, mutta mulle ainakin seksin harrastaminen on aina ”käyttäytymistä kuten pariskunta”, en harrasta sitä monen kanssa samaan aikaan. Kaikilla ei ehkä ole näin, mutta ap ilmeisesti samoilla linjoilla, koska nosti asian esiin.

Vierailija
26/33 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kurjaa se olisi sekin, jos mies kasvotusten sanoisi ”sori vaan, mutta löysin paremman”?

Vierailija
27/33 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin sille, että tervemenoa paskempaan elämään s**tanan h**ipukki.

Vierailija
28/33 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä juuri siksi tällaiset terveiset on mukavampi ottaa tekstarina kuin kasvotusten?

Vierailija
29/33 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tehty noin ja olen myös itse tehnyt noin. Olen myös kertonut suoraan, että olen tavannut toisen. Tuntuisi epärehelliseltä ja oudolta selitellä muuta, se voisi pahimmassa tapauksessa myös jättää toivon kipinän toiselle.

Joskus vaan voi käydä niin, että tapaakin jonkun uuden, jonka kanssa vaan kolahtaa siinä kohtaa, vaikka olisi tapaillut jotain toista aiemmin. Tunteilleen ei oikein voi mitään. Harmittaahan se varmasti, jos olit ihastunut, mutta ei se ole sinun vikasi. Se toinen ei nyt tällä kertaa ollut samoilla fiiliksillä.

Tunteilleen ei voi mitään, mutta toiminnalleen voi. Mut se on tätä nykyaikaa oikeuttaa toimintansa ah niin suurella tunteella.

Vierailija
30/33 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana betamiehelle tuo on kroonista. Kiva kuulla , että saatte maistaa vähän omaa lääkettä ja että tuntuu! Hieno kuulla myös, että on yleistymässä, se kertoo siitä, että yhä useampi mies on omaksunut saman pelailun kuin naiset. Mgtow!

Vierailija
31/33 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sun mielestä jokaisessa tilanteessa kannattaa aina olla täysin rehellinen, ei pehmentää valkoisilla valheilla? Kertoa, että naapurintädin juuri syntynyt lapsenlapsi on oikeastaan todella ruma, vaimon peppu näyttää isolta ja työpaikan Riitta sata kertaa omaa eukkoa kuumemmalta? Perjaattessa se, ettei ap ole urpolle eksälleen oikea tai että urpo on löytänyt uuden naisen on ihan sama selitys, eka on vain vähän kaunisteltu ja ap:ta kohtaan lempeämpi.

Vierailija
32/33 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just

Vierailija
33/33 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että tuollainen sattuisi siihen oikeasti vai alleviivaatko tuossa vain omaa loukkaantumistasi? Tietty ihmistyyppi ottaa rikotun sydämen vain sulaksi hattuunsa.