Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko oikeasti sitä mitä syön?

Vierailija
25.10.2018 |

Olen huomannut, että televisiosta tulee Olet mitä syöt - ohjelma. Siis mitä?? En ole sarjaa katsonut sekuntiakaan, hirvittää pelkkä ajatuskin. Aamulla en ehtinyt syödä mitään, mukaani töihin ehdin napata vain pullan. Mitä tämä nyt tarjoittaa? Olenko tänään pulla? Illalla mieheni suunnitteli kokkaavansa pekingin ankkaa. Tuleeko minusta silloin ankka? Vai olenko pullasorsa?

T. Huolestunut (pulla???)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
2/13 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai muutut ruokasi mukaan. Mieheni syö paljon pekonia ja hän onkin täysi sika. En keksi muuta syytä kuin hänen ruokavalionsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäni muodosta päätelleen, minun pitäisi lopettaa perunan syöminen. Tai ainakin vaihtaa esimerkiksi puikulaperunaan. 

Vierailija
4/13 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valittavat päärynävartaloaan. Ja kyseinen vartalotyyppi tulee vain ja ainaostaan tietyn hedelmän syömisestä.

Vierailija
5/13 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin lopettaa prinssinakkien syöminen..

Vierailija
6/13 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee :D Niin täähän on Suomi-versio siitä brittisarjasta, jossa kuiva kuikelo (oliko jopa jonkin alan tohtori) höykyttää ihmisiä näiden syömisistä. Tutkituttaa ulosteet jne.  Muutama viikko jotain inhaa mehupirtelöä ja rehuja ja hups! kun kaikista tuli laihempia ja onnellisempia :)

Olis saanut jäädä tekemättä koko sarja.

Vierailija
7/13 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti kurkki pönttöön, minkämoinen oli kakka. Ja kertoi sitten virkaintoisesti asian katsojille.

Mutta oikeasti. Kyllä olemus puhuu ruokavaliosta paljonkin. Niin se vain on usein.

Vierailija
8/13 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vuosi sitten söin usein kanaa - tiedätte kyllä seuraukset! Vaihdoin eräänlaiseksi lihattomaksi karppaajaksi ja söin munia - vaikutti myös työtehoon, en saanut mitään aikaan.

Koko kesän syötin miehelle kesäkurpitsaa eri muodoissa ja vaikutus oli ilmeinen, suosittelen muillekin. Itse löysin yrtit ja etenkin mintun.

Vierailija
9/13 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä vuosi sitten söin usein kanaa - tiedätte kyllä seuraukset! Vaihdoin eräänlaiseksi lihattomaksi karppaajaksi ja söin munia - vaikutti myös työtehoon, en saanut mitään aikaan.

Koko kesän syötin miehelle kesäkurpitsaa eri muodoissa ja vaikutus oli ilmeinen, suosittelen muillekin. Itse löysin yrtit ja etenkin mintun.

Hei. En kyllä tiedä seurauksia kanan syömisestä. Mitä ne ovat? Itsekin tykkään uunissa tai pannussa tehdystä kanasta.

Entäpä kesäkurpitsavaikutukset. Laihtuiko kaveri komeaksi?

Vierailija
10/13 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Vierailija
11/13 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee..

Vierailija
12/13 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön runsaasti ananasta. Tämän takia taisin leikata itsekin ananas tukan

Vierailija
13/13 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei. En kyllä tiedä seurauksia kanan syömisestä. Mitä ne ovat? Itsekin tykkään uunissa tai pannussa tehdystä kanasta.

Entäpä kesäkurpitsavaikutukset. Laihtuiko kaveri komeaksi?

Kanan syönnillä tulee kananpersetukka ja alat kotkottaa kovaan ääneen töissä erityisesti tauoilla, mutta myös muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi