Leivoin ja paistoin äsken pellillisen korvapuusteja. Nyt pääsen nauttimaan tuoreesta pullasta!
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Miten tästäkin jo 4 turhaa sivua
Niinpä. En tajua, miksi tähän kommentoidaan ja jatketaan turhaa ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Yh-mammat hakee kaupasta Pullavaa....
Korjaan sun otaksumaasi: Yh mammat hakee kaupasta kuivahiivaa, vehnäjauhoja ja voita, sekä kardemummaa ja sokeria. Toisinsanoen tulee edullisemmaksi ja parempaa kuin kaupan valmiskäntty. Terveisin: yh mamma.
Tekosyy? No vaikka se että laihdutan, eikä tänään ole pullapäivä. Ja kun on herkkupäivä, en taida siltikään valita pullaa.
Turhaboula ligottaa suomaliset mudootkttomaksi ei jäkreä t sorpa
En osaa tehdä korvapuusteja, viimeksi kun yritin näyttivät aivan kirkkoveneiltä.
Sämpylöitä tykkään leipoa, samoin muffinseja ja omenapiirakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yh-mammat hakee kaupasta Pullavaa....
Korjaan sun otaksumaasi: Yh mammat hakee kaupasta kuivahiivaa, vehnäjauhoja ja voita, sekä kardemummaa ja sokeria. Toisinsanoen tulee edullisemmaksi ja parempaa kuin kaupan valmiskäntty. Terveisin: yh mamma.
Tuorehiiva toimii paremmin. Kuivahiiva sopii ehkä leipäkoneeseen.
oon koko päivän leiponu muijan persettä ja koht pääsen nuolee naapurin kkosteeta
Pullasta tulee maha kipeäksi. Siksi en leivo korvapuusteja.
Valkoinen pullamössö menee suoraan reisiin
Mulla riittää yksi pullasatsi pakkasessa yli puoli vuotta, eli pari pussia, sen jälkeen mitä kuormasta syön leivontapäivänä. Ei ole tarvetta leipoa. Toki jos joku tuttava maksaisi ainesosat, voisin leipoa ilmaiseksi ihan leipomisen ilosta, jos saan pari pullaa syödä vaivanpalkaksi.
Ai kun saisi tuoretta korvapuustia...harmi kun en ehdi tänään leipomaan. En des muista, koska olen viimeksi leiponut puusteja....
Suus söis, mut p*rse sanoo trööt.
Vierailija kirjoitti:
Minä paistoin ensin lohen ja sitten tein mustikkapiirakan itse tehtyyn muropohjaan. Lohta on jo syöty ja mustikkapiirakka odottaa päiväkahveja seurakseen. Leivon kerran viikossa ainakin. Omena-aikaan leivoin joka toinen päivä omenatorttua. Minä olen normaalipainoinen 166cm/ 66kg ja puoliso jopa hoikka. Syödään perusruokaa ja leivonnaisia, mutta alkoholia ei juuri koskaan. Silloin pysyy normipainossa.
Täällä melkein sama, paitsi että leivon ainakin kahdesti viikossa, rakastan sitä, plus juopotellaan kyllä ukon kanssa silloin tällöin. Jägermaister on hyvää. Samoin kylmä kalja (ei lapinkulta tai karjala, yök). Minä 166/60 ja mies tiukkakroppainen nyrkkeilijä. Paremmassa kunnossa kun minä, piru vie.
Just kurkkasin pakastimeen, siellä on mun leipomia kinkku-juustosämpylöitä, pinaattisämpylöitä, valkosipulipatonkia, mustikka-vadelmapiirakkaa, mokkapaloja valkosuklaamarmoroinnilla, valkosuklaamoussekakkua, porkkanakakkua, vadelmasuklaakakkua ja fetapiirakkaa. Jääkaapissa on omenarahkapiirakkaa.
Tulkaa joku syömään kun ei tonne taas mahdu kohta enää mitään vaikka kannankin leipomuksia selkä vääränä kavereille :D
Ps. Pullaa en leivo koskaan. En tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi, pakko laihduttaa (168/64)
Kuka käskee? Olet normaalipainoinen, etkä edes kovin lähellä ylipainoa. Vasta jos painosi menisi yli 70 kilon, olisit lievän ylipainon puolella. Ei muuta kuin nisua huuleen ;)
Just tälläisia kommenttejahan kyseinen henkilö hakikin. Tietää hyvin olevansa normaalipainoinen, mutku hei sanokaa joku se pliiiis. Semmosta huomioh*orausta tänään.
Pulla ei koskaan ole maistunut, leivoin mokkapaloja tuplakuorrutteella että on oikein makuista
Leivoin viimeeksi seiskan kotitaloudentunnilla 23 vuotta sitten. Tuskin innostun elämäni aikana leipomaan.
Mieskään ei tykkää jos leivon ja syön pullaa. Siitä tulee heti hiivatulehdus ja se on sitten useamman päivän selibaatti järkyttävän kutinan vuoksi. Mieluummin siis ilman pullaa, eikä tämä ole edes tekosyy.
Miten tästäkin jo 4 turhaa sivua