Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaupassa olet saanut huonoa asiakaspalvelua?

Vierailija
25.10.2018 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-kaupassa on yksi todella töykeä myyjä, joka on ylen ystävällinen vain tietyille (mies-)asiakkaille, muille on erittäin tympeä ja vastahakoinen palvelemaan.

Lähi-K-kaupassani tervehditään kassalla vain vakioasiakkaita. Käyn yleensä S-marketissa, mutta havaittuani, että jotkut Pirkka-tuotteet ovat parempia kuin S-marketista saatavat, ryhdyin käymään noin kerran viikossa tuossa K-kaupassa. Aluksi olin ihan hämilläni kun kassa tervehti iloisesti jonossa edelläni olevia asiakkaita ja usein juttelikin heidän kanssaan, mutta minulle ei sanonut edes hei:tä. Tämä toistui joka kerta ensimmäiset pari kuukautta, ja välillä näin miten joku muukin asiakas jäi ilman tervehdystä. Sitten kun minustakin oli ilmeisesti tullut vakioasiakas, alkoi kassa tervehtiä minuakin joka kerta. Outo kokemus :D

Vierailija
42/43 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko olin teini nii yhessä samassa k kaupassa Juuti tietty myyjä oli törkeä. Hän oli aikuisille ystävällinen ja jutteli mukavia mut ko mie tai kuka vaa teini tultiin kassalle nii koko asenne muuttu kylmäksi eikä edes vastannu tervehdykseen. Olin kuitenkin aina ystävällinen ja kohtelias. Sanoin perus hei ja kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus uudella Tokmannilla en löytäny kahvia, oli niin hyvin hyllyn nurkkaan piilotettu 😅 Mutta kysyin sitten myyjätytöltä, että mistähän hyllyvälistä ne sumpit löytynee. Likka mässytti purkkaa, vilkuili puhelintaan, oli äkäinen kun keskeytin.. "Emmäää tiiä, kai ne tuolla jossain on, kysy joltai toiselta" oli hänen vastauksensa 😅 nooh, ehkä hällä oli kauhea kiire, siltä tosiaan näytti 😂 Oli siis kuormaa purkamassa, mutta täytyyhän sitä viesteihin vastata ensin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä