Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paistoin perheelleni pannarin iltapalaksi. Söinkin sen itse.

Vierailija
25.10.2018 |

Ihan mieletön ahneus iski ja söin yksin koko pannarin. Vatsaa turvottaa nyt ihan älyttömästi.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakensin talon ja päätinkin asua siellä yksin. Tuli ihan järjetön huuto ja pää turposi.

Vierailija
22/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yhtä leveä kuin pitkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo aina tekee herkkuja, kun hänellä tekee mieli. Yleensä vielä kyselee ennen herkun tekemistä, että maistuisko mulle ja jos sanon ei niin näyttää pettyneeltä, joten mun ei auta kuin sanoa, että tee nyt sitten.

Sitten kun herkku on valmista, hän ottaa vain vähän ja minä joudun syömään loput.

Ei tää muuten haittaisi, mutta hän saattaa tehdä esim tusinan isoja muffinsseja, joista syö vain kaksi ja minä joudun ahtamaan loput.

Siis täh? Vaimo "näyttää pettyneeltä", joten pakko suostua?

Sitä paitsi, ei niitä muffinsseja ole pakko syödä samana iltana, kyllä ne muutaman päivän säilyy. Voi myös pakastaa, antaa kaverille tai viedä vaikka työpaikan kahvihuoneeseen, jos sellainen on.

Nään ton tapahtuman mielessäni, joku mies siinä vetåää onnettomana keittiönpöyän ääressä hirveen määrän muffinsseja koska _pakko_ :D

Vierailija
24/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on sitten sairas mieli. En ikinä voisi mässytä pannaria perheeni nenän edessä antamatta heille, lapseni kun pitävät pannarista tosi paljon. Mieluimmin jätän syömättä, että heille riittää senkin edestä. Mua oikeasti inhottaa sun sikamainen käytös, et tosiaan rakasta lähimmäisiäsi.

Vierailija
25/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rakensin talon ja päätinkin asua siellä yksin. Tuli ihan järjetön huuto ja pää turposi.

Et ole ainut surkio, olet tyyppiesimerkki suomalaisesta daijusta.

Vierailija
26/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäkokokoinen valas vaaditaan että voi syödä yksin pannarin?

Mä olen 168cm ja 56kg. Eli aikalailla normaalin rajoissa oleva valas.

Kai sulla sentään on vyötärönympärys max. 50cm ja kuukausitulot 10 000 eur? Muuten en usko. 

Vierailija
27/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pannari on aika wt anyways

Vierailija
28/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jolle vaimo leipoo, ole onnellinen. Moni mies vaihtaisi paikkaa kanssasi.

Vierailija
29/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin äsken litran vaniljajäätelöä ja seitsemän lettua. Arvatkaa istunko nyt pöntöllä?

Vierailija
30/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on sitten sairas mieli. En ikinä voisi mässytä pannaria perheeni nenän edessä antamatta heille, lapseni kun pitävät pannarista tosi paljon. Mieluimmin jätän syömättä, että heille riittää senkin edestä. Mua oikeasti inhottaa sun sikamainen käytös, et tosiaan rakasta lähimmäisiäsi.

😂😂

Vierailija
31/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se jolle vaimo leipoo, ole onnellinen. Moni mies vaihtaisi paikkaa kanssasi.

Ei vaihtais, koska minä en ole lähdössä minnekään!

Vierailija
32/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo aina tekee herkkuja, kun hänellä tekee mieli. Yleensä vielä kyselee ennen herkun tekemistä, että maistuisko mulle ja jos sanon ei niin näyttää pettyneeltä, joten mun ei auta kuin sanoa, että tee nyt sitten.

Sitten kun herkku on valmista, hän ottaa vain vähän ja minä joudun syömään loput.

Ei tää muuten haittaisi, mutta hän saattaa tehdä esim tusinan isoja muffinsseja, joista syö vain kaksi ja minä joudun ahtamaan loput.

Siis täh? Vaimo "näyttää pettyneeltä", joten pakko suostua?

Sitä paitsi, ei niitä muffinsseja ole pakko syödä samana iltana, kyllä ne muutaman päivän säilyy. Voi myös pakastaa, antaa kaverille tai viedä vaikka työpaikan kahvihuoneeseen, jos sellainen on.

Nään ton tapahtuman mielessäni, joku mies siinä vetåää onnettomana keittiönpöyän ääressä hirveen määrän muffinsseja koska _pakko_ :D

Täähän nyt lähti laukalle ja tarina näköjään paranee vanhetessaan. Kohta on iltalehdessä otsikko "Mies tukehtui pakkopullaan"

Ei niitä siis heti tarvitse syödä, eikä syödäkään, vaan muutaman päivän aikana.

Vierailija
33/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka edes syö pannaria?? Ja iltapala, meillä iltapalan syö taapero, aikuiset ja isommat lapset syövät illallisen joten mitään iltapaloja ei tarvita. En ihmettele miksi suomalaiset ovat valaita kun koko ajan mässytetään erinäisiä 'paloja' nassuun.

Vierailija
34/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka edes syö pannaria?? Ja iltapala, meillä iltapalan syö taapero, aikuiset ja isommat lapset syövät illallisen joten mitään iltapaloja ei tarvita. En ihmettele miksi suomalaiset ovat valaita kun koko ajan mässytetään erinäisiä 'paloja' nassuun.

Kuka jaksaa enää illallista, kun on töistä tultuaan syönyt päivällisen? Yrttitee ja pikku biscotto on oiva iltapala ja unikin tulee liikoja pedissä pyörimättä.

Vierailija
35/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kruunutettu ja liekkikeskustelu, jossa trolli ja pari muuta.

Vauva on kuollut palsta.

Vierailija
36/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Kuka jaksaa enää illallista, kun on töistä tultuaan syönyt päivällisen? Yrttitee ja pikku biscotto on oiva iltapala ja unikin tulee liikoja pedissä pyörimättä.[/quote]

Meillä kotiudutaan myöhään joten päivällinen jää väliin. Pedissä ei koskaan tule pyörittyä eikä yrttiteen kaltaisia myrkkyjuomia meillä tarjoilla.

Vierailija
37/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mieletön ahneus iski ja söin yksin koko pannarin. Vatsaa turvottaa nyt ihan älyttömästi.

Kaikesta voi päätellä, että olet tuleva sydän- tai aivoinfarktipotilas/kuntoutuja ja jo nyt olet ylilihava.

Veikkaan, ettei miehesi pysty enää sysäämään sua takaapäin, joten ankeat ajat teillä molemmilla edessä.

Vierailija
38/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sen teitkin, joten ei haittaa vaikka söit yksin. Tehkööt omat pannarinsa!

Vierailija
39/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäkokokoinen valas vaaditaan että voi syödä yksin pannarin?

Mä olen 168cm ja 56kg. Eli aikalailla normaalin rajoissa oleva valas.

Kai sulla sentään on vyötärönympärys max. 50cm ja kuukausitulot 10 000 eur? Muuten en usko. 

Ei ole. Miksi et usko? Vyötärön ympärys on 67cm ja tulot on mitä on. Sairaanhoitajan keskimääräiset tulot jotakuinkin.

Vierailija
40/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä ihmettelen miten kukaan pystyy pannaria ees yhen palan vetämään... Hillo niin ällömakeaa ja pannari itsessään ihan mitäänsanomattoman pahvin makusta. 

En vaan oo koskaan tuon herkun suosiotaoppinut ymmärtämään. Tosin itse rakarastan pullaa ja muuta, ei kaikki niistäkään tykkää. Mut pannarin suosio on niin iso että se ihmetyttää.