Suositut herkut, joista et tykkää?
Kommentit (1496)
Vierailija kirjoitti:
Valkosuklaa, että on pahaa.
Samaa mieltä. Lisäksi lakat, äyriäiset, alkoholijuomat.
Vierailija kirjoitti:
Laskiaispulla! Menee mantelimassalla mutta vadelmahillolla ei kiitos ikinä.
Haha, mulla just päinvastoin. Inhoan manteleita kaikissa muodoissaan ja se mantelimassa pilaa koko laskiaspullan.
Myös Runebergin tortut on kamalia.
Marsipaani ja kaikki imelä ällöttää. 🤢
Runebergintorttu, laskiaispulla mantelimassalla, suklaa
Shusi, kahvi, graavilohi, viinit, oluet ja ylipäätään kaikki alkoholi on pahaa
Korvapuustit ja pulla ylipäätään. Kuivakakut.
Vappumunkit. En kestä sitä rasvan makua (se jää suuhun tyyliin moneksi tunniksi) ja niistä sokerikiteistä, jotka rouskuu hampaiden välissä, tulee mulle kylmiä väreitä.
Vierailija kirjoitti:
Nää on just mun ykkösherkkuja! Ja nimenomaan siis todella tumma suklaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laatta lentää, sorry.
Olen varmaan ainoaa lajia, mutta todellakin kaikki juustot! Siis leivälle laitettavat perus edamit ja tuorejuustolevitteet, aura- ja homejuustot, herkuttelujuustot, juustonaksut, juustoiset kastikkeet ja yleensä maut ruoissa... Eikä haju ainakaan pelasta tilannetta. Tiedän, että monetkin luokittelevat juustoiset tuotteet suurimmaksi herkukseen, joten siksi tämä myös mielestäni sopii otsikon alle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Kahvi sekä suklaa tummina. :)
Maitokahvit ja muut makeat litkut!
Mansikat. Mulla on niihin vihasuhde. Pentuna pakotettiin pellolle "että saa talvella syödä herkkua". Kuuma kesäpäivä, mansikan löyhkä, äidin kanssa oksennus kurkussa niiden siivoaminen ja pakastaminen. Ja talvella inhosin niitä sulaneita lötköjä. Hyh! Kukaan ei koskaan tajunnut, että hei oikeasti, en tykkää mansikoista. Kun niistä jotenkin kuuluu tykätä. Onneksi ei ole tarvinnut vuosiin syödä. Lapsille joskus toiveesta ostan kesällä rasiallisen, mutta se haju etoo edelleen.
Sen sijaan pihallani kasvavat metsämansikat on kyllä ihan hyviä?
Kaikki banaania sisältävät asiat, avokado, siideri/olut, suurin osa karkeista, maustetut jogurtit ja viilit.
Jäätelö.