Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaupassa olet saanut huonoa asiakaspalvelua?

Vierailija
25.10.2018 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin kassat on olleet monesti todella tylyjä

Vierailija
22/43 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun kokemuksen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velosport helsingin käpylässä oli vanhalla kauppapaikallaan omassa luokassaan suorastaan legendaarinen. Luulin puljun jo kaatuneen mutta sehän siirtyikin isompiin tiloihin. Ehkä asiat ovat nykyään paremmin ja vuodatukseni vain nöyryytetyn, tyhmän ja köyhän asiakkaan vaimeaa ulinaa.

Eli en ole siis ainoa, joka koki hetken suurta mielihyvää siitä, että vanha paikka ammotti tyhjyyttään. Olin hetken tyytyväinen, mutta mutta mutta. Kuspäät menny just sinne isoihin tiloihin. Kyl vtutti. Olin varma, että kostoks menee hyvin mun takia etten pääse nauraa. Se on sellanen mesta mistä ottais ilmaseeks yhtään mitään.

Vierailija
24/43 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Roomassa oli asiakaspalvelu yks kokemus. Kaupoissa ei katsottu edes päin, oltiin kuin ilmaa. Ostokset piipattiin, heitettiin tylysti voimalla sinne päätyyn mistä ostokset pakataan kyytiin ja kaikki puhuttiin (eli hinta, ei ne muuta puhuneet) italiaksi vaikka oltiin selkeästi turisteja. "ymmärtäisin" tämän jos olisi kohdistunut vain meihin, mutta myös paikalliset sai joka paikassa tällaista kohtelua. 

Vierailija
25/43 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbon Elisan liike.

Ostin uuden puhelimen, joka ei ikinä käynnistynyt.

Vein takasin. Vedin herneen nenään, kun kuulemma tuotetta ei voi palauttaa ilman, että ottavat x prosenttia hinnasta hyvitystä (en muista paljon, mutta tylliin 50%). Heillä kun on oikeus korjata viallinen tuote. Yleensä osaan pysyä rauhallisena, mutta miesmyyjän ruvetessa selittämään kuin pikkutytölle, miten näitä tehdään tehtaissa ja välillä näihin tulee vähän tämmöisiä maanantaikappaleita, vetäisin jo koko palkokasvin juurineen aivolohkoon.

Olin jo suunnitellu pienen kuluttajariidan rakentamista näkemättömistä sopimusehdoista yms (tietämätää onko edes mahdollista), kun sitten nuoren naismyyjän kanssa saatiin sovittua, että ostan saman puhelin uudelleen heiltä ja he ottavat korjattavan liikkeelle takaisin.

Vierailija
26/43 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan Porissa. Paanakedonkadun Lidlin henkilökunta aina ollut ystävällistä ja palvelualtista. Ihan ilolla asioin siellä.

Vierailija
27/43 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä huonoa asiakaspalvelua tule aina välillä missä vaan vastaan? Muistetaan että asiakaspalvelijat tekevät myös työtään, tapaavat kymmeniä tai satoja ihmisiä päivässä, että kaikille ei ehdi tai jaksa aina lässyttää tai hymyillä suu messingillä..eikö parasta ole vaan maksaa ja lähteä pois, kysyä jos on kysyttävää..myyjät ovat erityisesti palkattu lisäämään yrityksen myyntiä ja auttamaan asiakasta löytämään oikean tuotteen, ei mielistelemään ja olemaan joku sairaanhoitaja tai psykologi asiakkaille. Hyvä asiakaspalvelu on perusteellista, mutta myyjä on myös tekemässä työtään eli myymässä.

Vierailija
28/43 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantissa ei ole minkäänlaista palvelua lahdessa

Vierailija
29/43 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla olen saanut todella huonoa asiakaspalvelua yhdessä liikkeessä Espoossa. Vanha eukko kassalla ei koskaan edes tervehtinyt minua.

Vierailija
30/43 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoen Ruukintien K-market. Nuori epäkohtelias myyjä kassalla, tervehti kaikkia muita paitsi minua, eikä kassatilanteessa luonut silmäystäkään kohti. Kyseli palautuksestani "mitä?!", "no miksi sä tänne palautit?" ja kaikkea muita. Jätin palautetta enkä enää asioinut tuossa liikkeessä.

Vierailija
31/43 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautakaupoissa olen aina törmännyt joko häkelyttävän hyvään tai käsittämättömän heikkoon asiakaspalveluun. Missään muun alan liikkeessä ei ole tullut vastaan myyjiä, jotka koppavasti katselevat asiakasta ja heittävät huisin hauskoja kommentteja kuten "mitäs se pikkutyttö sellaisella pelillä tekee?" (no ihan tasan sitä samaa mitä ne äijätkin tekee) ja "ehei kuules likka, ei meillä täällä mitään lasten vaatteita myydä" (kun etsin naisten työvaatteita). Samat myyjät myös häviävät kuin tuhka tuuleen heti ensimmäisen miesasiakkaan astellessa liikkeen ovista sisään. Onneksi on myös liikkeitä, joissa naistenkin raha kelpaa.

Gigantin asiakaspalvelulla taas on aivan omat säännöt kaupanteolle. Aina haukutaan oman liikkeen tuotteita minkä ehditään - ei sen vuoksi, että itse tuotteessa olisi mitään vikaa, vaan siksi, että saadaan myytyä asiakkaalle sama tuote kalliimmalla. Mitä lie vieläkin kyseinen kauppa on vieläkin pystyssä?

Vierailija
32/43 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnairilla saa onneksi ihan ilmaiseksi huonoa asiakaspalvelua. Ryanair taitaa veloittaa jo siitäkin. Myymälähän ainakin lomalento Kroatiaan oli. Jatkuvaa kuuluttamista ostoksista.

Rikoin ajattelemattomuuttani ilmailusäädöksiä ja join omaa alkoholijuomaani (olut 0,33 litraa, ehkä 4,5%) koneessa koneen oltua vielä maassa. Olin ostanut Aasiassa kentältä oluen, että saisin vähän rentouduttua ja ehkä vähän nukuttua lennon aluksi.  Muuta en ollut juonut, kuin osan tuosta oluesta. Säästäväinen olisi odottanut ilmaista, rajatonta tarjoilua koneessa;)

Suomea puhuva lentoemo tylytti ensin asiasta ja tuli sitten parin minuutin kuluttua nappaamaan purkin kädestäni, siis ei pyytänyt, vaan otti kädestä.  Tästä on jo 8-9 vuotta, mutta oli lähtemätön brändikuvaan vaikuttava asiakaskokemus. Ihanaa, että turvallisuudesta huolehditaan niin täsmällisesti.

Juridisesti hän oli täysin oikeassa ja minä väärässä.

Suurin osa suomalaisista lentoemoista on ollut ihan hyviä, mutta osalle emoista on jotenkin vaikeaa saada asiakas tuntemaan itsensä tervetulleeksi.

M51

Sinänsä ihan kiva tarina mutta... Jos olisit ollut minun vieruskaverini koneessa, olisin sisäisesti hermostunut. Ensimmäinen ajatukseni olisi ollut: "Apua. Tuo ryyppää omiaan. Paljonkohan noita vielä löytyy ja kohta se alkaa avautua ja lentomatka menee vaikeaksi".

Näin mulle olisi käynyt. Todellisuudessa se oman pullon juoja on 99,9% varmuudella häirikkö.

Vierailija
33/43 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupassa on yksi todella töykeä myyjä, joka on ylen ystävällinen vain tietyille (mies-)asiakkaille, muille on erittäin tympeä ja vastahakoinen palvelemaan.

Vierailija
34/43 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cafe Laurell Hämeenlinnassa. Mentiin miehen kanssa tiskille, aikeissa ottaa leivonnaiset ja kahvit. Sanottiin myyjälle mitkä leivonnaiset otetaan. Myyjä kysyi että mukaan vai syöttekö täällä. Vastasimme että täällä syötäisiin. Myyjä tähän tokaisi että "aha" :D. Seuraavaksi siirryimme tiskillä eteenpäin kassan eteen, jossa tarkoitus tilata kahvit. Tilasin kahvin ja mieheni kysyi että olisiko mahdollista saada flat white (semmoinen tietyllä tavalla tehty kahvi, en itse tiedä minkälainen). Kumpikaan myyjistä (nuorempi nainen ja tämä vanhempi meille leivonnaiset antanut nainen) ei tiennyt, mutta nuorempi alkoi kiinnostuneena kyselemään että minkälainen se on, johon mieheni alkoi selittämään ja kertomaan miten se tehdään. Tässä samalla tämä toinen vanhempi myyjä pyöritteli silmiään ja näytti ärsyyntyneeltä :D Harmittaa että olin hiljaa siinä tilanteessa, mieheni ei tuota huomannut.

Vierailija
35/43 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolassa - seuraavana päivänä sain samassa kaupassa hyvää palvelua kun olin pukeutunut kuin puolalaiset naiset :D enkä kuten turisti. 

Minä sain Puolassa todella hyvää palvelua joka paikassa., vaikka näytin turistilta. Jäi kyllä hyvä mieli puolalaisista. 

Vierailija
36/43 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamissa pikkuliikkeissä missä vanhempi omistaja. Ymmärrän että huono kannattavuus voi stressata, mutta pahan tuulen purkaminen asiakkaisiin on törkeää. Olen saanut (yli kolmekymppisenä) ivailua osakseni kultasepänliikkeessä "kyllä hopeoitu on tyttökulta ihan yhtä hyvä tuote kuin hopea"  ja kerran kukkakaupassa kun olin ostamassa synttärikimppua rakennettiin kimpusta isompaa ja isompaa kunnes hinta yli 90e yhtään varoittamatta (en tiennyt että myyjän ehdottamat oranssit kukat olivat lähes 10e kappale).

Kerran BikBokissa oli myös tilannetajuton nuori myyjä. Hän oli ainoana liikkeessä ja juoksi turkismummon perässä joka ilmoitti jo sisääntullessaan että on vain tullut fiilistelemään ja katselemaan asioita. Odotin yli 5min kassalla kun myyjä ehdotteli erisävyisiä toppeja naiselle joka ei edes etsinyt mitään tiettyä, ja kun kysyin voisiko hän nopeasti minulle myydä tuotteen, sanoi hän vain että "odota vuoroasi". Tämä jäi ärsyttämään, kun itse olen osannut palvella useaakin asiakasta kerralla jos on ollut tarve. Se on ainoa kerta kun meinasin jättää koko oston suorittamatta ärsytyksen takia, mutta valitettavasti tarvitsin ko. tuotetta (eikä kaupungissamme ole kuin yksi ko. liikkeen myymälä)

Alko on ehkä ainoa paikka missä olen AINA saanut hyvää palvelua.

Vierailija
37/43 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan lidlissä saanut todella tylyä asiakaspalvelua.

Vierailija
38/43 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foorumin Gigantissa. Pitkän odottelun jälkeen sain myyjän palvelemaan. Olimme ostamassa pojalle pelikonsolia. Kysyin jotain esillä olevista pelipaketeista. Myyjä sanoi, että käy selvittämässä asiaa. Odottelimme siinä ihan hemmetin kauan. Myyjää ei enää näkynyt. Ostimme konsolin muualta.

Vierailija
39/43 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Roomassa oli asiakaspalvelu yks kokemus. Kaupoissa ei katsottu edes päin, oltiin kuin ilmaa. Ostokset piipattiin, heitettiin tylysti voimalla sinne päätyyn mistä ostokset pakataan kyytiin ja kaikki puhuttiin (eli hinta, ei ne muuta puhuneet) italiaksi vaikka oltiin selkeästi turisteja. "ymmärtäisin" tämän jos olisi kohdistunut vain meihin, mutta myös paikalliset sai joka paikassa tällaista kohtelua. 

Sama kokemus Roomasta joistain paikoista. Yhdessä ruokakaupassa olin aasialaisen turistin takana ja tällä oli ongelmia ymmärtää kai ostostensa summaa ja eurorahoja ja hänellä kului vähän aikaa siinä pähkäillessä. Myyjä alkoi keskustelemaan (valittamaan/haukkumaan) minun takanani seisovan italialaisasiakkaan kanssa. En puhu italiaa, mutta ei jäänyt äänensävyistä kyllä epäselväksi keskustelun aihe.

Vierailija
40/43 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisessa prismassa viime jouluna. Ostin uusia kuusen koristeita mutten sinivihersokeuden vuoksi löytänyt sinisiä palloja hyllystä ku hintalaputki tuntu olevan sekasin (värisokeus siis tullu iha aikuisiällä vasta. Eli muistan kyllä miltä sininen näyttää ja sininen oli enne mun lempiväri).

Myyjä käveli ohi ja huikkasi perään että voisiko pikkuisen auttaa ja kysyin et kummat näistä on sinisiä. Myyjä katto pitkään ja sanoi sitte 'mulla on muutaki tekemistä ku kertoa värejä aikuiselle ihmiselle'.

En kerenny edes selittää hälle etten vaa oikeasti erota ku se lähti pois. En oo toiste käyny

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan