Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositut herkut, joista et tykkää?

Vierailija
26.10.2018 |

Itselläni berliininmunkki.

Kommentit (1496)

Vierailija
341/1496 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskiaispullat, Lonkero (en tosin ole maistanut edes mutta inhoan greippilimonadia)

Vierailija
342/1496 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin alkaa kiukuttamaan nykyään jos haluan jotain hyvää: tajuan, ettei peruskaupassa ole mitään, joka maistuisi omaan suuhuni tarpeeksi herkulliselta. Tykkään makeista herkuista, mutta kaupan transrasva-lisäaine-glukoosisiirappi-tuotteet eivät maistu. Tuoreena on vaikea ylipäätään löytää mitään ostamisen arvoista, kun suurin osa on vain pakasteesta sulatettua skeidaa tai sitten luokkaa "rusinapulla", joka on paistettu tummanruskeaksi käppyräksi. Juustokakut eivät maistu miltään ja niissä on aina se sama, tylsä keksi-voipohja. Täytekakut eivät ole aitoa hedelmää tai marjaa nähneetkään, suklaakuorrutekin niissä on palmurasvasta ja sokerista tehty liuos. Yök.

Inhoan korvapuusteja, ja oikeastaan kanelia mausteena muuten kuin riisipuuron päällä tai teessä.

Inhoan kookosta makeissa tuotteissa, mutta rakastan esim. kookosmaitokastikkeita.

Homejuustot sopivat niille, joilla ei ole makuaistia tai yökkäysrefleksiä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1496 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebab. Olen yrittänyt, enkä vielä tänäkään päivänä ymmärrä, miksi siitä niin moni tykkää.

Vierailija
344/1496 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillu

Vierailija
345/1496 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ja kaikki kahvin makuiset leivokset yms.

Homejuusto

Sienet

Voileipäkakku

Kaikki ginipohjaiset juomat

Suolakeksit

Pähkinät

Avokado

Mämmi

Kaikki jouluruoat kinkkua lukuunottamatta

Vierailija
346/1496 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graavilohi ym raakakala

Vierailija
347/1496 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kyllä melkein kaikesta, mutta liha on enimmäkseen sellaista, että se ei vain mulle maistu. Voin kyllä syödä jonkun hampurilaisen, mutta esim. jos teen pastakastiketta soijarouheesta ja jauhelihasta, se soijarouheversio on vain mun suuhun niin paljon parempaa, koska se liha itsessään on aika mautonta eikä ihme öljyä ja mausteita itseensä kuten soijarouhe. Olen valmistanut bolognesekastikkeen jauhelihasta kaikkien taiteen sääntöjen mukaan, mutta se ei vain ole musta niin hyvää.

Vierailija
348/1496 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään kyllä melkein kaikesta, mutta liha on enimmäkseen sellaista, että se ei vain mulle maistu. Voin kyllä syödä jonkun hampurilaisen, mutta esim. jos teen pastakastiketta soijarouheesta ja jauhelihasta, se soijarouheversio on vain mun suuhun niin paljon parempaa, koska se liha itsessään on aika mautonta eikä ihme öljyä ja mausteita itseensä kuten soijarouhe. Olen valmistanut bolognesekastikkeen jauhelihasta kaikkien taiteen sääntöjen mukaan, mutta se ei vain ole musta niin hyvää.

Tuli toinenkin mieleen: juustokakku. Ne eivät yleensä maistu kovin hyvältä muutenkaan ja  liivate maistuu läpii.

Vierailija
349/1496 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mämmi, hyi helvetti!

Vierailija
350/1496 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graavilohi

Vierailija
351/1496 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voileipäkakut, hampurilaiset, makkarat, sushi, macaron-leivokset, marsipaani, homejuustot, oliivit, kuivatut hedelmät, rusinapullat, yöks

Vierailija
352/1496 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi, mäti, olut

Vierailija
353/1496 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliivit, katkaravut, sushi.

En syö ollenkaan sokeroituja tuotteita, niin sellaiset. (No, joissakin tuotteissa on piilosokeria, en minä nyt ihan kaikkia tuoteselosteita suurennuslasin kanssa vahtaa, mutta ymmärtänette idean)

Vierailija
354/1496 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen pulla ja fazerin sininen.

Vierailija
355/1496 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi. Tosin en tiedä, että lasketaanko se herkuksi, mutta ainakin se on suosittua täällä suomessa. Minä en vain pidä siitä.

Vierailija
356/1496 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yyyyyyy kirjoitti:

- Simpukat (haisee ja maistuu mudalle)

- Vakuumikala ja mäti

- Konjakki (maistuu aina lamppuöljylle)

- Korvapuustit, syön jos on pakko mutta en vapaaehtoisesti valitse.

- Korianteri (=saippua)

- Pakaste / purkkiherneet & pakastevihannessekoitukset.

Ilmeisesti olet sitten nauttinut lamppuöljyä, kun tiedät että konjakki maistuu sille?

Vierailija
357/1496 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun perusteella suomalaiset eivät pidä oikein mistään, mutta silti täällä on paljon turpeampi ja pulleampi katukuva ihmisten suhteen kuin meidän naapurimaissa! Eli jotain te kuitenkin mättäätte naamoihinne, ja paljon! :D

Vierailija
358/1496 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kylmä ja raaka kala eri muodoissaan kuten suolasillit, sushi, graavilohi. Lohi ja tonnikala ovat kyllä muuten hyviä esim. lohikukossa tai tonnikala pizzan täyteenä.

- sienet, kiva kerätä luonnosta jonkun toisen syötäväksi, mutta lähtee karmea haju ryöpättäessä niistä myrkyt pois.

-maksalaatikko, liian teollista ruokaa

- janssoninkiusaus anjoviksen takia

- energiajuomat, maistuvat oudoilta, coca cola zero parempaa.

- olut, en harrasta kaljoittelua.

Vierailija
359/1496 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mämmi, hyi helvetti!

Kokeile seuraavana pääsiäisenä kevytkerman ja sokerin kanssa.

Vierailija
360/1496 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että sushi on niin monta kertaa mainittu.

Sushi on erinomaista ruokaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä