Paistoin perheelleni pannarin iltapalaksi. Söinkin sen itse.
Ihan mieletön ahneus iski ja söin yksin koko pannarin. Vatsaa turvottaa nyt ihan älyttömästi.
Kommentit (45)
Tee uusi, tai siis pannullinen per perheenjäsen niin olette tasoissa.
No sinähän sen teit, sinänsä reilua.
Mäkin tein pannaria ja joudun syömään kaiken yksin, koska mies matkoilla ja tyttärilläni on voimistelukisat viikonlopulla ja kisaviikolla ei kuulemma saa syödä herkkuja. No mutta ihanaa, nautiskelen pannaristani ihan yksin.
Minkäkokokoinen valas vaaditaan että voi syödä yksin pannarin?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 168cm ja 56kg. Eli aikalailla normaalin rajoissa oleva valas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun paino nousi lähes 3% yhdeltä istumalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun paino nousi lähes 3% yhdeltä istumalta.
No mutta eipä tuo haittaa, toisina päivinä en syö välttämättä juuri mitään, niin kyllä se paino taas tasoittuu.
Tässä nähdään av-mamman ja normaalin naisen ero - normaali ei pysty syömään kuin 1 palan, av-mamma vetäisee pellillisen:D
ja mies söi lasten vanukkaat aamulla?
Meillä vaimo aina tekee herkkuja, kun hänellä tekee mieli. Yleensä vielä kyselee ennen herkun tekemistä, että maistuisko mulle ja jos sanon ei niin näyttää pettyneeltä, joten mun ei auta kuin sanoa, että tee nyt sitten.
Sitten kun herkku on valmista, hän ottaa vain vähän ja minä joudun syömään loput.
Ei tää muuten haittaisi, mutta hän saattaa tehdä esim tusinan isoja muffinsseja, joista syö vain kaksi ja minä joudun ahtamaan loput.
Vierailija kirjoitti:
Maailman kovin kilpasyömäri taitaa olla hoikka pieni japanilaisnainen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimo aina tekee herkkuja, kun hänellä tekee mieli. Yleensä vielä kyselee ennen herkun tekemistä, että maistuisko mulle ja jos sanon ei niin näyttää pettyneeltä, joten mun ei auta kuin sanoa, että tee nyt sitten.
Sitten kun herkku on valmista, hän ottaa vain vähän ja minä joudun syömään loput.
Ei tää muuten haittaisi, mutta hän saattaa tehdä esim tusinan isoja muffinsseja, joista syö vain kaksi ja minä joudun ahtamaan loput.
Siis täh? Vaimo "näyttää pettyneeltä", joten pakko suostua?
Sitä paitsi, ei niitä muffinsseja ole pakko syödä samana iltana, kyllä ne muutaman päivän säilyy. Voi myös pakastaa, antaa kaverille tai viedä vaikka työpaikan kahvihuoneeseen, jos sellainen on.
Joo valitettavasti helposti menee pellillinen ✌🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis täh? Vaimo "näyttää pettyneeltä", joten pakko suostua?
Sitä paitsi, ei niitä muffinsseja ole pakko syödä samana iltana, kyllä ne muutaman päivän säilyy. Voi myös pakastaa, antaa kaverille tai viedä vaikka työpaikan kahvihuoneeseen, jos sellainen on.
Kun vaimo on onnellinen, mies on onnellinen.
Väitinkö muuten jossain, että ne syödään yhdeltä istumalta, vai miksi niin luulet?
Meillä on niin pieni pakastin, että sinne ei mahdu, kavereita ei ole lähimaastossa ja työpaikalla niistä ei riittäisi kaikille.
Eli kuten "ehdotit" ne syödään muutaman päivän aikana.
Mulla käy välillä sillai että ostan kaupasta 4 lämmintä ja rapeaa viineriä. Ukko nukkuu yövuoron jälkeen tai ei ole vielä aamuvuorosta tullut niin alan syömään niitä viinereitä kahvin kanssa. Hups! Söin 3. Teeskentelen sitten miehelle että ostin 1 per naama kun hänelle jäi 1. Parin vuoden kuluttua syön varmaan kaikki 4 ja teeskentelen etten ole viinereitä nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin syön usein koko pannarin yhden päivän aikana. Olen 40 v ja painan 65 kg. Olen 175 cm. Mässäily kerran pari viikossa ei haittaa yhtikäs mitään
Kun olin hoikempi, niin jaksoin syödä enemmän kuin nyt
Aika törkeetä syödä muidenkin osuudet ja sit tietty piereksiä kylläisenä.