Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mieheni narsisti?

Vierailija
26.10.2018 |

Olen seurustellut pari vuotta miehen kanssa, jonka kanssa muutimme yhteen keväällä. Alkuun mies oli aivan unelma! Kohteli minua, kuin prinsessaa, valmisti loistavia illallisia, halusi viedä minua joka paikkaan ja teimme paljon asioita yhdessä. Nyt yhteen muuton myötä tilanne on muuttunut ihan päälaelleen.

Minä olen se, joka enää ehdottaa yhteistä tekemistä... Mies joko pelaa kaiken vapaa-aikansa tai lähtee parin päivän ryyppyreissuille kavereidensa kanssa, minua ei pyydetä mukaan. Minä teen yksin kotona kaiken ja mies käyttäyy todella töykeästi minua kohtaan. Jos minä en tee juuri niin, kuin hän haluaa, niin hän saa aivan järkyttäviä raivokohtauksia.

Seksiä meillä ei ole, kuin ehkä pari kertaa kuukaudessa vain silloin, kun mies haluaa ja se toimitetaan juuri miehen haluamalla tavalla. Viimeksi sanoin, että haluaisin tulla välillä päälle, kun saan parhaiten orgasmin siinä, niin mitä tekee mies! Hyppää raivoisasti sängystä ja huutaa, että eikö hänen k*rpä kelpaa, että kyllä hän on saanut naisia tulemaan kunnolla takaapäin, että minussa vika. Olin järkyttynyt.

Ei pidä mitään lupauksia, valehtelee ihan käsittämättömiä asioita. Kaikki vika on minussa ja minä olen tyhmä muija, kun haluan pitää oman pääni.

Exänsä on kuinka ollakaan "hullu ja vainoharhainen" ja minä olin aluksi aivan toista maata ja ihan erilainen, kuin exä, mutta nykyisin taidan kuulua siihen samaan kastiin.

Juu, kyllä olen katsonut jo uutta asuntoa itselleni.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että miehellä on vaikeuksia töissä, koska inhoaa sitä, että joku on hänen pomonsa. Siis hyppii esimiehensä silmille. Olin tästä ihan ihmeissäni, kun selitti jotain asiaa oikein ylpeänä, kuinka hän on vaatimalla vaatinut itselleen palkankorotusta tai uhannut lähteä koko firmasta, niin pomo oli sitten antanut sen palkankorotuksen.

Kaverit ihailevat hänen "äijämäisyyttään" ja haltioissaan kuuntelevat näitä leveilytarinoita, kuinka on tehnyt sitä ja tätä. Kavereille ja sukulaisille on aivan erilainen, kuin minulle, joten kukaan ei varmasti usko millainen hirviö hän on kotona minulle. Ap

Vierailija
2/18 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vika on sinussa, kun olet tuollaisen miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ole kyllä normaalikaan. Miksi ihmeessä suostut tuollaiseen kohteluun?

Vierailija
4/18 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo käytös tulee varmasti pahenemaan ajan mittaan. Kunhan et vain hanki lapsia tuollaisen kanssa.

Vierailija
5/18 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ahdistut viettäessäsi aikaa hänen kanssaan on ihan sama mitä hän on. Suhteesta voi lähteä ilman, että diagnostiset kriteerit täyttyy.

Vierailija
6/18 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin diagnoosin saa vasta ammattilaiselta. Vakavasti kusipäinen tuo mies ainakin on. Ja kaikki kusipäät eivät ole narsisteja. Yleensä narsismin huomaa ulkopuolinen taho ja narsisti on taitavampi manipuloimaan ja oikeasti saamaan uhrin uskomaan, että hän on syyllinen kaikkeen. Näillä perustein kuulostaa, että mies on vain itsekäs idiootti huonolla itsetunnolla. Älä jää tuollaiseen suhteeseen.

Vierailija
7/18 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon mikä tahansa. Juokse!

Vierailija
8/18 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo sanoin, että etsin uutta asuntoa ja olen henkisesti jo eronnut hänestä. Ihmettelen vaan mikä saa ihmisen muuttumaan täydellisestä unelmakumppanista tuollaiseksi valehtelevaksi kusipääksi. Ja tämä muutos alkoi vasta yhteen muuton jälkeen... Se aika minkä tunsin hänet ennen yhteen muuttoa, niin hän oli aivan eri ihminen. Minä taas olen yrittänyt suhdetta pitää joten kuten pystyssä, mutta on se nyt ihan selvää, että häntä häiritsee minun olemassa oloni :) ei kuitenkaan halua erota, joten pelkäänkin miten hän riemastuu, kun kerron muuttavani pois. Jopa pelkään häntä. Ap

Vierailija
9/18 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo käytöksen muuttuminen yhteen muuton jälkeen, kaiken kääntäminen sinun syyksesi, toisen tarpeista ja toiveista välinpitämättömyys viittaavat narsistisen piirteisiin..

Ehkä sun kannattaa hoitaa ero niin, että valmistelet huolella kaiken etukäteen ja ennalta ehkäiset sellaisen tilanteen jossa hän onnistuu manipuloimaan sinut palaamaan takaisin luokseen. Eli et jätä minkäänlaista takaporttia hänelle.

Vierailija
10/18 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo käytöksen muuttuminen yhteen muuton jälkeen, kaiken kääntäminen sinun syyksesi, toisen tarpeista ja toiveista välinpitämättömyys viittaavat narsistisen piirteisiin..

Ehkä sun kannattaa hoitaa ero niin, että valmistelet huolella kaiken etukäteen ja ennalta ehkäiset sellaisen tilanteen jossa hän onnistuu manipuloimaan sinut palaamaan takaisin luokseen. Eli et jätä minkäänlaista takaporttia hänelle.

Tätä minä juuri pelkäänkin, että hän alkaa manipuloimaan tai kiristämään jotenkin. Esimerkiksi hän on nyt jo huudellut tuolla pitkin kyliä, että minä elän hänen rahoilla ja olen muka sanonut, etten voisi elää ilman häntä :D minä käyn töissä ja minulla on omat rahat ja säästöt eli en ole hänen lompakolla käynyt. Ap

Vierailija
11/18 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.narsistienuhrientuki.fi/

Paljon tietoa vakavasta narsismi-mielisairaudesta.

Vierailija
12/18 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaappas nyt rehellisesti,kun vielä oli toi honeymooni vaihe meneillään niin eikö miehesi valittanut exästä,varmasti haukku pahastikin?Mutta sillonhan ett varmasti ajatellut että nää tulee ole samat puheet susta ittestäs tulevaisuudessa.

Olen itse nainen,mutta oon useasti tätä naisten naiivisuutta ihmetellyt.

Vierailija
13/18 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mikä mies. Nyt juokset ja lujaa, ihan vain oman turvallisuutesi ja henkisen kestämisen takia. . Onko sinulla ystäviä tai sukulaisia ( perhettä) kenen luokse mennä ennen ku saat oman asunnon. Ja ala pinku hiljaa viemään omia tavaroita pois.

Vierailija
14/18 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaappas nyt rehellisesti,kun vielä oli toi honeymooni vaihe meneillään niin eikö miehesi valittanut exästä,varmasti haukku pahastikin?Mutta sillonhan ett varmasti ajatellut että nää tulee ole samat puheet susta ittestäs tulevaisuudessa.

Olen itse nainen,mutta oon useasti tätä naisten naiivisuutta ihmetellyt.

Juu, myönnän, että olin todella tyhmä ja siitä myös moitin itseäni. Tottakai se kuullostaa mahtavalta, kun saa kuulla olevansa "elämän nainen" eikä koskaan ole tavannut yhtä ihanaa naista... Exä oli vainoharhainen ja mustasukkainen hullu... Nyt minä olen se sama :) mustasukkainen en kyllä ole ollut, mutta hullu ja tyhmä. Ap

Vierailija
15/18 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija711 kirjoitti:

Apua mikä mies. Nyt juokset ja lujaa, ihan vain oman turvallisuutesi ja henkisen kestämisen takia. . Onko sinulla ystäviä tai sukulaisia ( perhettä) kenen luokse mennä ennen ku saat oman asunnon. Ja ala pinku hiljaa viemään omia tavaroita pois.

Olen jo vienyt osan tavaroista ystäväni luo, joka tietää näistä ongelmista. Vanhempani suorastaan palvovat tätä miestä ja aion kyllä heillekin kertoa totuuden, kun kehtaan. Minulle on oikeasti suuri häpeä olla tällaisessa tilanteessa. Kaikki oli aluksi niin hyvin ja ihanaa ja tuo miehen luo muuttaminen oli silloin parasta mitä minulle on tapahtunut - nyt se on jotain ihan muuta. Ap

Vierailija
16/18 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita saada mies lääkärin juttusille, narsisti hän tuskin on, tämä on yksi yleisimmistä "nimittelyistä" nykyään, masennus voi olla hyvin mahdollista.

Vierailija
17/18 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen ainakin oppinut sen, että jos mies haukkuu exäänsä heti suhteen alussa, niin kaikki ei ole hyvin. En enää ota kohteliaisuutena sitä, jos minä teen jotain asioita paljon paremmin, kuin ex... Tämä oli minulle ihan uudenlainen suhde! Pari entistä suhdetta ovat alkaneet ihan eri tavalla ja päättyneetkin ihan hyvissä väleissä.

Minusta tuolla miehellä on oikeasti päässä vikaa. Ei kukaan normaali ihminen tee tuollaista rakastamalleen ihmiselle ja kun minä en löydä itsestäni oikeasti sellaista vikaa miksi pitäisi jatkuvasti haukkua ja saada raivokohtauksia ja uhkailuja!? Ainoa vika on ilmeisesti se, että osaan tuoda ilmi oman mielipiteeni ja minulla on ainakin toistaiseksi vielä ihan hyvä itsetunto. Ap

Vierailija
18/18 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita saada mies lääkärin juttusille, narsisti hän tuskin on, tämä on yksi yleisimmistä "nimittelyistä" nykyään, masennus voi olla hyvin mahdollista.

Minä en aio olla enää vastuussa hänen henkisestä hyvinvoinnista. Hän on tehnyt minulle niin paljon pahaa, että luulen, että minun pitää itse kohta mennä jollekin puhumaan näistä.

Minä en usko, että hänellä olisi masennusta. Toki voi olla ja hänen itsetunnossaan on jotain vikaa, kun pitää muille esittää jotain machoa, mutta purkaa sitten turhautumisensa minuun. Nytkin lähti into piukassa kavereidensa kanssa jonnekin ryypylle, kauhealla kiireellä töiden jälkeen kävi suihkussa eikä kiinnittänyt minuun mitään huomiota. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi