Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virtsatippoja vessan ovessa :(

Vierailija
24.10.2018 |

Puolisoni on muuten todellinen unelmien mies, mutta joka kerta kun hän käy pissalla, niin virtsaa on siellä täällä. Kyllä hän pöntön vetää, mutta minua erityisesti häiritsee se että vessamme on aika pieni ja usein pissiä on myös vessan ovessa. Olen kuunnellut oven takaa (laittaa oven lukkoon) että melkoisella paineella tykittää. Ja olen myös ottanut asian puheeksi mutta sanoo että ovessa olevat tipat ovat kuulemma käsien pesusta aiheutuvia. Kun olen kuunnellut oven takana (laittaa oven lukkoon pimittääksen kolttosensa) niin hän kyllä laittaa hanan päälle mutta luulen että tekee sen vain siksi että uskottelee että pesisi kätensä, koska olen huomannut että kädet ovat joskus ihan kuivat mutta myös käsipyyhe kuiva (kun olen mennyt siivoamaan jätöksiään). Ovessa virtsaa on joitakin tippoja lähes joka kerta mutta hän ei suostu myöntämään että olisi virtsaa vaikka olen maistanutkin tippoja - suolaisia ovat. Onko se tänä päivänä vieläkin miehisyyden mitta että on tykitettävä täydellä paineella seisten eikä voi mies istualtaan kuseksia? Pitääkö minun alkaa kakkia kattoon, että hän ymmärtää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin olet maistanut.

Pyysin poistamaan.

Vierailija
2/10 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jäänyt tyydyttämättä, niin ymmärtelin tekstistäsi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin.

Vierailija
4/10 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuse itse vaikka makuultasi jos tykkäät ja anna miesten olla miehiä.

Vierailija
5/10 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni taas tiputtelee kakkamuruja lattialle pyyhkiessään. Mistäkö tiedän? Olen maistanut niitä, ei maistu suklaalta.

Vierailija
6/10 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tungen vessanoven kahvaa aina hanuriini kun lähden sieltä pois, ihan vain koska tiedän että vaimo tulee kyttäämään samalla tavalla kuin sinä.

Vierailija
7/10 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä vessassa kun pumppaa kansi auki, niin aivan varmana on ovessa virtsaa ja vaikka mitä. Samoin oven kahvassa, hanassa, seinissä ja näkösällä olevissa tavaroissa, esim hammasharjoissa. Namnam.

Vierailija
8/10 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on totta niin hyi h*lvetti jos ei edes pese käsiään! JSS!

Vierailija
9/10 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras13 kirjoitti:

Pienessä vessassa kun pumppaa kansi auki, niin aivan varmana on ovessa virtsaa ja vaikka mitä. Samoin oven kahvassa, hanassa, seinissä ja näkösällä olevissa tavaroissa, esim hammasharjoissa. Namnam.

Mr. Ällö täällä? =D

Vierailija
10/10 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni taas tiputtelee kakkamuruja lattialle pyyhkiessään. Mistäkö tiedän? Olen maistanut niitä, ei maistu suklaalta.

Meillä kyllä maistuu murut suklaalta. Syököhän vaimo salaa lukkojen takana...?

🤔