Onko kypsään ikään päässyt poikamies aina ihan mahdoton vaihtoehto
Kommentit (9)
Riippuu kyllä monesta tekijästä. Asuuko se vanhempiensa kanssa tai asuuko vanhemmat lähistöllä?
kypsä poikamies kirjoitti:
No sehän nyt riippuu ja roikkuu vaikka ja mistä.
No mistä tunnistaa potentiaalisen kumppaniehdokkaan ja sellaisen, jota ei kannata lähestyä enempää?
Niin siis kuinka kypsään?
Ja eikös se just riipu siitäkin, että minkälainen mies on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kyllä monesta tekijästä. Asuuko se vanhempiensa kanssa tai asuuko vanhemmat lähistöllä?
En tiedä, vielä. Mutta hyvä pointti.
Pikkuveljeni löysi yli nelikymppisenä työpaikaltaan mukavan naisen, ja he menivät parin vuoden seurustelun jälkeen naimisiin. Saaliin hyvyydestä en tiedä, mutta sen, mitä minä näen, niin ihan tavallista elämää he elävät. Veljeni vaimolla on hyvä opettajan työ, veli itse joutui työttömäksi ja opiskelee nyt uutta ammattia.
Kyllä minä toisaalta vähän ihmettelin, että miksei fiksu, reipas ja asioistaan huolehtiva mies löydä naista. Lähipiiri jo kähisi, että onkohan se homoseksuaali, muttei uskalla tunnustaa.
Ja toisaalta, kyllähän kypsään ikään ehtinyt, jo naimisissa ollut ukkomies voi olla mahdoton vaihtoehto. Ihmiset muuttuvat iän myötä, eivätkä kaikki myönteiseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis kuinka kypsään?
Ja eikös se just riipu siitäkin, että minkälainen mies on kyseessä.
40+
Kyllä varmaan kelpaa jos on varakas ja osaa käyttäytyä.
Valitset sellaisen jonka kelpuutat tasollesi ja jos henkilö on sinusta kiinnostunut.
Siis itseään alempaa naista ei pidä kelpuuttaa, ettei tarvitse hävetä häntä jos sinulla on korkea status. Samanlaiset arvot ja lähtökohta. Liika erilaisuus on aina pahasta.
Rakkautta ei ole olemassakaan, joten kannattaa aina ajatella järjellä, myös tätä asiaa.
No sehän nyt riippuu ja roikkuu vaikka ja mistä.