Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä arvomaailmasi vastaista olet joutunut tekemään työssä?

Vierailija
24.10.2018 |

Meillä myydään ja yritetään myydä kunnalle turhia palveluja ja tuotteita.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemaan kertomatta asiakkaalle edullisemmasta palvelusta, ellei hän erikseen kysy firman nimellä. Työnantaja tehnyt rahakkaan sopimuksen kalliimpia palveluja tarjoavan yrityksen kanssa ja tätä on asiakkaille tarjottava. Onneksi en ole enää siellä töissä.

Vierailija
22/54 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen it-alalla ja nämä ovat jatkuvaa kauraa:

- Osaamisen valehtelu projekteja asiakkaille myydessä. Normaalia on että meitä myydään osaajina tekniikkoihin joista ei välttämättä ole kuullutkaan, ja sitte pitää oppia lennossa. Ei siinä mitään, mutta en tykkää valehtelemisesta periaatteessa.

- Selittely ja valehtelu eri asiakkaille, kun päällekkäiset projektit on vieneet ajan tehdä juuri ko. asiakkaan työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemaan suoraselkäinen ja sietämään kaikenlaista häröilyä, arvostelua, melua, työni tyhjäksi tekemistä ja kiinni käymistä.

Todellisuudessa haluaisin huutaa näin käyttäytyville päin näköä, mitä mieltä olen heistä ja heidän vanhemmistaan.

Aivan, olen opettaja.

Hyvä ettet huuda, huuto ei hevin unohdu vaikka suuresti kunnioitin taitavaa opettajaa.

Vierailija
24/54 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaille valehtelu, kertomatta jättäminen ja kysymysten kiertely, että ostavat on ollut pahinta! Lopetin työn nopeasti, koska en pystynyt valehtelemaan niin räikeästi. Tuote ei muutenkaa sopinut arvomaailmaani. Tein kyseistä työtä opintojen ohessa. Myöhemmin kuulin, että kyseisellä työnantajalla suhteita kyseenalaisiin henkilöihin.

Vierailija
25/54 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen it-alalla ja nämä ovat jatkuvaa kauraa:

- Osaamisen valehtelu projekteja asiakkaille myydessä. Normaalia on että meitä myydään osaajina tekniikkoihin joista ei välttämättä ole kuullutkaan, ja sitte pitää oppia lennossa. Ei siinä mitään, mutta en tykkää valehtelemisesta periaatteessa.

- Selittely ja valehtelu eri asiakkaille, kun päällekkäiset projektit on vieneet ajan tehdä juuri ko. asiakkaan työtä.

Viimeisessä tapauksessa sopimussakko lankeaa maksettavaksi.

Vierailija
26/54 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymistelemään ja myötäilemään rahapelipelejä, vaikka mielestäni ne ovat monet rahanhukkaa ja osa niiden pelaajista riippuvaisia ja höpsähtäneitä.

"Kyllä se voitto sieltä tulee!" Jepjep.

Vierailija
27/54 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaupan myyjänä joudun tyrkyttämään tavaraa ostosten päälle, ihan turhia tuotteita.

Joudun myös valehtelemaan että vaate näyttää upealta asiakkaan päällä vaikka olisin täysin eri mieltä. :(

Vierailija
28/54 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutunut käymään kirkossa ja laulamaan virsiä. Pari kertaa myös rukoillut ja käynyt ehtoollisella.

Sama juttu kouluaikana. Vaihtoehtona oli sitten olla jälki-istunnossa

Vierailija
29/54 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraamaan sivusta kun nuorelle aloitetaan mielialalääkitys sen sijaan että tehtäisiin oikeasti jotain sille kotitilanteelle joka alakuloisuuden aiheuttaa.

Vierailija
30/54 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin valehtelemaan asiakkaalle että saisin myytyä lehtiä (valehtelu oli siis jokaisen työntekijän spiikkiin kirjoitettu sisään). Siinä firmassa en tosin tehnyt hommia kuin viisi päivää ja sitten riitti moraalin vastainen työ.

Terveiset vaan Finnactalle että haistakaapa p*ska. Asiakkaiden kusetusfirma vain.

Vierailija
31/54 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/54 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelemaan sopimusasiakkaalle, repimään heiltä ylihintaa sopimuspalvelusta jotta globaalit pörssiosakkaat ja firman raharötköjohtajat saisivat vielä enemmän rahaa.

Vierailija
33/54 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut antaa kenkää aivan turhalle sairaalle ja kykemättömälle tyypille, pakko olla kannustava ym.

Vierailija
34/54 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemaan suoraselkäinen ja sietämään kaikenlaista häröilyä, arvostelua, melua, työni tyhjäksi tekemistä ja kiinni käymistä.

Todellisuudessa haluaisin huutaa näin käyttäytyville päin näköä, mitä mieltä olen heistä ja heidän vanhemmistaan.

Aivan, olen opettaja.

Joudut olemaan suoraselkäinen... hyvin, hyvin harva ihminen kokisi sen omien arvojensa vastaiseksi. Päinvastoin.

Vierailija
35/54 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun tuhoamaan kalliita, upouusia, virheettömiä elektroniikkalaitteita.

Vitsi kun saisi antaa niitä edes vähävaraisille mutta ei.

Ei sovi minun arvoille käyttökelpoisen tavaran heittäminen roskiin.

Vierailija
36/54 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin valehtelemaan asiakkaalle että saisin myytyä lehtiä (valehtelu oli siis jokaisen työntekijän spiikkiin kirjoitettu sisään). Siinä firmassa en tosin tehnyt hommia kuin viisi päivää ja sitten riitti moraalin vastainen työ.

Terveiset vaan Finnactalle että haistakaapa p*ska. Asiakkaiden kusetusfirma vain.

Millä tavoin se oli siellä spiikin sisällä?

Vierailija
37/54 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kunnalta vastaan minulle junaillun työpaikan ilman julkista hakua, vaikka tuollaiset hyväveliviritelmät ovatkin arvojani vastaan. Riipii vieläkin muutaman vuoden jälkeen, mutta jos saat pitkän määräaikaisuuden jälkeen vakiduunin, niin se duuni jää saamatta, jos alat sönköttää, että tämä ei ole reilua, että saan työpaikan tällä tavalla... Ja mitään muuta työtä ei tietenkään ollut tiedossa, ja olisin sitten varmaan ollut seuraavat vuodet työttömänä.

Vierailija
38/54 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutunut käymään kirkossa ja laulamaan virsiä. Pari kertaa myös rukoillut ja käynyt ehtoollisella.

Kuka pakotti rukoilemaan ja ehtoolliselle?

Vierailija
39/54 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joutunut huijaamaan asiakkaita. Joitakin asioita ei vaan ole edes olemassa. Tuntui pahalta se asiakkaan innostus ja toivo paremmasta tulevaisuudesta. Nykyisessä työssäni ei onneksi tarvitse huijata ketään.

Ex-puhelinmyyjä?

Vierailija
40/54 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumaan okotteiden puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi