Tinderin ikähaarukka
Laitoin äsken ikähaarukkaan 18-40 -vuotiaat, mutten pystynyt "likettämään" nuorimpia enkä vanhimpia, noin 26 vuodessa meni alaraja ja 36 vuodessa yläraja.
En näitä 26-vuotiaitakaan pystyisi hevin kuvitella seurustelukumppaniksi, mutta en ole sellaista etsimässäkään, vaan lähinnä satunnaista seuraa haeskelen ja aikaani kulutan. Olen itse 34-vuotias mies.
Minkä ikäisiä te muut selailette tai selailisitte, jos olisitte Tinderissä?
Ilmeisesti en näkisi kyseisiä naisia, jos en itse ikäni puolesta olisi heidän hakemassa haarukassa. En tiedä varmaksi, mutta todella vähän tulee vastaan 18-vuotiaita. Eiköhän heitäkin tuolla ole, mutta hakevat minua nuorempia?!
Pitää vähän muokata haettavaa ikää, en minä noin nuoriin kehtaisi koskea. :D
Ja tein tämän seksialueelle, koska seksiähän minä nyt tuolta haaveilen vielä joskus bonuksena löytyvän. Heh!
Minkä ikäisiä siis itse haet/hakisit?
Mikä on sukupuolesi?
Eli esim: mies, 34, 27-36
Kommentit (4)
Mulla 28-40, mutta olen ihan parisuhdemielellä liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Oon itse 19-vuotias nainen. Ikähaarukka menee tossa 20-40v, mutta en yleensä swaippaa yli 35v oikealle. Oon puhunu monen sinun ikäsen kaa, koska ootte paljon kypsempää seuraa ja heitä ei näytä häiritsevän mun ikä. Suurin osa mätseistä tosiaan on 22-28v ikäisiä.
Moi Ikis!
Oon itse 19-vuotias nainen. Ikähaarukka menee tossa 20-40v, mutta en yleensä swaippaa yli 35v oikealle. Oon puhunu monen sinun ikäsen kaa, koska ootte paljon kypsempää seuraa ja heitä ei näytä häiritsevän mun ikä. Suurin osa mätseistä tosiaan on 22-28v ikäisiä.