Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut koko viikon sairaslomalla ilman syytä. Kysyttävää?

Vierailija
25.10.2018 |

Mukava pitää välillä lomia ja levätä oikeasti kunnolla, kun pekkasetkin menetimme tuossa aikaisemmin. Olen ehtinyt ulkoilla ja käydä päivänäytöksissä elokuvissa ilman mitään kiirettä. Minut tekee iloiseksi se kyräily ja selän takana itkeminen sairaslomistani.

Jatkan tätä touhua pari vuotta vielä. Sitten lainani on kokonaisuudessa maksettu ja otan lopputilin.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Vihdoinkin olette hyväksyneet asian, että kaikki eivät todellakaan halua olla työnsankareita ja töissä on pakko olla kirjoilla vain saadakseen paremman elintason=)

Vierailija
2/27 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain sairaslomaa sen takia, koska olisin joutunut olemaan lakossa loppu viikon kuitenkin. Nyt saan koko viikolta täyden palkan.

-AP-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi? Kotiosoite? Työnantajan puhelinnumero?

Näillä päästään jo asiassa hyvin eteenpäin.

Vierailija
4/27 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimi? Kotiosoite? Työnantajan puhelinnumero?

Näillä päästään jo asiassa hyvin eteenpäin.

No kyllä pomo tietää/epäilee, että olen huvikseni sairaslomalla. Vein sairaslomalapun töihin heti maanantaina, ni minkäs tekee=)

Ahdistaako tämä sinua?

-AP-

Vierailija
5/27 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte olin tuossa vähän aikaa sitten kotona keuhkokuumeessa. Sen ajan olisin mieluusti käyttänyt toisin. Heti, kun alkoi tuntua paremmalta, siivosin ja loppuillan sitten köhinkin kuin hullu. Että vituttaa sairautta teeskentelevät. Olisin muuten hyvin voinut käydä työkkärissä ja kysellä töitä. Tiedän, työtön, blaablaa... Mutta sentään yritän. Kuntouttavaan olen nyt pääsemässä ilmeisesti, että jippijaijee!

Vierailija
6/27 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itte olin tuossa vähän aikaa sitten kotona keuhkokuumeessa. Sen ajan olisin mieluusti käyttänyt toisin. Heti, kun alkoi tuntua paremmalta, siivosin ja loppuillan sitten köhinkin kuin hullu. Että vituttaa sairautta teeskentelevät. Olisin muuten hyvin voinut käydä työkkärissä ja kysellä töitä. Tiedän, työtön, blaablaa... Mutta sentään yritän. Kuntouttavaan olen nyt pääsemässä ilmeisesti, että jippijaijee!

Joo ei se mukavaa ole, jos on sairas. Terveenä sairaslomalla olo on erittäin nautinnollista.

-AP-

Vierailija
7/27 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei se mukavaa ole, jos on sairas. Terveenä sairaslomalla olo on erittäin nautinnollista.

-AP-

Niin on! Kolme viikkoa jo mukavasti mennyt :)

Vierailija
8/27 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP-

Olen kateellinen:) Mistä sait noin pitkän loman? Taidan myös hakea vielä ensi viikon.

-AP-

Vierailija
9/27 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin ymmärrän sua. Mun tekis mieli alkaa tehdä samaa mutta vielä en oo kolmea päivää pidempään saanu aikaiseksi tehdä tota. Mulla hyvin raskas elämäntilanne ja kurja työ ja huonot työkaverit ja ilmapiiri. Väsyttää ja masentaa ja vaikka mitä. Lääkäriin ei jaksa lähteä purkamaan tätä vyyhtiä koska sieltä saattaa ryöpsähtää sellainen satsi että oon vuoden sairaslomalla ja suositellaan terapiaa jne johon ei jaksaminen riitä. Sinnittelen näin pitämällä muutaman päivän feikkisaikkua silloin tällöin niin pääsen aina vähän eteenpäin vielä muutaman vuoden kunnes lapsi muuttaa kotoa. Se on pakko elättää niin en voi lopettaa tyhjän päälle työssäkäyntiä. Sen jälkeen lopetan, ite pärjään vähemmällä rahalla ja mietin ekaa kertaa elämässäni mitä oikeesti haluan tehdä. Oon 44 v ja ollut kokopkokopäivätöissä siitä asti kun olin 21 v.

Vierailija
10/27 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa että vihaan harvoja ihmisiä mutta ap:n kaltaisia vässyköitä vihaan ihan aktiivisesti. Itsekkyys ja oman navan tuijottelu muiden kustannuksella on yksinkertaisesti luotaantyöntävää.

Onneksi omissa piireissäni ihmisillä on työmoraali ja selkärankaa. Ja halu tehdä osansa työssä ja yhteiskunnassa.

Vierailija
11/27 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava pitää välillä lomia ja levätä oikeasti kunnolla, kun pekkasetkin menetimme tuossa aikaisemmin. Olen ehtinyt ulkoilla ja käydä päivänäytöksissä elokuvissa ilman mitään kiirettä. Minut tekee iloiseksi se kyräily ja selän takana itkeminen sairaslomistani.

Jatkan tätä touhua pari vuotta vielä. Sitten lainani on kokonaisuudessa maksettu ja otan lopputilin.

Anna kun arvaan... nimesi on Li Andersson?

Vierailija
12/27 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään, miksi irtisanomista halutaan helpottaa. Oli AP trolli tai ei, niin tuollaisia elämäntapalusmuja on valitettavan paljon. Ja sitten huudetaan, kun työnantaja on riistäjä...

Vierailija
13/27 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa että vihaan harvoja ihmisiä mutta ap:n kaltaisia vässyköitä vihaan ihan aktiivisesti. Itsekkyys ja oman navan tuijottelu muiden kustannuksella on yksinkertaisesti luotaantyöntävää.

Onneksi omissa piireissäni ihmisillä on työmoraali ja selkärankaa. Ja halu tehdä osansa työssä ja yhteiskunnassa.

Saat vihata ihan rauhassa. Ei kiinnosta pätkääkään! Mene sinä lammas leikkimään sankaria työpaikallesi, jos sinulla edes on sellaista.

Hienosti on ihmiset saatu kyllä aivopestyä:)

Vierailija
14/27 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sairaslomaa saa niin helposti? Monet työtoverini ovat saikulla niskajumin takia, minulle työnnetään Voltaren-resepti ja toivotetaan hyvää jatkoa.

Vierailija
15/27 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jotainhan siihen sairauslomalappuun on täytynyt kirjoittaa syyksi, niin mikä se sulla on?

Vierailija
16/27 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat vihata ihan rauhassa. Ei kiinnosta pätkääkään! Mene sinä lammas leikkimään sankaria työpaikallesi, jos sinulla edes on sellaista.

Hienosti on ihmiset saatu kyllä aivopestyä:)

Jep, vihaan huolimatta siitä mitä sinä siitä ajattelet. Vähän taisi kuitenkin kopsahtaa, viestisi sävystä päätellen.

Jos rehellinen työssäkäynti tarkoittaa että on lammas niin silloin olen hemmetin ylpeä lammas. Sankaria en leiki, tosin pomoni joskus minua sellaiseksi kutsui. Työnantajani luottaa minuun ja minä häneen, ja tämän luottamuksen vuoksi voidaan joustaa puolin ja toisin. Ei tulisi mieleenkään loisia himassa työnantajan kustannuksella. Kai meillä on vaan ollut tosi erilainen kasvatus.

Sekin ero meissä on että minä oikeasti nautin työnteosta. Laiskottelu ja toimettomuus on vain ahdistavaa, vaikka vapaa-ajasta nautinkin monin eri tavoin.

/10

Vierailija
17/27 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin ymmärrän sua. Mun tekis mieli alkaa tehdä samaa mutta vielä en oo kolmea päivää pidempään saanu aikaiseksi tehdä tota. Mulla hyvin raskas elämäntilanne ja kurja työ ja huonot työkaverit ja ilmapiiri. Väsyttää ja masentaa ja vaikka mitä. Lääkäriin ei jaksa lähteä purkamaan tätä vyyhtiä koska sieltä saattaa ryöpsähtää sellainen satsi että oon vuoden sairaslomalla ja suositellaan terapiaa jne johon ei jaksaminen riitä. Sinnittelen näin pitämällä muutaman päivän feikkisaikkua silloin tällöin niin pääsen aina vähän eteenpäin vielä muutaman vuoden kunnes lapsi muuttaa kotoa. Se on pakko elättää niin en voi lopettaa tyhjän päälle työssäkäyntiä. Sen jälkeen lopetan, ite pärjään vähemmällä rahalla ja mietin ekaa kertaa elämässäni mitä oikeesti haluan tehdä. Oon 44 v ja ollut kokopkokopäivätöissä siitä asti kun olin 21 v.

Typerää. Kuormitat esimiestäsi ja työtovereitasi. Sulla olis kuitenkin syyt olemassa pitkään saikkuun, si sulla olis todennäköisesti sijainen.

Vierailija
18/27 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa AP:n lomiin, niin työn hektityys ja pakko pakko asenne polttaa loppuun jo 40-vuotiaitakin monilla aloilla. Ei tämä nykyinen politiikka kauaksi kanna.

Vierailija
19/27 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP-

Olen kateellinen:) Mistä sait noin pitkän loman? Taidan myös hakea vielä ensi viikon.

-AP-

Polvihan se vihoittelee...;) joudun työssäni paljon liikkumaan, jalkojen päällä jatkuvasti.

Vierailija
20/27 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko löysä lötkö?