Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositut herkut, joista et tykkää?

Vierailija
26.10.2018 |

Itselläni berliininmunkki.

Kommentit (1496)

Vierailija
981/1496 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiajuomat ja proteiinipatukat.

Vierailija
982/1496 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Brunbergin suklaat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1496 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäti eli mälli. En pidä miehenkään mädistä.

Mäti on naaraasta. Uroskalat laskevat maitia mädin päälle että hedelmöittyvät.

Vierailija
984/1496 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät kuulat, niljakas sokeriklöntti.

Vierailija
985/1496 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattara ehkä pahin pettymys ikinä. 70-luvulla kävimme tivolissa ja näin hattaroita. Pyysin äidiltä ja isältä, mutta he sanoivat, että ei se edes maistu miltään. Äiti lisäsi siihen, että siitä sotkee vain sormet. Mennään tuonne ja ostetaan jäätelöt.

Kinusin sitä hattaraa seuraavana vuonna ja isä ostikin sen minulle.

Pettymys oli suuri. Tahmeaa ja mautonta höttöä, jota ei tehnyt mieli syödä. Silti se oli tahmannut kädet ja kasvot.

Vierailija
986/1496 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosuklaa, homejuusto, munkki, kaikki ylenmäärin kermassa uitettu

Vierailija
987/1496 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulutortut. Taikina on mautonta ja murenee pöydälle, syliin, lattialle ja ties minne. Luumuhillo on myös lähinnä sellasta kittiä ja liian pian uunista tulon jälkeen tarjoiltuna polttaa taatusti kielen!

Vierailija
988/1496 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kaikista herkuista. Paitsi homejuustosta, YÄKS !

Vierailija
989/1496 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muka-meksikolaiset (burritot, tortillat) suomalaisittain, ei mitään makua ja hirveää sössöä. :( Syön, jos tarjotaan, mutta en pidä niistä. Aidoista kyllä ja itse tekemistäni. En pidä nauta- tai sikapihveistä, kokolihasta tms. muutenkaan. Riista menee kyllä.

Jo mainittu hattara, sama täällä eli oli lapsena kauhea pettymys. En pidä esim. sokerikakusta, jos siinä ei ole mitään makua mukana, vaikka appelsiininkuorta tai siitruunaa.

Vierailija
990/1496 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttulaatikko.

Vierailija
991/1496 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään kaikista herkuista. Paitsi homejuustosta, YÄKS !

Minä taas en todellakaan tykkää kaikista herkuista, mutta homejuustot on ihania, etenkin valkohomejuusto on ikisuosikkini!

Vierailija
992/1496 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesta ostettu sushi. Kun japanissa kokeillut aitoa tuoretta sushia niin suomessa saatava maistuu kamalalta.

Jopas jotakin.

Minä en pitänyt kummastakaan.

Vierailija
993/1496 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmäkakku on ykkös-yökötys minulle.

Luumukiisseli on tiukka kakkonen.

Suklaakakku kolmosena.

Sen jälkeen melkein kaikki muutkin sokeriherkut, ehkä pari kertaa vuodessa voi syödä huoltiksella kahvin kanssa jonkun munkin tai donitsin jos on reissussa mennyt tankki tarpeeksi tyhjäksi.

Kun joutuu osallistumaan johonkin perheen / suvun kahvittelutilaisuuteen niin nämä makeat herkut tuntuvat jotenkin ihan törkeän övereiltä, ja aina pitää erikseen jotenkin perustella että miksi "poikkeuksellisen hyvä" ei kelpaa.

Lapsuudenkodissa oli aina jotain sokerista tarjolla, ja lisäksi limpparia. Ainakin yhdessä asiassa siis olen onnistunut pääsemään lapsuudenkodin huonoista tavoista eroon.

Vierailija
994/1496 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muka-meksikolaiset (burritot, tortillat) suomalaisittain, ei mitään makua ja hirveää sössöä. :( Syön, jos tarjotaan, mutta en pidä niistä. Aidoista kyllä ja itse tekemistäni. En pidä nauta- tai sikapihveistä, kokolihasta tms. muutenkaan. Riista menee kyllä.

Jo mainittu hattara, sama täällä eli oli lapsena kauhea pettymys. En pidä esim. sokerikakusta, jos siinä ei ole mitään makua mukana, vaikka appelsiininkuorta tai siitruunaa.

Olisiko antaa esim. toimivia reseptilinkkejä / youtube-reseptejä netistä niihin "aidompiin"?

Vierailija
995/1496 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitruuna kalan kanssa, koko annos syömäkelvoton jos menty pilaamaan sitruunalla.

Sama täällä. Sen sitruunan pitäisi aina tarjota erillisellä lautasella ja voi sitten oman maun mukaan puristella siitä mehua. Omasta mielestä ei sovi ollenkaan kalan kanssa.

Vierailija
996/1496 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulaan suklaaseen dipatut mansikat. Ei, ei ja ei. Molemmat hyviä erikseen, mutta ei yhdessä.

Samppanja ja mansikat. Tässä sama. Molemmat hyviä erikseen, mutta ei yhdessä.

Samaa mieltä. "Luxus herkkuja" toki, mutta kenen mielestä nuo maistuvat hyvältä yhdessä?

Vierailija
997/1496 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomesta ostettu sushi. Kun japanissa kokeillut aitoa tuoretta sushia niin suomessa saatava maistuu kamalalta.

Jopas jotakin.

Kai sitä Japanistakin voi saada huonoa sushia mutta me etsittiin ihan parhaiten arvostellut Osakan sushiravintolat. Parhaiten kuvailisi makua niin että maistuu paljon tuoreemmalta, kala todennäköisesti kalastettu samana aamuna. Sen jälkeen en ole Suomesta löytänyt hyvältä maistuvaa sushia kun tietää miltä oikeasti hyvä maistuu.

Vierailija
998/1496 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi, oliivit, homejuustot, polar juustot, avokado, chia siemenet ja muut super foodit...

Vierailija
999/1496 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään lihasta (olen kasvissyöjä)

Salmiakista

Lidlin suklaa banaaneista

Vaahtokarkeista

Kirpeistä karkeista

Vierailija
1000/1496 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopas jotakin.

Kai sitä Japanistakin voi saada huonoa sushia mutta me etsittiin ihan parhaiten arvostellut Osakan sushiravintolat. Parhaiten kuvailisi makua niin että maistuu paljon tuoreemmalta, kala todennäköisesti kalastettu samana aamuna. Sen jälkeen en ole Suomesta löytänyt hyvältä maistuvaa sushia kun tietää miltä oikeasti hyvä maistuu.

Söii minäkin niitä parhaita susheja Japanissa.

Paras sushi, mitä olen syönyt on ollut Rovaniemellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi