Kotona oleva, miksi et ole nyt missään?
Nyt on tavallinen arki, keskipäivä. Miksi et ole missään? Minäkään en ole kotona, vaan lähdin jo aamulla kirjastoon ihmisten keskelle. Pitää käydä joka päivä jossain, vaikka ei olisi opiskeluja tai töitä. Jokaisen on käytävä jossain!
Kommentit (47)
Olen kotiäiti ja lapset on päiväunilla. Olimme jo aamulla ulkoilemassa ja puistossa.
Olen yötyöläinen ja sen lisäksi vuoroja on milloin sattuu. Tänään nautin vapaasta.
Mulla on vapaapäivä. Kohta lähden salille.
Koska ulkona on liian kylmä palstailla ;) Olet oikeassa Ap neljän seinänsisältä on hyvä poistua, eikä hautautia vain kotiin... Itse jäin kotiin muka opiskelemaan, mutta tännepä eksyin nyt hieman venähtäneellä lounas tauolla.... Mutta täytyy palata opiskeleen, jos sitä illemmal sitten ehtisi vaikka lenkille...
Vauva valvotti yön, eikä energiaa ole mennä mihinkään, nyt se vauva nukkuu mutta arvaappaa nukkuuko esikoinen.
Kävin aamulla lenkillä, mutta nyt olen kotona, koska luuliemi porisee hellalla. Sitä ei voi yksinään jättää kiehumaan.
Teen vuorotyötä ja menen iltavuoroon. Ensin vähän lounasta.
Mä kävin jo ja tulin kotiinkin jo. olen äitiyslomalla ja käytiin lasten kanssa tänään kirjastossa, minkä jälkeen oltiin vanhimman kanssa kampaajalla. Nyt laitoin nuorimman juuri päiväunille.
Päivystysvapaa. Pitkät yöunet, rauhallinen aamiainen. Puutarhatouhuilua, uimaan ja hyvä kirja illaksi. :)
Koska varkaille olisi liian helppoa, jos kaikki aina lähtisivät kodeistaan arkiaamuina pois :)
Miksi pitäisi? Viihdyn kotona vauvan kanssa. Siksi toisekseen tulisi näin äitiyspäivärahoilla kalliiksi ajella autolla joka päivä 30-50 km vain koska "täytyy käydä jossain".
Olen vanhempainvapaalla ja vauva nukahti päiväunille parisänkyyn, köllöttelen tässä vieressä ja selailen nettiä.. tänään ollaankin vain kotona, joka päivälle on ollut pihatöitä ja menoja, nyt vain möllötellään, ehkä vaunutellaan iltapäivästä.
Mulla on tänään tämän viikon ainoa vapaapäivä, töissä olen kaikki muut päivät, ja töiden lisäksi tälle viikolle pari kaveria käynyt kylässä, yhdet sukulaissynttärit tiedossa, treffit miesystävän kanssa, hammaslääkäri, salitreenit...
En todellakaan tee tänään mitään, enkä tapaa ketään. Näitä päiviä, kun saan olla rauhassa kotona, ilman kiirettä ja sovittuja menoja, on niin harvoin.
Makaan sohvalla, katson telkkaria, selaan kännykkää, herkuttelen ja vaan olen. Ihanaa. ❤
Lapset nukkuu päiväunia ja mä palstailen niiden vieressä hetken ennen kuin menen puunaamaan keittiötä.
Olen kotona. Ihanaa olla joskus vaan kotona!
Mulla on vapaata ja verkko-opiskelua. Aamulla kävin jo 2 kertaa juoksemassa ja koiran kanssa ulkona. Tein äsken ruokaa ja söin. Sitten keitin kahvit. Nyt teen koulujuttuja, sitten siivoan ja myöhemmin taas koiran kanssa ulos ja varmaan pitää miehen kanssa käydä kaupassa kun hän tulee kotiin. Ja illemmalla tv:n katselua ja rentoa yhdessäoloa. :)
Miten niin on tavallinen arkipäivä. Ei ole. Nyt on syysloma, joten ollaan koko perhe kotona. Ja yksi lapsi omien lisäksi vielä hoidossa.
Olen töissä kotona.