Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotona oleva, miksi et ole nyt missään?

Vierailija
25.10.2018 |

Nyt on tavallinen arki, keskipäivä. Miksi et ole missään? Minäkään en ole kotona, vaan lähdin jo aamulla kirjastoon ihmisten keskelle. Pitää käydä joka päivä jossain, vaikka ei olisi opiskeluja tai töitä. Jokaisen on käytävä jossain!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aamulla luennolla, mutta sen jälkeen palasin kotiin syömään, tekemään kotitöitä ja opiskelemaan.

Vierailija
42/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on tavallinen arki, keskipäivä. Miksi et ole missään? Minäkään en ole kotona, vaan lähdin jo aamulla kirjastoon ihmisten keskelle. Pitää käydä joka päivä jossain, vaikka ei olisi opiskeluja tai töitä. Jokaisen on käytävä jossain!

Et sinä ole kirjastossa, olet kotona kun luet tätä. Minä saatan olla kotona tai sitten olen autossa parkissa, kuka tietää ja miksi, sitäkään en kerro koska se ei kuulu sinulle, eikä kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin jo torilla, ja siinä oli "suomalaiseen makuun" sosiaalisuutta sen verran, että riittäisi loppupäiväksi:D

Laitoin pyykkikoneen pyörimään, joten nyt ei voi lähteä kirjastolle tai kahvillaan koneen kanssa. Seuraavaksi pitäisi tsempata ja ryhtyä hommiin, jotta työaika ei valuis liiaksi iltaan ja ehtis silloin vielä hengata puolison kanssa. Tavoitteena eka tavoite tehdyksi ennen lounaan lämmittämistä...

(Ja joo, teen töitä kotona, työaikaa ei ole, tuloksista maksetaan -> jos nyt jumitan palstalla liikaa, niin edestäni sen illalla/viikonloppuna löydän.)

Vierailija
44/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huomioasko kirjoitti:

Mita V****a se kenellekään kuuluu missä olen päivisin.

No jos olemme kaikki kotona, niin silloin ap ei siellä kirjastossa näekään ketään, vaikka hänen piti.

Hyvä pointti.

Vierailija
45/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen himpessä koska opiskelen ammattikorkeakoulussa ja rahan vuoksi hommaa on kiristetty niin ettei lähiopetusta ole juurikaan. Itsenäistä opiskelua lukkari täys. Töistäkin sattuu olemaan vapaapäivä

Vierailija
46/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen keikkatöitä noin joka toinen päivä, nyt lepopäivä. Joo palkka on puolet mitä vakitöistä saisi ja ei oo vakivirkaa mutta en jaksaisi enkä haluaisi täyttä työviikkoa. Tingin sitten elintasosta muuten. Nyt odottelen lapsia koulusta kotiin, pöperöt tehty ja koti siivottu.

Vierailija
47/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliviikko yliopistolla, opiskelen kotona koirien seurana :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan