Äiti aina sanoi että ota normaalin kokoinen mies. Älää ota jättiläistä! Nyt tiedän miksi.
Nyt pelottaa synnytys ja en halua lapsiakaan, kun pelkään liian isoa vauvaa.
Mies on 196cm.
Kommentit (145)
196 senttistä miestä vastaa 181 senttinen nainen.
Ehkä synnytyksen kannalta kannattaa kuitenkin pään kokoa mittailla, kuin pituutta. Pään koko vaihtelee erityisesti rotujen välillä ja korreloi myös naisen lantion leveyden kanssa.
Minulla 196 cm pitkä mies ja olen itse 173 cm pitkä. Mies syntyi nelikiloisena. Minä kolmekiloisena. Lapsemme olivat 2,6 kg ja 3 kg syntyessään, täysiaikaisia. 47 ja 51 cm. Nyt molemmat pitkiä ikäisikseen, olivat jo puolivuotiaina.
Luulen, että äidin geenit vaikuttavat enemmän syntymäkokoon. Näin ainakin meillä.
Meilläpäin järjestäen miehet syntyny 4,3kg - 5,0kg ja 55-60cm keskimäärin. Vanhemmiten vain 175-180cm pitkiä. En tie sitten mitä cro-magnoneita ollaan. Ollaan levee selkäsiä, laatikkopäät, ulkonevat luut, ei tarvi kauheesti rehkiä, että lihakset näkyy ja läski ei tartu syömällä. Jos ny jotain hyvää näissä geeneissä..
Meillä isäntä on jättiläinen. Pituutta on 194cm. Painoa 91.
Täys jöötti. Syö päivässä halvimmilla materiaaleilla 50e edestä sapuskaa. Jos laittaa paremmista aineksista niin rahaa menee päivässä 140e.
Kova syömään. Poikansa tulee olemaan vielä kovempi syömäri kun pääsee murrosikään. Kaksi jättiläistä ja 160cm kimuli.
165 :DDDDD Joo...