Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

Vierailija
26.10.2018 |

Oliko vakituinen poika-/tyttöystävä vai pelkkä säätö? Oliko myös sen toisen ensimmäinen kerta?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 23-vuotias ja kumppani oli 15 vuotta vanhempi mies, jonka olin tavannut samana iltana, mutta siitä alkoi n. 4 kuukautta kestänyt "kesäromanssi". Ei ollut todellakaan miehen eka kerta. 

Sitä ennen olen tavallaan harrastanut seksiä lukioaikaisen hyvän ystäväni (tytön) kanssa. Silloin olin 18-vuotias, ystäväni 19. Se oli yksi kerta, joka tuhosi ystävyyden. Se ei kuitenkaan sisältänyt mitään varsinaista genitaalikosketusta, joten en osaa pitää sitä ekana kertana. 

24-vuotiaana tapasin nykyisen avomieheni, jolle olen toinen seksikumppani. Hän on minulle siis toinen / kolmas. Olemme olleet nyt yhdessä 8,5 vuotta. 

Vierailija
42/54 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17, silloisen poikaystäväni kanssa, oltiin oltu noin 2 kuukautta yhdessä. Ihan selvin päin omassa huoneessani. Ei ollut poikaystävän eka kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v, mies 22v. Epämiellyttävä kokemus joka tapahtui baarihuumassa ja mun puolelta vahingossa. Mies pyyteli anteeksi kun tajusi mun olleen neitsyt ja olisi halunnut alkaa seurustella. En ollut ihastunut enkä halunnut seurustella hänen kanssaan. Tapailtiin kyllä muutamia kertoja, mutta ei menty enää sänkyyn. Vieläkin harmittaa että eka kerta oli sellainen. Miehelle se ei todnäk ollut eka kerta, koska kondomitkin olivat kätevästi valmiina (hyvä sinänsä). Tämä tapahtui v -84 miehen vanhempien valkoisella päiväpeitolla. Auts.

Vierailija
44/54 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v. Oli vain tuttava, ei poikaystävä. En oikeen osannut sanoa "ei" (mulla lapsuuden hyväksikäyttötausta) ja oli meh. Fiilis et turha oli ees säästää. Siinähän meni, ei tuntunut mitenkään erityiseltä. Poika sen jälkeen julisti kaikille, että seurustellaan. Viikon päästä kehtasin sanoa, että joo ei muuten seurustella mut voidaan jatkossa olla FWB ja oltiinkin siihen asti kunnes ihastuin nykyiseen mieheeni ja totesin etten enää mene hänen petiinsä. Ei käsittääkseni ollut hänen ensimmäinen kertansa. Poika oli saman ikäinen.

Vierailija
45/54 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 39v mies. Kaiken maailman kähmimisiä lääkärileikkejä ollu jo lapsesta alkaen, mutta varsinainen oikea seksinharrastus eli, että pippeli on naisen sisällä tapahtui 17v tyttö oli 16v. Tuo oli myös siitä täysin puhdas poikuudenmenetys että se oli ”jackpot”, eli paljaalla ja roinat torveen.

Vierailija
46/54 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus kirjoitti:

Oon 39v mies. Kaiken maailman kähmimisiä lääkärileikkejä ollu jo lapsesta alkaen, mutta varsinainen oikea seksinharrastus eli, että pippeli on naisen sisällä tapahtui 17v tyttö oli 16v. Tuo oli myös siitä täysin puhdas poikuudenmenetys että se oli ”jackpot”, eli paljaalla ja roinat torveen.

Niin lisätietona vielä, että tuolloin 90-luvulla ei vielä tindereitä sun muita mädätyksiä ollu, eli tuo oli ihan normaali nuorien seurustelusuhde, mikä oli kestäny jo puolisen vuotta ennen yhdyntää.

Vierailija
47/54 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin täyttänyt juuri 19v, 2kk vanha tyttöystäväni oli täyttänyt juuri 18 vuotta.  Itselle poikuuden menetys, tyttöystävällä oli ollut jo useampia kertoja ja oli seurustellutkin aiemmin. Kun alkuun päästiin, niin siitä lähtien on naitukin joka viikko koko aikuisikä. Naimisiin mentiin parin vuoden seurustelun jälkeen.  Ikinä en ole tunnustanut, että ollut ainoani,  enkä kyllä kysynyt hänen existäkään.  Ollaan keskitytty vain toisiimme.

Vierailija
48/54 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotiaana, kännipano laivalla. Miehet eivät ole koskaan olleet minusta kovin kiinnostuneita, paitsi kaverina, joten kukaan ei halunnut mua aiemmin.

Vierailija
49/54 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotiaana kämppiksen kanssa.

Vierailija
50/54 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 tai 21. En sen eka ollut.

Vierailija
51/54 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotiaana, 2kk ennenkuin täytin 19v.

Vierailija
52/54 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana ja tuosta upeasta tytöstä tuli minun pitkäaikainen tyttöystävä

Vierailija
53/54 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N, olin 15, ja poika päässy intistä eli 20 

Meidän mökkinaapurin poika. Meillä oli sitten reilun viikon intohimoinen seksisuhde kesällä mökillä. Olin ihan rakastunu siihen. Se ei ilmeisesti niinkään minuun. 

Vierailija
54/54 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 24, tämä tapahtui vuonna 1989. Oli tyttöystävä, sille olin ehkä neljäs seksikumppani.

Sama täällä, kovin myöhään meni poikuus. Olin ujo hartiaton rillipää silloin.