Mies: Huomioitko ihastustasi enemmän
Vai vähemmän kuin muita naisia?
Tätä olen mielessäni pyöritellyt..
Itse naisena huomaan käyttäytyväni usein ristiriitaiset. Välillä huomioin häntä ihan överisti mutta välillä teeskentelen niin välinpitämätöntä että voin vaikuttaa varmaan jopa tylyltä. .
Mistä tunnistan onko huomio kaverillista vai toisenlaista?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin huomioin häntä enemmän. Jos olemme samoissa bileissä, minua ei kiinnosta oikeastaan kenenkään muun naisen liikkeet kuin hänen. Seuraan myös koko ajan mitä hän tekee ja millainen hänen elekielensä on. Rekisteröin myös hyvin tarkkaan kaikki hänen reaktionsa minun sanomisiini. Samoin kuuntelen hyvin tarkkaan aina mitä hän sanoo. Kävellessäni yliopistolla toivon jopa välillä törmääväni häneen sattumalta.
Mutta... pyrin piilottamaan todelliset tunteeni, joten loppupeleissä kohtelen häntä kuin ketä tahansa. Joskus vahingossa jopa kylmemmin kuin muita, jotta hän ei tajuaisi.
Luulen että hän tietää kuitenkin, sillä näistä asioista jää usein kiinni. Ehkäpä sinunkin ihastuksesi tietää.
Huoh.. Olisipa joku joka tarkkailisi minuakin tuolla tavalla..
N25
Haluaisin tietenkin huomioida ihastukseni kohdetta hyvin paljon - pyöriihän hän mielessänikin suurimman osan ajasta. Olen kuitenkin vuosien varrella oppinut, että mikäli haluaa jutun etenevän pelkästä ihastuksesta, niin on parempi esitää välinpitämätöntä ja jopa hieman tylyä. Toimia siis juuri päinvastoin kuin oikeasti haluaisi.
Koen tämän esittämisen ja ihmeellisen pelailun aika vastenmieliseksi, mutta omien tunteiden rehellinen näyttäminen ei tyypillisesti ikävä kyllä johda mihinkään muuhun kuin ihastuksen katoamiseen.
M36
Ei taas joku nainen, joka on täysin varma, että kohtelias työkaveri, lääkäri tai naapuri on salaa ihastunut häneen....jestas, kun naisille ei uskalla hei sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei taas joku nainen, joka on täysin varma, että kohtelias työkaveri, lääkäri tai naapuri on salaa ihastunut häneen....jestas, kun naisille ei uskalla hei sanoa.
Kyllä taas joku sellainen, ei ensimmäinen eikä viimeinenkään.
Ja en ole täysin varma, sen takia päässäni pyörittelenkin.
Ja uskaltaa minua tervehtiä, en ihan niin pienestä villiinny.
Haluaisin huomioida, mutta yleensä käy päinvastoin, koska jo hänen kanssaan puhuminen aiheuttaa helposti hetkellisen aivohalvauksen ja saatan sanoa jotain todella typerää - tai sitten en mitään... helevetin kiusallista.... etenkin kun kaikkien muiden kanssa juttu yleensä luistaa ja nauru raikaa...
Huomioin toki ihastustasni enemmän. - Mutta en kuitenkaan koe tai tunne, että olsiin ihastukseni syli koira, jonka pitäis vain tapittaa kuuliaisesti häntä. Huomioin siis myös sitä, mitä ympärillä on ja tapahtuu.
Se mikä on erikoista, niin joskus on tuntunut sille, että kun olen ollut ihastukseni kanssa liikkeellä, niin minua kohti on lähestytty ja yritetty tehdä tuttavuutta enemmän kuin silloin kun olen ollut liikkeellä yksin (;onneksi toki myös jonkin verran silloinkin), - Näytänkö sitten yksinollessani niin paljon luotaantyöntävältä tai kyvyttömältä, että kumppanin seurassa ollessa voivat nähdä, että hei tuohon osaa käyttäytyä ihan ihan hyvin, eikä ilmeisesti purekaan. Ja osa saattaa suoraa ooittaakin kysymyksiä hänelle, jotka koskevat minua sen sijaan että kysyisivät minulta.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin huomioida, mutta yleensä käy päinvastoin, koska jo hänen kanssaan puhuminen aiheuttaa helposti hetkellisen aivohalvauksen ja saatan sanoa jotain todella typerää - tai sitten en mitään... helevetin kiusallista.... etenkin kun kaikkien muiden kanssa juttu yleensä luistaa ja nauru raikaa...
Niin. Tätä juuri tarkoitan että onkohan tällainen yleistäkin. . Tuntuu että Hän viihtyy paljon paremmin kaikkien muiden kanssa, mutta silti jotenkin tunnen että hän haluaa lähelleni. Ja mietin että luulenkohan vain itse ihastuneena näin vai onko asia juuri toisinpäin. Ristiriitaista, ja omat tunteet sumentaa tilanteen tulkintaa.
Vierailija kirjoitti:
Huomioin toki ihastustasni enemmän. - Mutta en kuitenkaan koe tai tunne, että olsiin ihastukseni syli koira, jonka pitäis vain tapittaa kuuliaisesti häntä. Huomioin siis myös sitä, mitä ympärillä on ja tapahtuu.
Se mikä on erikoista, niin joskus on tuntunut sille, että kun olen ollut ihastukseni kanssa liikkeellä, niin minua kohti on lähestytty ja yritetty tehdä tuttavuutta enemmän kuin silloin kun olen ollut liikkeellä yksin (;onneksi toki myös jonkin verran silloinkin), - Näytänkö sitten yksinollessani niin paljon luotaantyöntävältä tai kyvyttömältä, että kumppanin seurassa ollessa voivat nähdä, että hei tuohon osaa käyttäytyä ihan ihan hyvin, eikä ilmeisesti purekaan. Ja osa saattaa suoraa ooittaakin kysymyksiä hänelle, jotka koskevat minua sen sijaan että kysyisivät minulta.
Tuli tästä mieleen että kun olen ollut voimakkaasti ihastunut niin silloin olen saanut huomattavasti enemmän flirttailua ja jopa treffikutsuja puolitutuilta ja ventovierailta. Johtuu varmasti siitä että ihastuneena säteilee ympärilleen positiivista energiaa. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tästä mieleen että kun olen ollut voimakkaasti ihastunut niin silloin olen saanut huomattavasti enemmän flirttailua ja jopa treffikutsuja puolitutuilta ja ventovierailta. Johtuu varmasti siitä että ihastuneena säteilee ympärilleen positiivista energiaa. .
Tuo oikeasti saattaa pitää paikkansa. - Esimerkiksi eräs ystäväni on perusilmeeltään todella happaman näköinen. - On vain, eikä siihen ole mitään sen kummempaa syytä. Mutta ah ja voih kun pääsee näkemään hänen hymynsä, niin se valaisee vähintään stadionin ja naurun kuuleminen on musiikkia korville. Kuullostaa hämmentävältä ja sitä tämä kieltämättä hieman on.
Huomioin ihastustani paljon enemmän kuin muita naisia. Pyrin aina esim. opettajanhuoneessa istumaan hänen kanssaan samalla sohvalla, juttelemaan hänen kanssaan miten päivä on mennyt, oppituntien loputtua pistäydyn hänen luokassaan ja jutellaan puolisen tuntia kuulumisia. Muiden kanssa juttelen pakolliset asiat ja odotan milloin pääsen taas näkemään ihastukseni ja juttelemaan hänen kanssaan.
Tietenkin huomioin häntä enemmän. Jos olemme samoissa bileissä, minua ei kiinnosta oikeastaan kenenkään muun naisen liikkeet kuin hänen. Seuraan myös koko ajan mitä hän tekee ja millainen hänen elekielensä on. Rekisteröin myös hyvin tarkkaan kaikki hänen reaktionsa minun sanomisiini. Samoin kuuntelen hyvin tarkkaan aina mitä hän sanoo. Kävellessäni yliopistolla toivon jopa välillä törmääväni häneen sattumalta.
Mutta... pyrin piilottamaan todelliset tunteeni, joten loppupeleissä kohtelen häntä kuin ketä tahansa. Joskus vahingossa jopa kylmemmin kuin muita, jotta hän ei tajuaisi.
Luulen että hän tietää kuitenkin, sillä näistä asioista jää usein kiinni. Ehkäpä sinunkin ihastuksesi tietää.