Suositut herkut, joista et tykkää?
Kommentit (1496)
Aspartaami... Sitä on joka paikassa ja hirveä myrkky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomesta ostettu sushi. Kun japanissa kokeillut aitoa tuoretta sushia niin suomessa saatava maistuu kamalalta.
Jopas jotakin.
Minä en pitänyt kummastakaan.
Kai sitä Japanistakin voi saada huonoa sushia mutta me etsittiin ihan parhaiten arvostellut Osakan sushiravintolat. Parhaiten kuvailisi makua niin että maistuu paljon tuoreemmalta, kala todennäköisesti kalastettu samana aamuna. Sen jälkeen en ole Suomesta löytänyt hyvältä maistuvaa sushia kun tietää miltä oikeasti hyvä maistuu.
Söii minäkin niitä parhaita susheja Japanissa.
Paras sushi, mitä olen syönyt on ollut Rovaniemellä.
Epäilen vahvasti...
Miten olen kuullut että sushi Rovaniemellä on lopetettu.
Sushi, kraavikala
Tiramisu
Punaviini
Etanat, ravut (en pystyis syömään)
Hillot, kiisselit, mehut, marmeladit, marjapiirakat, marjaisat täytekakut... kaikki marjaherkut. Yök. Tykkään paljon marjoista sellaisenaan, mutta mikään "jaloste" niistä ei maistu. Kamalinta on marjojen h suklaan yhdistelmä, vaikka tykkään suklaastakin erikseen.
Vaahtokarkki, raaka ja puoliraaka liha ,sushi raaka kala, katkaravut,simpukat ,valkosuklaa,kanansiivet ja Atrian makkarat laatu ala arvoista. Joillekin vasikan tai karitsan liha on herkkua ei meille.Karjalan piirakka ilman maitoon tehtyä riisipuuroa.Smootiet liikaa sokeria.
Etanat ja kaikki muut nilviäiset sekä halal-tuotteet.
Täytekakku. Inhoan niiden koostumusta ja makeutta.
Lakritsijäätelö. Rakastan jätskiä, mutta jos ainoa vaihtoehto on laku, jää jätskit syömättä.
Gorgonzola juusto. Etanat, vaikka ne olisi kuinka uitettu valkosipulin ja öljyn kera.
Runebergintorttu, valkosuklaa, vihreä tee, mämmi, muikku, hiivaleipä, musta kahvi, vihreät kuulat, brittien joulukakku, liian kuivaksi paistettu uunilohi, Marabou-suklaa, tippaleipä.
Epäilen vahvasti...