Leivoin ja paistoin äsken pellillisen korvapuusteja. Nyt pääsen nauttimaan tuoreesta pullasta!
Kommentit (80)
Ei minulla ole mitään tekosyitä. Ihan oikea syy on, etten pidä pullasta.
(Sinä saat toki tykätä pullasta. En tarkoita, ettetkö voisi pitää siitä.)
Ajatelkaa. Tuoretta pullaa muutaman tunnin varoitusajalla, ja pääsee vielä vähentämään sokerin määrää. Totta totisesti, mikä on sinun tekosyysi?
Minäkin leivoin tänään, koska perhe tykkää pullasta. Itse en niinkään syö sitä.
Popsi nisua,
Se kasvattaa
Läskiä ja tisua
Ihanaa =) Mikään ei ole parempaa kuin tuoreet korvapuustit maidon kera. Nam, nauti!
Nautin leipomisesta ja herkuista ja siks ei passaakaan jatkuvasti leipoa, ku omaan napaan ne menis.
Lapset ovat muuttaneet jo kotoa eikä meillä miehen kanssa pullaa mene. Ruokaakin tulee tehtyä paljon harvemmin. Samaa sapuskaa syödään usein kolme päivää peräkkäin. On aika erilaista kun ei ole enää syöjiä.
lidlin kyrväpyystit öpaut euron kpl. Nekin hyviä.
Vierailija kirjoitti:
lidlin kyrväpyystit öpaut euron kpl. Nekin hyviä.
Ne on 2/5-korvapuusteja. Hyvällä säkällä joukosta löytyy 3/5-yksilö.
Vierailija kirjoitti:
up
Up? Miksi? Ne pullat on varmaan jo syöty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
up
Up? Miksi? Ne pullat on varmaan jo syöty.
Niin mutta illalla tulee lisää.
Leivoin kesällä isän luona mustikkapiirakkaa ja raparperipiirakkaa.
Oon niin laiska ja inhoon tiskaamista (en omista tiskikonetta, asun yksin) niin siinäpä varmaan syyt. Ai niin leivoinhan mä kotonakin kesällä yhden raparperipiirakan vielä. Pullia en oo ikinä leiponu! Usein haaveilen kyllä kotitekoisista korvapuusteista. 😊
No just äsken ystävä lähetti kuvia työpaikalta ihanista tuoreista korvapuusteista! Melkein oli sormet sokerissa kun niitä selasin. Tästä tais tulla puustiperjantai....
Yh-mammat hakee kaupasta Pullavaa....
En osaa. Niistä tulee aina kauheita läjiä tai kivikovia känttyjä :(
Tulis vaan syötyä liikaa pullaa (huono itsekuri). Parempi ostaa kaupasta yksi pulla kerrallaan tai käydä kahvilassa.
Painonhallinta on muutenkin haastavaa – saati sitten, että olis pellillinen pullaa tarjolla :D
Ollaanko kavereita?
M