Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?
Oliko vakituinen poika-/tyttöystävä vai pelkkä säätö? Oliko myös sen toisen ensimmäinen kerta?
Kommentit (54)
Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen.
Niinpä! Minut r a i s k a t t i i n 70-luvulla Keski-Suomen suosituimmassa tanssipaikassa.
18-vuotiaana ekan "oikean" poikaystävän kanssa, kummankin eka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12v ja vakkaripano 18v poika.
Oikeesti? Poika teki rikoksen.
Ei kerrota kenellekkään. Naimisissa hänen kanssaan jo 15v.
Mitä tykkäisit, jos sinulla olisi 12-vuotias tytär ja sama tilanne?
Vierailija kirjoitti:
Olin 15. Toinen osapuoli oli 19v playboy. En nyt kadu itse neitsyyden menetystä, mutta harmittaa ja inhottaa etten nuorena uskonut saavani parempaa, oikeaa suhdetta. Tuon kaltaisilta sai kylmää kohtelua.
Sama ikä ja ihan samat fiilikset, tyyppi oli 21.
Olin 18v ja tapahtui vakituisen poikaystävän kanssa, jonka kanssa seurustelin sitten 5v. Poikaystävälle en ollut ensimmäinen, hänellä oli ollut useampia.
20-vuotiaana baaripokan kanssa. Hänelle ei ollut eka kerta.
Olen mies, joten en minkään ikäisenä.
15 v. Poika 18 v. Oma eka, pojan toka. Meistä tuli pari moneksi vuodeksi.
Olin 17, poikkis 22 ja oltiin seurusteltu jo puoli vuotta ennen tätä korkkausta.
Vierailija kirjoitti:
Olin 17, poikkis 22 ja oltiin seurusteltu jo puoli vuotta ennen tätä korkkausta.
Ja oltiin molemmat toistemme ekat kumppanit.
-Sama
Olin 22-vuotias ja antauduin vihdoin ja viimein baarissa pokattavaksi, kun kyllästytti jo koko neitsyys. Miehelle ei todellakaan ollut eka kerta, taisi olla melkoinen pelimies, mutta kokemus oli yllättävän miellyttävä.
18v, vuotta vanhemmalle poikaystävälle. Tästä viisi vuotta, ollaan edelleen yhdessä. Molempien eka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12v ja vakkaripano 18v poika.
Oikeesti? Poika teki rikoksen.
Ei kerrota kenellekkään. Naimisissa hänen kanssaan jo 15v.
Mitä tykkäisit, jos sinulla olisi 12-vuotias tytär ja sama tilanne?
Tai tytär 20 ja mies 30?
Aika kevyesti täällä suhtaudutaa yhdyntään alaikäisen kanssa.
16-vuotiaana 18-vuotiaan kanssa, jonka tapasin Kreikassa. Olin päättänyt etukäteen, että sillä reissulla sit lähtee neitsyys, koska tympi koko asia. Se oli ihan jees kokemus, kundi oli tosi huomaavainen vaikkakin kokematon.
13v N ja 15v M, molempien eka kerta.
Naurahdin ääneen :D