Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Vilttiketjun viikko 19***

08.05.2006 |

Tervehdys

Ajattelin aloittaa uuden pinon, kun tuo entinen pääsi jo venähtämään kovin pitkäksi. -Naksu- Tervetuloa kanssamme jutustelemaan. Jos vain itsestäsi tuntuu että tämä on sinulle sopiva pino, niin ei kun mukaan vain =)

Tänne ei kuulu mitän erityistä. Viikonloppu oli ihana(vaikka olinkin töissäkin) kun aurinko paistoi ja oli lämmintä. Pikkuveli ja hänen tyttöystävänsä olivat kyläilemässä ja hauskaa oli. Pääsin ajamaan avoautolla. Emme oikeen tienneet katsoivatko miehet meitä vai autoa=) Oli ihan muut asiat mielessä kuin vauvat ja se teki ihan hyvää.

Tänään kävin kaupassa ja hypistelin vauvan vaatteita. Olisi niiiiin ihana päästä ostamaan niitä omaan kotiin. Matkaan tarttui kyllä yksi pieni body kun oli halvennuksessa. Kotiin sitä en kyllä ostanut, vaan ystäväni pojalle. Olen heitä menossa tällä viikolla tapaamaan. On jännä, ettei ystävien kasvavat mahat tai heidän pienet vauvansa saa minua kateelliseksi, mutta jos näen ventovieraan ihamisen vaikkapa työntämässä vaunuja niin olen hänelle kyllä kateellinen.

Nyt täytyy karata nauttimaan vielä auringosta ja lämmöstä. Loppuviikolle on jo luvattu kylmempää =(

Hausakaa alkanutta viikkoa kaikille.

Kantri80 kp24/26-27

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis kp 29/26-27. Jos huomena ei täti kurvaa paikalle, niin sitten voin ehkä vähän jo uskaltaa toivoa, et olisin raskaana. Jos tätiä ei sunnuntainakaan näy niin maanantaina sitten testaan. Rauhallinen olo on kyllä vieläkin. Oireita ei oikeen ole muuta kun tuo aamuinen kova nälkä.

Gallup: Ehdoton suosikkisarjani on Teho-osasto. Lostia katon kun mies tykkää siitä. Musta se on ihan keskinkertanen. Se jälkeen on kiva videolta kattoo sitten Tehis. Muuten tykkään kattoo sisustusohjelmia. Nyt olen seurannu Unelmakämppää alusta asti.

Harrastuksiin kuuluu liikkuminen eri mudoissa:mm. kävely, uiminen ja talvella ehdottomasti hiihto. Luen myös paljon. Odotan kesälomaa kun ehtii lukea. Töiden takia talvella jää lukeminen paljon vähemmälle.

Nyt täytyy mennä äitin ja isän kanssa juttelemaan kun tulin juuri tänne. Ajattelin kuitenkin että teille täytyy tilannetta päivittää =) Ilmoittelen sitten huomena jossain vaiheessa päivää, että missä mennään.

Vierailija
42/51 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miten voit olla testaamatta.Hyvä että ite maltan edes oottaa maanantaihin että sä testaat:)Toivon kovasti plussaonnea, ilmottelehan tänne oli tulos mikä hyvänsä

Saankos miekin vastata galluppiin?! :)Kattelen lostia, hmm..kehtaankos muita enää edes tunnustaa...no olkoo...huippumallit haussa ja sisustusohjelmia kuten innoa ( niissä ei kyl oo hävettävää) voi että ja jos ihan rehellinen oon ni oon kyl kattonu amerikan prinsessaakin *nolottaa niin ettei viiti ens viikolla pinoutuu* Lupaan että hömppäsarjojen kattelu loppuu viimeistään kun vauva syntyy...

Lähin sukuloimaan enkä tietenkään malttanut pitää suutani kiinni raskaudesta..joten täti tuputtaa koko ajan ruokaa ja huolehti että väsynkö kaupungilla...:)

Hirvee turvotus on vaivannu iltasin.Mies kun tuli eilen työmatkalta ja olin lentokentällä ni oisitte nähny ilmeen ku mie siellä vanhoissa verkkareissa(farkut ei mahtunu) maha pömpöttäen olin oottelemassa;) Mies ihan ihmeissään et miten voi olla kun vasta viime viikolla plussasit..toivottavasti menee ohi, olo kun ilmapallolla..

hyvää viikonlopun jatkoa!

Beijaflor (nyt " jo" rv5+2)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantri, täällä kyllä vilpittömästi toivotaan sitä parasta tulosta sulle! Lupaavalta kyllä näyttää... :)

Ja toivotaan että muidenkin ovispuuhailu tuottaa tulosta ja pian!

Onpas jännä juttu että täällä on laulun harrastajia muutama! :) Laulu on mun suurin intohimoni ja ihan siinä määrin että ammatikseni sitä opiskelen, jazz-puolta lähinnä. Eli sitä ei kai harrastukseksi voi sanoa, mutta harrastan myös pianonsoittoa, ja mulla on myös seurakuntabändi. :) Muita harrastuksia on kuntoilu (kävely, lenkkeily, syvävenyttely, jumppa, sali), musiikinkuuntelu, kirjoittaminen... sävellän myös, siitä en oikein osaa sanoa lukisinko sen ammatin vai harrastuksen puolelle. Talvella harrastetaan miehen kanssa laskettelua, se on kaks yks suurimmista intohimoistani. Ja keväästä syksyyn tulee liikuttua paljon luonnossa, jota me molemmat rakastetaan.

Suomalaisia (ja Suomessa näytettäviä) tv-sarjoja en pääse katselemaan kun asun siis ulkomailla mutta täällä tulee seurattua tiiviisti Ranskan Idolsia eli Nouvelle Staria. Sit täällä on pari saippuasarjaa joita seuraan toisinaan, no yks niistä näkyy Suomessa nimellä Saint-Tropez, yks taas on hyvin salkkarimainen, kahviloineen kaikkineen. Teho-osastoa tulee myös joskus katsottua ja Sinkkuelämää katsoin silloin kun se täällä näkyi.

Täällä kp ööö... 10/24-28. Omituisia jomotteluja on tuntunut menkoista asti, johtuisko sit kystasta vai... sitä en tiedä et voiko kysta aiheuttaa jomotusta ihan ympäri alavatsaa ja selkää. Luulis et se jomottaa vaan siellä missä se sijaitsee se kysta. Pahoinvointia on myös ollut ja päätä särkenyt ja huimaa koko ajan. En oo saanut soitettua lääkärille. Laparoskopian jälkeinen tarkastus on kuitenkin ens kuun alussa et jos sinne oottelis ja kattois onko seuraavat menkat yhtä kivuliaat ku noi edelliset...

Nyt kuitenkin tää kierto menossa " hukkaan" kun en mitä todennäköisimmin oo mieheni lähettyvillä oviksen aikaan. Mutta käyn täällä lukemassa teidän kuulumisia ja kyllä sitä kirjotettavaa omasta navastakin näköjään aina löytyy... liiaksikin asti! :D

Mukavaa viikonloppua kaikille! :)

Niin ja äitienpäivää emme vietä ku en ole vielä äiti enkä pääse oman äidin luo Suomeen.

Vierailija
44/51 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tässä naisessa on energiaa. Heräsin jo 7.30 ja olen käynnyt jo lenkillä ja siivonnut auton. Ehkä se johtuu tästä ihanuudesta kun aurinko paistaa ja tulee kesä.

No teitä varmaan kiinnsotaa se mun tilanne =) kp on nyt 30/26-27 ja tädistä ei tietoakaan =)!!!!!!!!! Nyt vaan odottelen että tulee maanantai ni sit testailen. Valkovuoto on aika runsasta ja aamulla on edelleen kova nälkä, mut oikeen muuta en osaa sanoa. Välillä kun nousee ylös niin huippaa. Mut ehkä tää oireettomuus onkin se oire. Viime kirrossa kun niitä oireit oli paljon ni täti tuli sillon oikein kellontarkasti.

Mä vietän äitienpäivän vanhempieni luona. Omaa äitienpäivää saan toivottvasti sitten vuoden päästä viettää.

Mutta nyt lähden touhuilemaan, kun tätä energiaa tuntuu vielä riittävän kovastikkin. Täytyy varmaan mennä kyllä syömään. On taas nälkä =)

Hymyilyttää kovasti. Mukavaa päivää teille kaikille!!!!!

Vierailija
45/51 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mitäs, onpas täällä hiljaista!!!!!

Miten Kantri pysyt housuissas?! Oot sä aika sissi ku et vielä oo testannu, vaikka tokkopa sun enää testata tarvii, taitaa olla jo selvä juttu!! =)

Nyt tulee omanapaista tekstiä taas... Sain eilen kuulla, että mulla olis mahdollisuus saada unelmien työ ensi syksynä. Paikka ei ole varma, se varmistuu vasta alkusyksystä. Ja kyse on siis työstä, jota olen haaveillut jo pitkään tekeväni, once in a lifetime siis! Nyt onkin meidän päät sitten aivan sekaisin! Mitä tässä pitäisi tehdä?! Jatkaa yritystä siitä huolimatta? Pitää taukoa? Ei, sitä en kyllä millään halua! Mitäs luulette, onko mahdollista saada sitä työtä, mikäli onni meitä potkaisisi ja raskaaksi tulisin? Onko kellään kokemusta vastaavasta? Tuntuu niin omituiselta kun tätä vauvaa ollaan jo monta vuotta haaveiltu ja jo jonkin aikaa yritetty, ja sitten tulee tällanen mahdollisuus... Kyllä me siis päätettiin edelleen yrittää, jos vauva meidät vanhemmikseen huolisi. Mutta tosiaan, uskotteko minkäänlaisiin mahdollisuuksiin saada sitä työtä?

Eli varoitukseni piti paikkaansa, omaa napaa pelkästään tällä kertaa! =D

Paljon plussatuulia teille kaikille!

Vierailija
46/51 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ...tätä vauvaa ollaan jo..." , kuulostipas siltä niinku jo olisin raskaana! =) Kunpa olisinkin, jospa nyt tärppäisi sitten! ;)

Vierailija
47/51 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa.Vituttaa jne. Varmaan aika tuttua teille kaikille. Taas on sellanen olo, ettei meille sitä vauvaa koskaan tule. Miksi toiset vaan saa ja me ei koskaan?!? Kierto näyttää palailevan pitkäksi. Nyt siis oli 30. Ennen teroja kierto heitteli aina 52 asti. Toivottavasti se ei niin pitkäksi venähdä. Jos siltä alkaa näyttämään, niin sitten otan kyllä yhteyttä lääkäriin. Nyt täytyy vaan koota itsensä ja jatkaa elämää. Aika rauhallinen on olo kyllä vielläkin. Illalla kun menen kotiin ja nään mieheni, niin voi rauhallisuus pettää. Voi olla etten jaksa täällä vähään aikaan käydä. Näin sanoin kyllä viimeksikin ja olin kokonaisen päivän poissa. Mutta katsotaan nyt miltä tuntuu. En ole täysin toivoani menettänyt, mutta aika maassa silti.

Vierailija
48/51 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhmästä kertoi :) Eli toivottavasti uusia pääsee mukaan. Eli kerron nyt vähän itsestäni sitten. Meillä 2 lasta ennestään -99 ja -01 syntyneet tytöt. Ilman varsinaista ehkäisyä ollaan oltu koko ajan mutta varsinainen yritys kolmoseen aloitettiin -03,ensimmäisestä kerrasta tärppäsi,mutta päättyi keskenmenoon viikolla 8. Ja sen jälkeen ei mitään. Kierrot heitelleet 29-42 kp. Paitsi edellinen kierto joka oli 28 päivää ja nyt luulisin että tulee myös lyhyt kierto ainakin oireiden perusteella. Eli menossa kp 28 ja uskoakseni huomenna täti kurvaa paikalle tai viimeistään keskiviikkona. Tk lääkärille totesin siellä käydessäni että alkaa jo itseä hieman kummastuttaa kun ei 2,5 vuoteen ole mitään tapahtunut ja hän sitten laittoi mut verikokeeseen saman tien,kilpirauhas ja prolaktiini arvot tutkittavaksi.Kilpirauhas koe oli normaali ja toisen kokeen tulokset saan sit reilun viikon päästä. Jotenkin on vaan niin turhautunut olo kun vauvakuume on kova ja mitään ei tapahdu,toisaalta se " pahin" vaihe on mennyt ohi,kun joka kuukausi odotti ja testaili ja toivoi,nyt on jo lähinnä asenne se että ei siellä mitään tapahdu. Koitan tässä pikkuhiljaa tutustua teihin ja toivon että pääsen ryhmään sisälle :) Vauvakuumeillut olen täällä joka lapsen kanssa ja olen tykännyt siitä yhteishengestä mikä täällä aina on vallinnut :)

Vierailija
49/51 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan itku! Voi vaan kuvitella miten pettynyt olo sulla on ku itekin ihan hätkähdin ku luin ton sun viestin! Olin niiiiiin varma että teillä oli tärpännyt!

).(: kp 13(?) ja nyt on rinnat taas kipeytyneet, eli tiettävästi ovis oli ja meni. On kyllä ollut niin kummallinen taas tää kierto, etten ota yhtään selvää missä välissä se on ollut! Koko ajan on alavatsaa koskenut ja vihlonut, edellispäivänä autossa menin ihan kaksin kerroin kun koski niin kovin tonne oikeelle alas. Tiedä häntä mitä nuo kivut nyt sitten ovat... Mutta uskallan siis terot alottaa kp15, eivät ainakaan enää voi estää oviksen tapahtumista! =D

Nyt takaisin kouluhommien pariin, koitan saada kaikki työt valmiiksi mahd. pian niin valmistuisin huippuvauhtia! =) Josko se työpaikkakin sitten omalle kohdalle OIKEASTI osuisi...

Vierailija
50/51 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantri: Voi ei koita jaksaa! Tiedän, miten kirpaisee kun on odottanut kovasti plussaa.

Isabelluska: Tervetuloa mukaan!

Majita: Kiva kuulla, että on samanhenkisiä harrastuksia. Mäkin oon muutaman biisin tehny, vaikka en kyllä mikään säveltäjä ole. Olis ihana loihtia vaan lauluja :)

Täällä mitään menkkoja vieläkään näy. En kyllä enää jaksa odotella mitään. Eilen sitten jo pitkästä aikaa touhuttiinkin. Mitään toiveita en todellakaan elättele, mutta onhan toi avioelämä hyvä saada taas muuten taas normaali kuosiin:)

Aamu oli ihana: Sain pullakahvit sänkyyn. Poika lauloi jonkun ihanan koiralaulun ja antoi hauskan kortin, minkä oli tehnyt päiväkodissa. Mies leipoi kakun ja kohta varmaan syödään se. Lähtivät kai kukkakauppaan vaikka sanoin, ettei nyt tarvi kyllä mitään enää.

Myöhemmin mennään mun äidille syömään.

Hyvää äitienpäivää äideille ja tuleville äideille!

Vierailija
51/51 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantri! Oon niin pahoillani sun puolesta... täällä myös oltiin varmoja et sul on tärpännyt... :( Voimia!

Isabelluskalle tervetuloa!

Ommaa nappaa... mulla on nyt kuudetta päivää päänsärky, välillä se on yltyny migreeniksi ja välillä ollu normaalia jännityspäänsärkyä. Syytä en tiedä, stressiäkään ei juuri ole. Pikkasen ottaa vaan päähän kun tahtois elää normaalia elämää. Päänsäryn kaverina on myös huimaus ja ajoittainen pahoinvointi. Ehkä hormoonit heittää kunnolla häränpyllyä. Ovista tässä odottelen vaikka se meneekin sivu suun kun olen miehestä kaukana nyt opiskelukaupungissani, mut siis sen takia ovista odottelen et sais jotain osviittaa siitä että kierto toimii edelleen normaalisti. Nyt on kp 12, viime kierrossa oli selvät ovisoireet kp 11. Kyllähän se silti ehtii vielä tulla. Mitään limoja tai muuta vaan ei oo vielä havaittavissa, vaikka greippimehua oon litkinyt alkukierron (jaa, mikshän mä sitä litkin vaikka ei kuitenkaan tulla puuhailemaan oviksen tienoilla... no, testatakseni ehkä vaikuttaako se limoihin...)

No, nyt täytyy alkaa tekemään asioita, keikka illalla...

Mukavaa sunnuntaita ja äitienpäivää kaikille!