Lapsi nukkui tänään vaunuissa ulkon nyt haisee savulle kun
Naapurin kuspää on lämmittänyt puilla taloaan vaikka olen pyytänyt ettei lämmitä sillon kuin lapsi on ulkona nukkumassa. Totella itsekäs p.ska.
Kommentit (10)
Maailma ei pyöri sun mielihalujesi ympärillä.Ota häppärit pois silmiltä ja ala elää normaalien ihmisten elämää.
Onko totella itsekäs ,siis tarkoitit vissiin todella tuolla väärin kirjoitetulla sanalla. Pese lapsedi vaatteet ja kylvetä lapsi,ei pitäisi olla liian vaikeaa
Vierailija kirjoitti:
Onko totella itsekäs ,siis tarkoitit vissiin todella tuolla väärin kirjoitetulla sanalla. Pese lapsedi vaatteet ja kylvetä lapsi,ei pitäisi olla liian vaikeaa
entäs se hengitetty savu?
Pese se pentus, sinä itsekäs pska, niin ei haise enää.
Tekis oikeesti mieli nähä tän ruudun läpi et kukas se siellä on näin paskan provon keksiny
Ei siitä vielä niin kauaa ole kun Suomessa asuttiin savupirteissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
entäs se hengitetty savu?
Suomi vielä 50 vuotta sitten lämpesi savupiipuilla. No ei vaiskaan takoilla ja helloilla. Kuitenkin savua oli paljon nykyistä enemmän. Niissä on takoissa kyllä se etu että niihin ei tule lämpökatkoja.
Ettet vaan asu jossain samalla alueella kun mä.. Naapurustossa asuvalla ukolla on taipumus lämmittää takkaansa aina matalapaineella. Oon useasti joutunut hakemaan vauvan sisälle nukkumasta kun koko piha täynnä savua. Se savuhan oikein jää sinne vaunukoppaan.
Savun haju ei ole mikään vaarallista, jos naapuri tupakoisi viereisellä parvekkeella nii ei vauvaa kannattaisi siellä nukuttaa, no kerrostalossa voi vaa joskus olla pakko....
Nyt oli jo huono.