Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Vilttiketjun viikko 19***

08.05.2006 |

Tervehdys

Ajattelin aloittaa uuden pinon, kun tuo entinen pääsi jo venähtämään kovin pitkäksi. -Naksu- Tervetuloa kanssamme jutustelemaan. Jos vain itsestäsi tuntuu että tämä on sinulle sopiva pino, niin ei kun mukaan vain =)

Tänne ei kuulu mitän erityistä. Viikonloppu oli ihana(vaikka olinkin töissäkin) kun aurinko paistoi ja oli lämmintä. Pikkuveli ja hänen tyttöystävänsä olivat kyläilemässä ja hauskaa oli. Pääsin ajamaan avoautolla. Emme oikeen tienneet katsoivatko miehet meitä vai autoa=) Oli ihan muut asiat mielessä kuin vauvat ja se teki ihan hyvää.

Tänään kävin kaupassa ja hypistelin vauvan vaatteita. Olisi niiiiin ihana päästä ostamaan niitä omaan kotiin. Matkaan tarttui kyllä yksi pieni body kun oli halvennuksessa. Kotiin sitä en kyllä ostanut, vaan ystäväni pojalle. Olen heitä menossa tällä viikolla tapaamaan. On jännä, ettei ystävien kasvavat mahat tai heidän pienet vauvansa saa minua kateelliseksi, mutta jos näen ventovieraan ihamisen vaikkapa työntämässä vaunuja niin olen hänelle kyllä kateellinen.

Nyt täytyy karata nauttimaan vielä auringosta ja lämmöstä. Loppuviikolle on jo luvattu kylmempää =(

Hausakaa alkanutta viikkoa kaikille.

Kantri80 kp24/26-27

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin tuossa kalenteria ja tein tarkistuslaskuja. Tänään onkin kp 26/26-27. Taidan olla todella rauhallinen kun en edes tiennyt tarkkaa kiertopäivää =) Ovis oli kp 15, joten jos menkat ei oo alkanu kp 30 ni sit uskallan vasta testata.

Vierailija
22/51 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hirmuisen rupeaman jälkeen, aika tyhjä on fiilis. Opiskelen siis ammattikorkeessa ja opinnäytetyö on valmis, äsken tulin kypsyysnäytteestä! Kylläpä oli opettaja kysymyksen keksinyt, kattoi lähes koko tutkimuksen! Noh, ohi on!

Vielä on niin untuvikko olo kun en millään muista vielä nickejä enkä oikeen oo perillä millanen kenenkin tilanne on. Hirmu pitkään yrittäneitä täällä ainakin on, oonkohan ihan tyly kun meillä vasta yritystä vajaa vuosi ja täällä hillun..?

Rialla ja Shannonilla on ainakin takanaan kovia kokemuksia.. Voimia teille, varmasti on rankkaa mutta toivottavasti pian tärppää uudelleen!!!! bd bd bd bd

Kiva kuulla Senniina että muillakin välillä viiraa!! ;) Oon kyllä välillä niiiiin sekoomispisteessä tän asian kanssa että huhhuh! On siinä miehellä kestämistä! =D

Piinailemaan on päässy ainakin kantri, lupaavalta kuulostaa sun tyyneys!!! =) bd bd

Eiköhän tässä pikkuhiljaa pääse mukaan, anteeks kaikille joita en nimeltä maininnu, kaikkia yritän kuitenkin ajatuksissa tsempata!

Itsellä muuten menossa nyt kp7/25-33 ja pahasti tuntuu siltä että ovis oli ja meni. Sitte ollaan kyllä auttamattomasti myöhässä, eilen ja edellispäivänä touhuiltu, mut ovisolo oli jo viikonloppuna... Voiko olla et ne terot sekottais kiertoa entisestään? Vaikka yleensä mulla ovis onkin aika aikasessa vaiheessa kiertoa... Nyt loppu jaarittelut, tilaa myös muille! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä tuolta odottajista piipahtamaan kun huomasin että selmiinakin täällä vielä kirjoitteli. Toivottavasti ette pahastu visiitistä.

Kantri80: Tuli vaan niin mieleen oma olo viime viikon maanantaina kun sen plussa testin tein. En ollu hötkyilly yhtään vaikka yleensä olin ihan täpinöissä vaikka tiesin että ei kierron puolivälissä edes puuhasteltu, toivo eli silti. Mut nyt oli jotenki erilainen olo, enkä sit edes jotenki hämmästyny siitä kahesta viivasta vaikka testasin päivää ennen kun menkkojen piti alkaa. Toivotaan nyt vaan että plussa tulis sinnekin tässä kierrossa!!!

Ootte kyllä ajatuksissa tuolla odotuspuolella varsinkin kun kaikki on vielä niin alussa ja voi sattua vaikka mitä. Pidän peukkuja että muutkin sinne pääsee pian. On vaan pakko jaksaa uskoa et onnistuu vaikka yritystä on takana vaikka kuin kauan. Plussasäteitä oikein paljon kaikille!!

toivoopi Beijaflor

Vierailija
24/51 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beijaflor: Kummasti piristi mieltä lukea kokemuksestasi. Toivottavasti tämä rauhallisuus merkitsisi sitä plussaa. Yritän silti olla kovasti toivomatta mitään, sillä niin monta kertaa olen pudonnut kovaa ja korkealta.

Eilen juttelin kaverini kanssa (joka on siis raskaana). Hän on melkein ainoita ihmisiä joille olemme kertoneet ongelmistamme ja on ihana miten hän jaksaa kannustaa ja tukea vaikka itse onkin raskaana. Lupailee sitten kirjoja raskaudesta ja äitiysvaatteita yms. lainaan kun on meidän vuoro. Jotenkin vaan on helpompi olla kun tästä asiasta voi jutella täällä ja ystävälleen. Puhuimme myös tietysti oireista tai oikeastaan siitä ettei niitä kamalasti ole. Ystävälläni oli heti plussan jälkeen ja muistaakseni jo vähän ennen sitä niin usein nälkä. Itselläni on varsinkin aamulla ollut herätessäni kova nälkä nyt muutamana päivänä. Usein saatan jättää aamupalan väliin kun ei aamulla ruoka oikein maistu.

Oikein mukavaa keskiviikkoa kaikille!

Kantri80 kp27/26-27

Vierailija
25/51 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti tullut uutta porukkaa tähän pinoon.

Kirjoittelen tähän nyt muutaman rivin kuulumisia. Maanantaina kirjoitin viimeksi melko ankeissa tunnelmissa, mutta nyt tuntuu jo aavistuksen valoisammalta. Tein siis vielä yhden raskaustestin ja pontevasti se näytti plussaa. Kellertävä valkovuoto jatkuu, joten soitin päivystävälle naistentautien sairaan hoitajalle. Hän ei pitänyt tilannetta ihan hälyyttävänä ja kehoitti ottamaan yhteyttä neuvolaan, jos sitä kautta pääsisi sitten varmistustutkimuksiin. Soitin neuvolaan, mutta terkkari oli (tietysti) lomalla. No, jätin viestin ja jäin odottelemaan yhteydenottoa.

Taidan nyt rohkaistua nyt pinoutumaan tuonne odotuspuolelle, mutta kurkin varmaan tänne silloin tällöin niinkuin muutkin vasta plussanneet.

Toivon teille kaikille mitä parasta plussa-onnea!

Terveisin, bien

Vierailija
26/51 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantrilla onkin jännät paikat ja tosi hyvältä kuulostaa. Muistan kans ekasta/ainoasta raskaudestani (Clomilapsi), että ei tuntunut missään. Se on jännä juttu, että mistä se rauha sitten tulee, kun sen aika on!!!

Tänä aamuna testasin vielä oviksen eikä ollut epäselvää, kun testiviiva oli kontrolliviivaa vahvempi. Se eilinen oli jotenkin sellanen, että alareunasta tumma ja yläreunasta haaleempi eli ihan tulkinnanvaranen juttu. Irrotuspiikin hain pyllyyn aamulla ja katellaan nyt, irtooko munis vai ei. En kuitenkaan liikoja toivo, kun eivät ole lääkkeet tähänkään mennessä auttaneet. Simppoja on tullut tasaiseen tahtiin menkkojen jälkeen=)

Naksu, jokaisen vilttisläisen " pitkä aika" on se se, jonka itse pitkäksi kokee. Itselläni tosiyritys alkanut sun kanssa samaan aikaan. Taustastani johtuen koen itseni kuitenkin pitkämatkalaiseksi.

Tänään on pojan vanhempainilta kouluunlähtöä koskien. Voi itku, miten aika rientää!! Omanlaistaan surutyötä olen myös tehnyt, kun annoin sitterin ja vaunut uusiin koteihin. Pieni takaportti on kuitenkin, kun ne menivät tuttuihin paikkoihin " lainaan" ...

Nyt ei muuta kuin plussia kehiin Kantri80! Ihan jännittää avata konetta ja kuulla kuulumisesi..Tsemppiä myös muille kaikkiin kierron vaiheisiin!

Vierailija
27/51 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas hieman paremmalla mielellä vaihteeksi. Ei siis oltu puistossa vaan kyläilemässä. Oon jotenkin huomannu et puisto ahdistaa kaikkein eniten, joten yritän keksiä meille mahdollisimman paljon muuta ohjelmaa. Puistoon mennään vain jos ei oo mitään muuta tekemistä. Täällä vissiin alkais sit kohta oleen piinaviikko käsillä. Oviksesta on jo 8 vrk. Ja rinnat edelleen samalla lailla kipeät kuin keskemenneessä raskaudessa. Hieman etovaa oloa on myös varsinkin illalla eli ihan samanlaiset tuntemukset. Varmaan jossain vaiheessa pitää sit testailla jos tätiä ei näy parin viikon sisällä.

Kantrilla on jännät paikat. Kuulostaa lupaavalta...Koska meinaat testailla?

Senniina: Ehkä toi vauvatavaroiden poisantaminen voiskin edesauttaa raskautumista. Mäkin oon antanut kaikki tytön 7.v vaatteet pois sitä mukaa kun menee pieneksi. Jotkut näteimmät mekot oon tosin säästänyt. Nää vaatteet on myös menny kaverin lapsille, joten ne saa kyllä sieltä sit tarvittaessa pois. Jotenkin oon ajatellu, et kun kaikki mun omat lapset on poikia et jos meille vielä vauva suotais niin poika se ois kumminkin. Poikien vaatteita meillä on yllin kyllin. Tytön vauvanvaatteita ei oo säästetty joten tyttövauvalle pitäiskin ostaa sit aikalailla vaatteita.

Naksu: Niinkuin Senniina jo mainitsikin, jokaiselle se on pitkä aika mikä itsestä tuntuu pitkältä. Joten olet todella tervetullut joukkoomme!!

Mukavaa keskiviikon jatkoa kaikille!!

Shannon

Vierailija
28/51 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroppa kepposia kuinka paljon? Mulla parissa viime kierrossa oviksen jälkeen alkanut rintojen kivut, turvotus ja omituiset vihlaisut alavatsalla. Pari päivää sitten iski puukasan kanssa huhkiessa niin huono olo, että melkein pyörryin, syöminen ja hetken lepo auttoi ja olo hiukka parani. Olo tosi vetämätön ja tukkoinen, maha turvoksissa oikein kunnolla jne. Olen allerginen pölyille, joten laitan väsymyksen ja huonon olon sen piikkiin. Ja nälkäkin on aina, mut se johtunee siitä, että ollaan tehty illat pitkät suht kovaan tahtiin pihahommia miehen kanssa. Ovis meni vähän sivu suun tässä kierrossa, joten raskaana en varmasti ole. Siis kroppa vaan tekee kiusaa ja kehittelee raskauteen viittavia oireita joka kuukausi enemmän ja enemmän.. Mielenterveyshän tässä alkaa kärsiä! Tosin tässä kierrossa olen ollutkin ihmeen rauhallinen, laskeskelin vain, että menkkojen pitäis alkaa ensi maanantain paikkeilla.

Olisiko enne, kun tuttava oli nähny mun kuolevan unessaan, että alan hyväksyä lapsettomuutemme ja ' siirryn eteenpäin' . Kuolema unessahan kait tarkoittaa jonkin vaikean asian taakseen jättämistä.

Taas tuli kovin (.), mut kun on jotenkin niin rauhallinen ja hyvä mieli, en tiedä miksi!

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille ja kiitos tervetulotoivotuksista!

T: Omituinen otus

Vierailija
29/51 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavemaa: mulla kroppa keppostelee, voi veikkonen sentään, miten kepposteleekin=) Oviksen jälkeen (vaihtelee vähän alkaako heti vai viikonpäästä) tulee jo rinnat kipeiksi, huimaa, nälättää, oksettaa, finnejä pukkaa, vihloo alavatsaa, kun nousee nopeasti ylös, pierettää, maha on kuralla tai kovana, itkettää, nukun huonosti jne. jne. Mulla on clomilääkitys ja osa noista " oireista" johtuu niistä. Osa johtuu iän myötä lisääntyneistä pms-oireista. Välillä oireita on enemmän, välillä vähemmän. Valitettavasti mun kohalla kaikki ärsyttävän paljon raskausoireita muistuttavat oireet ovat tarkoittaneet tätiä. Oottelenkin vaan sitä oiretta, että menkat jää pois=)

Vierailija
30/51 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oviskipuja!! Nyt ei puutu ku ukkokulta, joka vielä sorvin ääressä ähertää. Tulis nyt kotiin ähertämään=)

Vierailija
31/51 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa hieman tuo rauhallisuus rakoilemaan, mutta se kai on ihan normaalia. Nyt kp 28/26-27 ja tädistä ei näin aamu tuimaan ainakaan mitään tietoa. En silti vielä uskalla olla kovin toiveikas, kun ovis oli kp 15 ja kun siitä lasekee sen 14 eteenpäin ni tulee 29. Joten toiveikas uskallan olla, jos sunnuntainakaan ei menkat ole alkaneet. Olishan tuo mukava saada äitienpäivänä tietää olevansa raskaana. Testata meinasin vasta kuitenkin vasta ma aamuna jos on tarvetta. Olen vklp vanhempieni luona enkä tahdo sielä testailla.

Uutena oireena voisin sanoa itkuherkkyyden. Tuossa aamulla tuli itku kun ajattelin isääni, jota en ole nähnyt vähään aikaan. On siis kiva mennä käymään kotona. Muutenkin on tässä ollu vähän itkuherkkänä. Tää voi kyllä ihan yhtä hyvin johtua tädin tulosta. Mutta toivotaan tämänkin suhteen parasta =)

Nyt töitä tekemään että saa vähän muuta ajateltavaa. Kirjoittelen kuulumisia kyllä teille tasaiseen tahtiin, jotta voitte piinistellä mukana.

Aurinkoista ja ihanaa päivää kaikille

Vierailija
32/51 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantrille hurjamäärä plussaussäteilyä :o)) toivottavasti tätiä ei tulekaan!

Omanapa:

tänään kp22, mulle on tullut ihan ihme kolotusta lonkkiin, nivusiin ja alaselkään, tiistaina ajelin töistä kotiin ja alavatsalla alkoi tuntua ihan selvää menkkajomotusta, olin ihan varma, että menkat tulivat etuajassa, mutta ei mitään vuotoa, ellei mukaan lasketa runsasta valkovuotoa...lisäksi esim. venytellessä, yskiessä tai kääntyessä vihlaisee ikävästi alavatsaa, noita repäisykipuja on kyllä tuntunut aiemminkin enkä ole ollut raskaana. Samoin rinnat ovat eritavalla arat kuin esim. viime kierrossa, lämpö aamulla 37,5, väsyttää... huoh taas alan olla varma, että olen raskaana...vielä viikko tätä piinaa...niin joo ja täällä myös itketään herkästi.

Sain just kuulla, että veljen avovaimo on raskaana, en tiedä itkinkö onnesta heidän puolestaan vai omaa pettymystyäni... Onnellinen heidän puolestaan kyllä oikeesti olen sillä heidän edellinen odotuksensa meni kesken helmikuussa rv12 ja nyt sitten taas odotellaan serkkua meidän pojille... Mutta silti tuntuu niin kurjalta, kun meillä tahkotaan 1,5 vuotta ja toiset tulevat raskaaksi pelkästä ajatuksesta...

Noh, silti aurinkoista torstain jatkoa kaikille!

toivottelee kyyneleitään nieleskelevä viltsunkka

Vierailija
33/51 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantri: Sulla kyllä kuulostaa aika kivalta noi oireet. Ei muuta kun toivotaan, että se olis sitä!

Viljonkka: Musta tuntu, että menkat alkaa etuajassa kun olinkin raskaana, joten jospa sielläkin olis tärpänny!

ON: Aivan järkyttävä väsymys iski. Yhden päivän olinkin ihan täysin kunnossa(mielestäni). Nyt vaan odottelen niitä menkkoja. 4 viikkoa on kaavinnasta ja toivon, että ne alkais jo. Haluu päästä yrittämään jo!!!!

Plussa ja tärppionnea kaikille!

Vierailija
34/51 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantri,Vilijonkka; täällä samoin menkkamaisia jomotteluja, mutta mun kohdalla ne ei voi olla raskaudesta johtuvia, vaan jotain omituisia kropan oikkuja taas kerran. Menossa kp 21 / n.26.

Paljon +++++++++++++++++tuulia teille molemmille ja toivotaan, että pääsette pian tuonne odotuspuolelle onnellisesti masua kasvattelemaan! Ja Rialle voimia ja kärsivällisyyttä menkkojen ja istä mukaa uuden yrittämisen odotteluun.

Haavis

Vierailija
35/51 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpä on piinaa liikkeellä ja toivottavasti plussatuulia myös!!

ON: ovistuntemuksia oli eilen eikä tilaisuutta jätetty käyttämättä=) Toisaalta vasemmanpuoleinen juiliminen alkoi äsken uudestaan eli saattaa olla, että aikataulu onkin taas se ovis kp14. Tiiä noista. No, erityisiä odotuksia en jaksa ylläpitää ja olo on ihan ok. Puolentoista viikon kuluttua voitte varmaan lukea taas hieman epätoivosempia viestejä...

Oireista sen verran, että mulle ainoa syy testata/epäillä raskautta, on se että menkat eivät ala. Näihin 4. edelliseen clomikiertoon on mahtunut niin monenlaisia tuntemuksia, että niihin en usko enää yhtään. Täti on aina vaan tullut, oli oireita paljon tai vähän.

Tsemppiä piinistelijöille!!

Vierailija
36/51 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavemaa ja Senniina juttelivat kropan metkuista... Mulla ainakin yrityksen alotuksen jälkeen on tapahtunu niin kummia, et en enää hämmästy mistään! =) Ekan puoli vuotta elättelin aina toiveita, kun oli muka niiiin selvät oireet! Mistä sellanenkin voi johtua, että koskaan ei oo rinnat ollu kipeet tai arat, ennen yrityksen aloittamista? Nykyään ne turpoaa ja kipeytyy joka kierrossa... Eikä kyse voi olla siitä etten olisi aiemmin huomannu, koska meikäläisellä toi rintavarustus on aikast säälittävä ja oon aina toivonu et olis edes puolet kuusta jotain ¿täytettä¿. ;) Ja vaikka mitä muuta mukavaa on tässäkin kierrossa... Vatsaa vihloo ja repii ihan vietävästi, jatkuvasti hirmunen nälkä ja kun syön, tulen ihan ähkyyn jo parista lusikallisesta (ei normaalia! ;D), hengästyn pienestäkin jne. Juttelinkin miehellä tossa eilen että voiko ne terot aiheuttaa edes jotain noista ¿oireista¿? Kun nyt on vielä niin kumma tilanne että kp on vasta 10! No, kertokaa joku kokemuksia jotka ovat teroja napostelleet!

Voi kauhistus miten omanapainen kirjotus!

Shannonille, Kantrille, Viljonkkkalle ¿ olikohan vielä muita piinailijoita ¿ paljon +sädetystä, toivotaan että viette koko porukan o-puolelle!

Vierailija
37/51 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä ollut hiljaista! Ei yhtään ainutta viestiä tänä päivänä. Missä kaikki ovat? Tulkaahan kertomaan kuulumisia. Nää viikot kuluu niin nopeesti, vastahan oli maanantai. Mulla on oireet vaan jatkuneet. Rinnat edelleen kipeät ja etovaa oloa. Niin ja nälkä koko ajan. Toivon niin kovasti et tää ois just sitä. En oikein tiedä milloin sitä uskaltais testata. Keskenmenosta tulee sunnuntaina 3 viikkoa ja oviksesta on nyt ehkä 10 päivää. Kyllähän mä nyt tässä siis vielä odottelen tätiä, mut kun nää oireet on niin lupaavia, et tekis mieli heti testata. Sitä en kumminkaan tee, vaan ainakin reilun viikon vielä odotan ja katson sit tilanteen. Onkos teillä muilla äitienpäiväsuunnitelmia. Meillä ei mitään kummempia. Syömään ollaan varmaan menossa jonnekin ja mun vanhemmat ovat myös tulossa mukaan.

Pientä galluppia ajattelin laittaa tähän ajan kuluksi eli mitkä tv-sarjat on teidän suosikkeja ja mitä muuta tykkäätte harrastaa? Mulla tv-sarjoissa on 2 sellaista mitkä on pakko nähdä emmerdale ja salkkarit. Kumpaakin oon seurannut ihan alusta asti. Harrastuksiin ei liiemmälti oo aikaa, kun on iso perhe. Yhdessä perheen kesken puuhaillaan paljon kaikenlaista esim.pyöräily ja uinti on semmoisia koko perheen juttuja. Lisäksi jokaisella isommista lapsista on oma harrastus eli suurin osa arki-illoista menee kuljettamiseen. Nyt alkaa tosin kesälomat niistäkin.Itsekseni tykkään käydä jumpassa sekä lukea. Lukeminen on mun suuri intohimoni. Aina on joku kirja meneillään. Danielle Steel on yksi suosikkikirjailijoista.

Kantri mikä sulla on tilanne? Vieläkö täti on älynnyt pysyä poissa?

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Shannon

Vierailija
38/51 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shannon: Tohon galluppiin.Mun suosikkeja on 4400, Salkkarit, Käenpesä ja tuleehan sitä jotain muitakin seurattua joskus. Poika oli puuhajumpassa, mutta se tais jo loppua kesäks. On sen verran liikunnallinen ja ketterä poika, että laitetaan ehkä futiskouluun tai jos haluaa tota jumppaa jatkaa niin sinne. Vesipeuhukin on käyny mielessä. Tykkää kovasti polskia.

Itse soitan pianoa ja laulan. Meillä on yhdessä seurakunnassa oma bändi ja soitetaan jossain tilaisuuksissa. Kuntoilu myös kuuluu mun harrastuksiin. Kunhan taas kunnossa ollaan niin alan taas " muokkaamaan" kroppaani.

Mä tykkään myös askarrella kaikkea. Toivottavasti se ois sulla taas sitä itteensä noi oireet:)

On: Eilen alko kunnon menkkajomotukset, päätäkin särkee ja menkkafinnikin tullut leukaan. Silti ei mitään vuotoa näy. Toiveikkaana odottelen, että alkais ja pääsis uuteen yritykseen. Ei yhtään jaksais odotella. Jos eivät ala niin en ala enää odottelemaan mitään vaan sit antaa mennä jo :) Kun on noi kivutkin hellittäny jo kokonaan.

Plussaonnea kaikille! Toivotaan, että plussa aalto iskee taas!

Vierailija
39/51 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs piinailijat ja plussat?? Ootin niin kovasti, että olis joku plussauutinen täällä,kun koneen avaan...

Gallupiin: kattelen Lostia ja Tehistä (vuoronperään, kun ryökäleet tulevat samaan aikaan), Salkkareita satunnaisesti, melkein tulee kyl katottua O.C ja Everwoodkin.

Olen intohimoinen kuorolaulaja, laulan kahdessa eri kuorossa sekä yhdessä neljän akan pienyhtyeessä. Kuntoilua yritän parhaani mukaan harrastaa, mutta paaljon enemmän pitäis. Sit vuorotteluvapaalla satsaan=)

Omaa napaa: ei erityistä, ehkä oli ovis ke/to ehkä ei, puuhia oli aktiivisesti to asti. Tauko tulee pe-su, kun tulee vieraita ja kai ne ovista edeltävät päivät tärkeimpiä hedelmöittymisen kannalta ovatkin. Odotuksia ei ole, suunnitelmat ennallaan kesätauosta ja uudesta " rynnistyksestä" syksyllä!

Hyvää äitienpäivää kaikille, joilla lapsia on ja niille joilla lapsia tulee lähitulevaisuudessa olemaan!

Vierailija
40/51 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei vielä mitään piinistelyjä ole ilmassa. Kp taitaa olla 18? Tjaa, enpä oo ihan varma...Ens viikon lopulla sit taas katellaan, et tuleeko tätsy vaiko eikö tule.Oireita ei ainaskaan oo yhtään mitään sellasia, et viitsis hehkuttaa. Muutamia nippaisujajahan tässä jo parina päivänä on ollu ja nehän mulla alkaa just tossa kp16 tienoilla, sillon kun täti on valmistautumassa vierailuun, joten eipä ole toiveet tosiaankaan kovinkaan korkealla tässäkään kierrossa.

Galluppiin:Katon aina Lostin ja Shieldin, joskus Everwoodia. Aika vähän tulee tota telkkua kateltua. Heti kun siirrettiin töllö olohuoneesta toiseen huoneeseen niin katsominen jäi vähemmälle. Katotaan enemmänkin leffoja kun tuo ukko viritteli videotykit sun muut olkkariin.

Äitienpäivänä ollaan varmaan ihan kotosalla. Aikaisempina vuosina on käyty jossain raflassa syömässä. Mut tänä vuonna ei jaksettu vaivautua tekemään ennakkovarauksia sun muita, joten toivotaan, et sää sallii ja päästään vaikka grillailemaan.

Itse harrastan joogaa ja pilatesta. Tykkään kans värkätä kaikenlaista ja askartelen itse aika paljon kortteja sun muita.Lukeminen on kans rakas harrastus mut siihen tuntuu vaan olevan aina liian vähän aikaa ja rauhaa. Uutena on tullut toi puutarha innostus. Odotan jo kovasti, et pääsen laittelemaan kesäkukkia ja kasvattelee amppelimansikoita.

Nam!