Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Jouluisten viikko 19****

08.05.2006 |

En löytänyt vielä pinoa,jos nyt sitten tällainen viikkopino...

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua surettaa,mun rakkaalla koiralla on syöpä=`(

hänet leikataan ensi viikon keskiviikkona vielä kerran ja jos uusii,lopetetaan,että rupes taas itkettämään=(

Roope asuu isäni luona ja toivon ehtiväni hänet nähdä vielä heinäkuussa,ikää jo 13-v,tuli mulla 8-viikkoisena pentuna ja 7,5 vuotiaana annoin isäni hoiviin mulle puhjenneen allergian takia.

päätä särkee ja Juhokin vaan karjuu,5:45 tääkin päivä alkanua joten poistun...

t.surullinen äitiliini ja Juho 5,5kk

Vierailija
42/45 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelinpa nyt vaan pikaisesti kirjuuttaa,kun hieman suivaannuin tuosta irtokoira inho-jutusta. en siis halua aiheuttaa riitaa tai muuta,kunhan tuon vaan oman mielipiteeni julki. nimittäin yleensähän ihmiset,jotka pitävät koiriaan vapaina tietävät ja tuntevat koiransa niin hyvin,että uskaltavat pitää sen irti. meidän vuoden ikäinen hömppä bokseri rakastaa niin paljon ihmisiä,et se tervehtis taatusti vieraitakin vastaantulijoita,jos irti olisi ja siksi se onkin kiinni (kuten tietysti kaupunki alueella kuuluukin),mutt edellinen koira sai kyllä olla vapaana,kun kulki kiltisti vierellä tai meni ojan pohjia pitkin mutaisena. on tietysti ihmisiä,jotka päästävät kouluttamattomat koiransa irti ja nämä sitten hyppivät ja haukkuvat ym. ihmisille,mutt aika harvassa niitä taitaa olla.itse en ole tavannut vielä yhtään,vaikka ollaan ulkona paljon ja kävellään pitkiä 10kilsan lenkkejä. ja eihän se koiran vika ole,et se irti on tai ettei sitä ole koulutettu! ihmistä siitä tulee syyttää! yleensäkin aika monet koirien riekkumiset /hyppimiset/haukkumiset sun muut saa kyllä hoidettua kouluttamalla sitä.typerää rangaista koiraa siitä,jos ei ole jaksanut kouluttaakaan.tietty on olemassa mielenvikaisia koiria jalostuksen takia,mutt ne onkin sitten joko todella agressiivisia tai hyvin hyvin pelokkoita. itse en ainakaan antaisi koiraa pois heti,jos se alkaisi käyttäytyä väärin vaan yrittäisin saada sen ymmärtämään uudet pelisäännöt. meillä on otettu koiran kanssa yhteen pariinkin otteeseen,kun alkoi uhitella minulle,mutta sain sen selätettyä(vaikka painaa yli 30kg ja on pelkkää lihasta treenauksen ansiosta) ja näin ollen myös koira huomas taas paikkansa.

mutta niinkuin varmasti huomasitte,tämä on minulle tärkeä ja arka aihe,siitä ei kannata ottaa itseensä millään lailla,ei ollut tarkoitettu arvosteluksi. ja minullakin menee kyllä lapsi kaukana koiran edellä kaikissa asioissa,jos kassu sattuis tulee allergiseksi koiralle,niin se sais kyllä lähteä.

mutta-.. aurinkoista päivää,nyt täytyy lähteä nukuttaa poikaa.

-annu-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermot menee tähän siitepölyallergiaan....

Taitaa kesän tullen hiipua tämä kirjoittelu,mutta jos nyt jonkinlainen viikkopino saatais pidettyä niin edes välillä tulisi pari sanaa laitettua.

Neuvola meillä kanssa torstaina.Saas nähdä tuleeko typy kipeäksi piikistä. Siivottiin " yhdessä" vauvan kanssa aamu,kyllä tuli kuuma.Sitten suihkuun,typy päikkäreille ulos ja minä en tee mitään muuta kun juon kahvia ja istun koneella.Tosin saa nähdä kauan tuolla nukkuu,mahoton meteli pihassa.Pyörii kaivureita ym.Mutta saisi kyllä tottua äänissä nukkumaan,niitä on kesällä enemmän.

Jassoo,iso poika tulikin koulusta.Keksittävä jotain välipalaa.

Mukavaa viikonalkua kaikille!

t.Liinuksi ja Aada 5kk+ Eetu 12-v

Vierailija
44/45 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista kun mulla viime aikoina ollut virtaa kirjoitella, niin pinot sen kuin pienenee... :)

Eipä tässä ihmeempiä tällä kertaa, poika nukkuu onneksi hyvin nyt päikkäreitään. Eilen ja toissapäivänä nukkunut toooosi huonosti tavoistaan poiketen, kun ollut niin kuuma. Arvata vaan voi miten käy päikkäreiden sitten keskikesällä :(

Tänään maisteltiin kukkakaali-perunasosetta ja haisi NIIIN pahalle äidin nokkaan, mutta poika senkuin veteli naamaan tyytyväisenä. Oon niin tyytyväinen kun pojalle ruoka maistuu, kun esikoisen (5v) kanssa on aina saanut taistella ruuan kanssa. Välillä tuntuu, että se elää pyhällä hengellä monta päivää. Ja ollut siis samanlainen vauvasta asti, nyt siis näyttää lupaavammalta pojan kanssa. Saisi ottaa isompi pienemmästä oppia :)

Mutta eipä tänään ihmeempiä, täytyy tästä lähteä lenkkeilemään. Kirjoitelkaapa kaikki entiset ja uudet kuulumisia tähän viikkopinoon, olisi niin hauska lukea muidenkin elämänmenosta!

T: Meimi79+Eetu n. 5kk

Vierailija
45/45 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä p***eleen sivut ei taaskaan toimi. Monta päivää taas menny... Toivottavasti saan tämän viestin menemään.

Röllipeikko kyselit rytmeistä. Milja rytmi on tällä hetkellä tämmöinen. Pientä vaihtelua toki tapahtuu eikä mennä minuuttiaikataulussa, mutta normaalisti tyttö on aika tarkka.

6.30-7 herätys, tissiä

9.30 vähän sosemaistiaisia, tissiä

10-13 päiväunet ulkona

13-15.30 seurustelua, tissiä

15.30-17 toiset unet ulkona

17-20 iltaseurustelua, tissiä, iltatoimet

20 iltatissiä ja nukkumaan

(syö yöllä kerran, yleensä kaksi, ekan kerran 2-3 aikaan, toisen kerran 5-6 aikaan)

Lähes alusta asti Milja on nukkunut kahdet pitkät päikkärit. Koko ajan vaan hieman lyhentää niitä. Niinkuin pitääkin :) Tänään nukutaan kyllä mahdollisesti vielä pienet iltatirsat, koska naapurin ukko rakentaa jotain pihalla ja kamala pauke herätti neitin liian aikaisin eka unilta...

Maissimaistiaiset otettiin tänään. Ei yhtään edes irvistellyt. Äitiä kyllä irvistelyttää jo hajukin. Kaikkea sitä pienille avuttomille ihmisaluille annetaan :D

Milja on kyllä ollut ihan älyttömän hyväntuulinen viime aikoina. Ainoastaan aamut on hieman kärttyisiä, kun jostain syystä yöunien jälkeen alkaa normaalia äkempää taas väsyttään. Lattiallakin neiti on taas kohtuullisesti yksinkin jaksanut köllöttää, vaikkei vielä käänny. Milja vaan pötköttää ja yrittää syödä kaiken mahdollisen. Kyljelleen kääntyy jo usein ja joskus jopa siitä alavartalon kääntää ikäänkuin mahalleen, mutta ylävartalo ei yritäkään. :D Hassua! Teen monesti pieniä kotitöitä (pyykit, astiat) Miljan ollessa hereillä. Laitan tytön sitteriin istumaan ja siitä se jaksaa ihan mukavasti seurata äitin touhuja.

Pitäisi laittaa kukansiemeniä multaan itämään. Aion laittaa vähän köynnöskukkaa parvekkeelle ja pari amppelia etupuolelle. Siinäpä ne minun puutarhatyöt. Huomenna tulee postista uudet verhot ja päiväpeitto makkariin. Ihan mukava saada vähän vaihtelua. Huomenna mennään myöskin taas päiväksi siskolle. Siinä tälle kotiäidille ohjelmaa...

Oikein mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

Ensimmäistä äitienpäivää odotellessa Äippä ja Milja 4kk1vko