Kotona oleva, miksi et ole nyt missään?
Nyt on tavallinen arki, keskipäivä. Miksi et ole missään? Minäkään en ole kotona, vaan lähdin jo aamulla kirjastoon ihmisten keskelle. Pitää käydä joka päivä jossain, vaikka ei olisi opiskeluja tai töitä. Jokaisen on käytävä jossain!
Kommentit (47)
Istun headset päässä palaverissa, jossa puhutaan asioista, mitkä eivät koskea minua.
Olen herännyt seitsemältä aamulla ja tiedostanut että tänään on mentävä kauppaan. Ahdistukseni on lamaannuttava enkä ole vielä pystynyt lähtemään. Jotta voin lähteä ulos ihmisten ilmoille on vielä jaksettava meikatakin, koska ilman meikkiä en voi missään tapauksessa lähteä ulos.
Sairauslomalla, umppari kiukutteli ja leikattiin pois. Tässä hissukseen sohvalla, eilen pääsin sairaalasta. Ei paljon käydä lenkillä, eikä nostella mitään. Muuten olisinkin menossa, töissä nimittäin.
Hittoako se sulle kuuluu! Luulet että muut vain laiskottelevat ja yrität ylentää itseäsi. Katsokaa minä olen reipas!
Ja koomista lukea miten ihmiset vielä viitsivät selittää toimiansa ikäänkuin puolustellakseen että enhän minä laiskottele.
Selvä provo. Vai että oikein pakko käydä jossain.😃😂😅
Kertoo sairaasta suorituskeskeisestä yhteiskunnasta.
Olin aamulla asioilla ja sitten äkkiä kiiruhdin takaisin kotiin koska tuo +3 ja vesi/ räntäsade on aika inhaa. Suunnittelin pihatöitä, mutta täytyy vaihtaa ne sisähommiin. Ihanaa on ollut vain istuskella kiireettömänä hiljaisuudessa ja omissa ajatuksissa lounaan päälle. Kohta tulee koululaiset kotiin.
Mita V****a se kenellekään kuuluu missä olen päivisin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tavallinen arki, keskipäivä. Miksi et ole missään? Minäkään en ole kotona, vaan lähdin jo aamulla kirjastoon ihmisten keskelle. Pitää käydä joka päivä jossain, vaikka ei olisi opiskeluja tai töitä. Jokaisen on käytävä jossain!
Miksi minun pitäisi juuri nyt olla käymässä jossain?
Odotan että pyykit pyörähtävät valmiiksi, ripustan ne, ja sitten lähden kyllä asioille.
Ja kyllä minä mielestäni olen "missään" vaikka olen kotona. Eli täällä kotona juurikin! Ja ainakin vessassa aion käydä, jollen muualla.
koska olen vihreitten jäsen niin mulla on oikeus loikoilla kotona poltella jointtia ja juoda punaviiniä teidän junttien verorahoilla, v i tuttaako.
Olen sairauslomalla. Tekisi mieli lähteä kävelylle. Pukeminen on vaan saamarin vaikeaa kipujen kanssa. Pitää vain odottaa että sisko tulee auttamaan. Makaan sen aikaa lattialla ja palstailen 😂
huomioasko kirjoitti:
Mita V****a se kenellekään kuuluu missä olen päivisin.
No jos olemme kaikki kotona, niin silloin ap ei siellä kirjastossa näekään ketään, vaikka hänen piti.
Oon nyt poliittisessa lakossa 3 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Hittoako se sulle kuuluu! Luulet että muut vain laiskottelevat ja yrität ylentää itseäsi. Katsokaa minä olen reipas!
Ja koomista lukea miten ihmiset vielä viitsivät selittää toimiansa ikäänkuin puolustellakseen että enhän minä laiskottele.
Päivän naurut😂
Äsken vein omaishoidettavan lapseni tilapäishoitoon, ja nyt nautitaan nuorempien kanssa rauhasta ja syyslomasta. Kahvi kupissa, ja sämpylä vieressä. Jos kävis iltapäivällä vaihtamassa autoon talvirenkaat 🤔
Koska ulkona sataa lunta enkä halua kastua.