Ei kai Vihreät nyt ainakaan Emma Karia valitse?
Siis hän kyllä joutuisi sellaisen pilkan kohteeksi ettei mitään rajaa. Jos Vihreillä vähänkään järkeä päässään niin ei häntä ainakaan valita puheenjohtajaksi. Kuka tahansa muu henkilö.
Kommentit (84)
Fatim Diarra johtoon! Siinä olisi älykö.
Emma Kari on ihan mielenkiintoinen henkilö. Vähän miespuolinen Ville Niinistö. Pekka H, Ville N tai Emma K valitaan luulen.
Siis naispuolinen Ville Niinistö tietysti.
Jos halutaan houkutella liikkuvia äänestäjiä niin ei Emma Karia. Helsingin cityvihreät varmaan äänestäisivät häntä (naiset erityisesti) mutta muuten ei hyvä vaihtoehto.
Tiukka asiapoliitikko kannattaa valita. Oras Tynkkynen, Outi Alanko-Kahiluoto, Maria Ohisalo tai Pekka Haavisto.
Emma Kari olisi loistava valinta puheenjohtajaksi. Eipä oikenisi tuo kannatuksen alamäki ihan heti.
Ymmärrän että Emma ei sovi kaikille, aggressiivinen ja kärjistävä tyyli, mutta toisaalta juuri siksi oma suosikkini. Näkisin tosi mielelläni Emman puheenjohtajana, mutta luulen että joku sovittelevampityylinen valitaan.
Joo, Emma pj:ksi vaan!!!! Vihreiden kannatus on sitten alle 4% ennen joulua.
Bonuksena tästä seuraa se, että viher-vasemmisto ei yllä mitenkään yli 50% kevään vaalien jälkeen kansanedustajapaikoissa. Se tietää sitten satavarmasti porvarihallitusta, koska vähemmistöhallituksella ei saa mitään lakia läpi.
Ohisalo karkoittaa kaikki oikeistolaidan äänestäjät
Vierailija kirjoitti:
Emma Kari olisi loistava valinta puheenjohtajaksi. Eipä oikenisi tuo kannatuksen alamäki ihan heti.
Siinä mielessä olisi kyllä hyvä.
Kannatuskäyrää saisi piirtää jo kellarin puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Samoin Alanko-Kahiluoto.
Vierailija kirjoitti:
Perustelut?
Ville takaisin tai käyrä ei nouse jöpöttämään
Tauski sopisi kuin musta silmä virpille.
Paras henkilö olisi telkkariesiintymisten perusteella eduskuntaryhmän puheenjohtaja Krista Mikkonen, mutta on jo kieltäytynyt ehdokkuudesta. En ole itse vihreä mutta on antanut fiksuimman kuvan itsestään, jos ei lasketa Ville Niinistöä tai Pekka Haavistoa mukaan.
Mielenkiintoista olisi kyllä nähdä samassa vaalipaneelissa Jussi Halla-aho ja Emma Kari.....
Ne vois pyytää Teuvo Hakkaraista puheenjohtajakseen.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista olisi kyllä nähdä samassa vaalipaneelissa Jussi Halla-aho ja Emma Kari.....
Pari kertaa ovat väitelleet ja mielenkiintoista kyllä oli. Vähän niinkuin Päivi Räsänen ja Esko Valtaoja keskustelemassa homoista.
Luultavasti ei, mutta Aino Pennanen olisi hyvä vaihtoehto tämä Lentokoneessa protestoinut nainen.
Tekoja vihreät tarvitsee ei vaan puhujia, Aino olisi ainakin rohkea ja vielä sanakin hallussa.
Toivottavasti hän itse ymmärtää lähteä ehdokkaaksi puheenjohtaja kisaan.