Lue keskustelun säännöt.
Unresolved sexual tension tosielämässä
26.10.2018 |
Toisesta ketjusta inspiroituneena: onko teillä ollut unresolved sexual tension-tilannetta tosielämässä? Kenen kanssa, miten se ilmeni ja miten ust kanssa kävi loppujen lopuksi?
Kommentit (22)
Teininä tapasin ystäväni isoveljen. Se oli niin uskomaton tilanne, menetin puhekykyni ihan täysin hänen seurassaan. Ja siis joka kerran. Sanavalmiista tyttösestä kuoriutui punasteleva tuppisuu. Taisi kundi pitää mua ihan jonain debiilinä. En ole vieläkään päässyt siitä ihastuksesta yli, vaikka olikin yksipuolinen. Tästä alkaa siis olla jo vuosikymmen aikaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on tällainen tuttavuus, jonka olen tuntenut teinistä saakka ja näemme sattumalta melko pitkien aikojen välein. Asiasta olemme kyllä puhuneet, mutta en ole halunnut "purkaa jännitettä", vaan sanonut, että mieluummin nautin siitä ja toivon, ettemme joskus elämän pyörteissä päädy esim. asumaan samaan kaupunkiin tai muuten tilanteeseen, jossa joutuisimme olemaan enemmän keskenämme tekemisissä. Uskon, että jännite siitä kyllä lopahtaisi ja välit menisivät hankaliksi, kun sen pääsisi kerran tai pari kertaa purkamaan.