Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotona oleva, miksi et ole nyt missään?

Vierailija
25.10.2018 |

Nyt on tavallinen arki, keskipäivä. Miksi et ole missään? Minäkään en ole kotona, vaan lähdin jo aamulla kirjastoon ihmisten keskelle. Pitää käydä joka päivä jossain, vaikka ei olisi opiskeluja tai töitä. Jokaisen on käytävä jossain!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä kotona.

Vierailija
2/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotiäiti ja lapset on päiväunilla. Olimme jo aamulla ulkoilemassa ja puistossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok. Itse opiskelen kotona.

Vierailija
4/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mökillä.

Vierailija
5/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yötyöläinen ja sen lisäksi vuoroja on milloin sattuu. Tänään nautin vapaasta.

Vierailija
6/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vapaapäivä. Kohta lähden salille.

Vierailija
7/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ulkona on liian kylmä palstailla ;)  Olet oikeassa Ap neljän seinänsisältä on hyvä poistua, eikä hautautia vain kotiin... Itse jäin kotiin muka opiskelemaan, mutta tännepä eksyin nyt hieman venähtäneellä lounas tauolla.... Mutta täytyy palata opiskeleen, jos sitä illemmal sitten ehtisi vaikka lenkille...   

Vierailija
8/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva valvotti yön, eikä energiaa ole mennä mihinkään, nyt se vauva nukkuu mutta arvaappaa nukkuuko esikoinen.

Vierailija
9/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla lenkillä, mutta nyt olen kotona, koska luuliemi porisee hellalla. Sitä ei voi yksinään jättää kiehumaan.

Vierailija
10/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vuorotyötä ja menen iltavuoroon. Ensin vähän lounasta.

Vierailija
11/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin jo ja tulin kotiinkin jo. olen äitiyslomalla ja käytiin lasten kanssa tänään kirjastossa, minkä jälkeen oltiin vanhimman kanssa kampaajalla. Nyt laitoin nuorimman juuri päiväunille.

Vierailija
12/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystysvapaa. Pitkät yöunet, rauhallinen aamiainen. Puutarhatouhuilua, uimaan ja hyvä kirja illaksi. :)

Vierailija
13/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska varkaille olisi liian helppoa, jos kaikki aina lähtisivät kodeistaan arkiaamuina pois :)

Vierailija
14/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Viihdyn kotona vauvan kanssa. Siksi toisekseen tulisi näin äitiyspäivärahoilla kalliiksi ajella autolla joka päivä 30-50 km vain koska "täytyy käydä jossain".

Vierailija
15/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhempainvapaalla ja vauva nukahti päiväunille parisänkyyn, köllöttelen tässä vieressä ja selailen nettiä.. tänään ollaankin vain kotona, joka päivälle on ollut pihatöitä ja menoja, nyt vain möllötellään, ehkä vaunutellaan iltapäivästä.

Vierailija
16/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tänään tämän viikon ainoa vapaapäivä, töissä olen kaikki muut päivät, ja töiden lisäksi tälle viikolle pari kaveria käynyt kylässä, yhdet sukulaissynttärit tiedossa, treffit miesystävän kanssa, hammaslääkäri, salitreenit...

En todellakaan tee tänään mitään, enkä tapaa ketään. Näitä päiviä, kun saan olla rauhassa kotona, ilman kiirettä ja sovittuja menoja, on niin harvoin.

Makaan sohvalla, katson telkkaria, selaan kännykkää, herkuttelen ja vaan olen. Ihanaa. ❤

Vierailija
17/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkuu päiväunia ja mä palstailen niiden vieressä hetken ennen kuin menen puunaamaan keittiötä.

Vierailija
18/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona. Ihanaa olla joskus vaan kotona!

Vierailija
19/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vapaata ja verkko-opiskelua. Aamulla kävin jo 2 kertaa juoksemassa ja koiran kanssa ulkona. Tein äsken ruokaa ja söin. Sitten keitin kahvit. Nyt teen koulujuttuja, sitten siivoan ja myöhemmin taas koiran kanssa ulos ja varmaan pitää miehen kanssa käydä kaupassa kun hän tulee kotiin. Ja illemmalla tv:n katselua ja rentoa yhdessäoloa. :)

Vierailija
20/47 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin on tavallinen arkipäivä. Ei ole. Nyt on syysloma, joten ollaan koko perhe kotona. Ja yksi lapsi omien lisäksi vielä hoidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän