Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?
Oliko vakituinen poika-/tyttöystävä vai pelkkä säätö? Oliko myös sen toisen ensimmäinen kerta?
Kommentit (54)
En ole vielä menettänyt sitä, ja jos minusta riippuu, niin en ihan heti ole menettämässäkään. M40
Olin 19v. Yhden illan säädön kanssa. Ei ollut hänen ensimmäinen kertansa.
Olin 17, kun ekan kerran menetin. Tokan kerran sit 22 v:aana
Olin 24, tämä tapahtui vuonna 1989. Oli tyttöystävä, sille olin ehkä neljäs seksikumppani.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä menettänyt sitä, ja jos minusta riippuu, niin en ihan heti ole menettämässäkään. M40
Oma valinta vai ei vaan ole osunut halukasta kohdalle?
Vierailija kirjoitti:
Olin 17, kun ekan kerran menetin. Tokan kerran sit 22 v:aana
Öö?
Olin 15. Toinen osapuoli oli 19v playboy. En nyt kadu itse neitsyyden menetystä, mutta harmittaa ja inhottaa etten nuorena uskonut saavani parempaa, oikeaa suhdetta. Tuon kaltaisilta sai kylmää kohtelua.
18, parisuhteessa ja molempien eka kerta
Menetin neitsyyteni hopeaketulle.
Vierailija kirjoitti:
12v ja vakkaripano 18v poika.
Oikeesti? Poika teki rikoksen.
18 v taisin lopulta olla, muutamia dry humping -juttuja oli ollut ennen sitä. Jostain syystä kaverini käsittivät, että menetin neitsyyteni ekalle poikakaveriile 14 v koska hän kävi usein yökylässä. En kehdannut korjata luuloa jälkeenpäin ja annoin sen olla "totuus" vielä lukiossa, nyt aikuisena kehtaisi jo tunnustaa faktat, pistän teini-iän epävarmuuden piikkiin, en ole patologinen valehtelija. :D - nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma valinta vai ei vaan ole osunut halukasta kohdalle?
Oma valinta ja se ettei vain ole osunut sopivaa kohdalle. M40
25, seurustelin, vaikken ollutkaan rakastunut, ja inhosin seksiä. Mutta halusin kumppanin. Mies ei ollut neitsyt.
Ekan kerran 16v vesimelonin kanssa. Vakkariksi kai sitä voisi sanoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12v ja vakkaripano 18v poika.
Oikeesti? Poika teki rikoksen.
Ei kerrota kenellekkään. Naimisissa hänen kanssaan jo 15v.
Menetin neitsyyteni ekalla kerralla.
-m